Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

oonkohan ainoo joka ei osaa nukkua kännissä :< tää infernaalinen darra yhdistettynä vitunmoiseen väsytykseen on aika...mukavaa
Näiden vappuhajoamisien perään pitää laittaa omat, lähes raittiina vietetyn, vapun tunnelmat. Pari kolme hirvilimuhuikkaa tuli sentään otettua, joten ei mene iahn täysin ohi aiheen.
Eli vappu tuli vietettyä kotipippaloissa rennossa seurassa lähestulkoon selvänä. Kukaan ei ollut kauheassa tuubassa ainakaan siinä vaiheessa, kun tuolta kämpiltä lähettiin, ja muutama oli lähes samanlaisella simalinjalla kuin itse. Aikaisempina vappuina on tullut kuppia kaadettua turhankin paljon, eikä koskaan ole ollut näin hauskaa. Jälkeenpäin on aina ollut hemmetinmoinen morkkis. Nyt hauskaa oli alusta loppuun saakka, ja aamulla sai herätä aikaisin erittäin levänneenä ja virkeänä, ilman että tili oli tyhjentynyt mystisesti yön aikana. Juomista en ole siis heivaamassa kokonaan, mutta ehkä viimein sitä alkaa tajuta, että hauskaa voi ollakin ilman viinaa. Joskus tosin sekin on hemmetin hauskaa, kun saa vedellä oikein kunnolla. Liikun myös semmoisissa piireissä nykyään, ettei tällaista vähäistä juomista tunnuta paheksuvan. Suomessa juominen kun tunnutaan yhdistettävän aina tylsyyteen tai johonkin vastaavaan, mutta itse en ole koskaan pitänyt tästä käyttäytymisestä.
Mut joo, tää viesti ei todellakaan ollut mikään kannanotto tai yleistys suuntaan tai toiseen, mutta itsestäni olen ehkä vasta nyt oppinut, että aina ei tarvitse mennä saman muotin mukaan kuin suurin osa muistakin. Huvinsa kullakin.
Mukava herätä aamulla tosiaan kun on hyvä olo ja tuli sitä vähän rahaakin kuskin touhuista ;) Viime vappu olikin aikamoista örvellystä ja nyt oli sitten hieman rauhallisempi vappu.Et tosiaan. Ihmetyttää, kun jotkut väittää nukkuvansa krapulan pois, eli tyyliin nukutaan puoli päivää. Ei helvetti. Minä herään muutaman tunnin unien jälkeen, enkä saa enää nukuttua, vaikka väsyttää. No, ei siinä mitään. Jääpä enemmän aikaa korjailla. Nytkin tässä kiskon kaljaa rauhalliseen tahtiin ja odottelen, että uunissa oleva grillikylki valmistuu. Jonkun 4-5 tuntia ajattelin sen antaa olla siellä miedohkolla lämmöllä.oonkohan ainoo joka ei osaa nukkua kännissä :< tää infernaalinen darra yhdistettynä vitunmoiseen väsytykseen on aika...mukavaa