Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vkl tulee 5L 40%, nam nam :)

Kuinka monta päivää jatkuu meno? :D

Tässä vielä muutama tasoittava tänään, sitten korkki kiinni jussiin asti. Piti olla muutenkin korkki kiinni jussiin asti mutta menivät perkele voittamaan. Eilen kunnon pannut fillarilla ja lanssilla lasarettiin, mä tosin karkasin sieltä heti kun ne oli teipannut ton silmäkulman kiinni. Olishan ne tikitkin voinut jäädä ottaan mutta ei nappannut(tyhmää).

Offtopic: Kuinka monelle se valkolakin saaminen on epävarmaa siihen asti kun se nimi näkyy lehdessä? Eikö sen nyt jo niistä YO-todistuksen arvosanoista näe.

Vasta eilenhän ne tulokset tuli, ainakin meidän koululle. En itse ainakaan ennen sitä ollut täysin varma menikö kaikki läpi.
Saattaahan tuo olla että muut ovat tienneet arvosanansa jo ennen kuin ne YTL:stä lähtivät, itse en ainakaan.

Vasta eilenhän ne tulokset tuli, ainakin meidän koululle. En itse ainakaan ennen sitä ollut täysin varma menikö kaikki läpi.
Saattaahan tuo olla että muut ovat tienneet arvosanansa jo ennen kuin ne YTL:stä lähtivät, itse en ainakaan.

Aa sori, en muistanut miten homma meni kun omasta on jo muutama vuosi aikaa :D. Luulin että ne varmat tulokset tuli jo aiemmin ja se nimi näkyy lehdessä vasta nyt.

Eikö täällä ole ketään tänään kun kerrankin olen kotona kännissä ja koneella? Nigga please.

Mä oon. Kalsarikännit forever!

forever%2Balone%2Bface.png

Nyt on kumottu 18 nobelaneria ja puolikas stoli. Oon viimesellä hengenvedolla ennmen unia. Naisrt ne ajaa miehen ku miehen juomaam.

Sent from my u8800 using Tapatalk

Ei vittu mikä darra.. On taas fiilikset, ettei enään koskaan uudestaan, mutta kait se koulujen loppuna on revanssin paikka.
Lukiolaisbileet ovat kyllä täyttä mahtavuutta, mutta aamufiilikset ei oikein houkuttele.

Tuli oksennettuakin kerran kotimatkalla auton ovesta ulos, sentään jotain positiivista ettei tullut autoon oksennettua.
Kiitos ja kuitti..

Elämä alkaa pikkuhiljaa päästä voitolle. Päivä on kulunut kyllä tuskastuttavan hitaasti.
Mikäköhän siinä on, kun vatsalihakset on aina kipeänä juomisen jälkeen? Saiskohan täl tyylil ne vatsapalat näkyviin?

Elämä alkaa pikkuhiljaa päästä voitolle. Päivä on kulunut kyllä tuskastuttavan hitaasti.
Mikäköhän siinä on, kun vatsalihakset on aina kipeänä juomisen jälkeen? Saiskohan täl tyylil ne vatsapalat näkyviin?
Jännä, mulla taas tulee epäkkäät ja kaula kipeeksi aina :wtf:

Back
Ylös Bottom