Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
En muista milloin itselle olisi viimeksi tullut morkkis. Tottakai tulee jos hölmöilee jotain, mutta ei muuten. Juon muuten nyt. Yksin kämpillä, sauna tulilla. Kavereiden piti tulla puoli h sitten, kai ne sieltä kohta valuu tännepäin

Oon pikkusen kännissä! Vittu. Vaikka mie oonkin aina ihan vitun persaukinen ukko, niin mie oon silti sitä mieltä, että miulla on ihan vitun onnellin elämä! Saaaatannaaa!
tämä tuli äsken rannassa mieleen, varsinkin kun olen melkein Pölösen naapurissa;

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei kai täs. hyvä humala. Vähä jäissä pienissä häissä ja silleen ;) :kippis1: ottas muutamat vielä tässä kämpillä yksinään jatkoilla ja fiilistelis piisejä :)

Vappuna otin nokoset kadunvarressa kesken kotimatkan. Hieno fiilis herätä aamuviideltä kun joku tökkii kylkeen etkä todellakaan tiedä miten oot siihen päätynyt :D

Päässä kihelmöi vieläki ilosesti ku on alkomahoolia veressä :P Muuten oli hyvä ilta mutta vittu siellä perkeleen baarissa tuli joku keski ikäne akka vinkumaan siitä. Että hänen mielestä minä ja kaverini ollaan liian nuoria sinne, vaikka ollaan lain mukaan täysikäsiä. PERKELE ois voinu seki akka hyppää vaik junan alle. Mut perskele, et muuten oli hyvä ilta. Poke oli lepposa ja jauho paskaa. Huomenna kyl uudestaan :P Mut nyt nukkumaan että, jaksaapi taas ottaa ;)

Mulla on synttarit :dance: Saan vihdoin juoda laillisesti alkoholia jokaisella mantereella.

Aion laittaa ranttaliksi ja syoda pitsaa (!!), minka jalkeen ehka pari lasia viinia/olutta hyvassa seurassa. Maanantaina koe, joten ei viitsi hirveasti riehua :)

Saakeli oon kateellinen sulle Alyssa, kun olit päässy kuunteleen dubsteppia noihin reiveihin! :D Olis täälläkin semmosia joskus useammin. Itselläni alkoi tipaton-toukokuu, ehkä.

Mulla oli synttärit torstaina. Aloitin dokaamisen keskiviikkona, tänään oli vielä tarkoitus jatkaa, mutta ei pysty, kun olo on niin kaamea.

Kaamea morkkis, vaikken edes usko tehneeni mitään järkyttävän typerää.

Mulla on synttarit :dance: Saan vihdoin juoda laillisesti alkoholia jokaisella mantereella.

Aion laittaa ranttaliksi ja syoda pitsaa (!!), minka jalkeen ehka pari lasia viinia/olutta hyvassa seurassa. Maanantaina koe, joten ei viitsi hirveasti riehua :)
Onneks olkoon! Ei se kuitenkaa jää siihen pariin lasiin ;)

Mulla oli synttärit torstaina. Aloitin dokaamisen keskiviikkona, tänään oli vielä tarkoitus jatkaa, mutta ei pysty, kun olo on niin kaamea.

Mikäs tämä pelleily, nyt nurkkaan häpeämään ja heti! Ei kolmen päivän putkesta nuin kipeeksi saa tulla 3 kymppisenä :)

Ilmeisesti sulla on menny filmi poikki jossain vaiheessa:D Mulla tulee joka kerta morkkiskrapula kun vähänkään muisti pätkii.. pitää vaan uskotella itselle että sitä mitä ei muista, ei ole tapahtunu:) Muutama kylmä karpalo lonkero auttaa uuteen nousuun jos vaan haluja riittää.. Kumma juoma kyllä ku se on melkeen ainut mikä menee hyvin alas kovimmassakin kanuunassa. Itsellä tekis kovasti mieli kupittaa mutta joudun odotteleen ens viikonloppuun...:curs: Piti muija päästää työporukan kans kaupungille ja jäädä itse viettään lasten kans yhteistä aikaa:) Tämä halu juoda on vain ja ainoastaan ton liian hyvän kelin syytä..

Mitkä muuten teidän muiden mielestä on parhaat juomat krapulan poistoo?

Back
Ylös Bottom