Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vittu ihan kaamee kapula, ei uskalla sängystä nousta kun infernalinen jomotus iskee päälle saman tien. Lisäksi vielä tämä väsymys, vitutus ja panetus -oireyhtymä, ni ei hyvää päivää. Pizzalähetti tuo onneksi kohta perhepizzan ja pääsee kattomaan lätkämatsia ja top gearia.

Tuskinpa tulee tsadiin tänään lähettyä, vaikka eilen niin tuli lupailtua. Onneksi siellä on niin huono ilma, että houkutuskaan ei ole erityisen suuri.

Trolololololooo. Meinas päivällä herätessä pukata hc-darraa mutta onneksi oli salmiakkikossu ulottuvilla. Siitä se sitten uusi päivä urkeni! :) Suomen MM-matsia kattoon kaupungille. :kippis1:

Taitaa tulla juotua tänään elämän ensimmäiset kalsari kännit. Tai no, eikai nämä ihan puhtaasti kalsari kännit ole, kun äsken hotellin terassilla viskiä join. Ja kuitenkin oli ihan vaatteet päällä :D
Mutta puoli pulloa Jim Beamia on jo kuitenkin mennyt :thumbs:

Ihan hirveetä paskaa.
Onneksi tein tänään possun ribsejä ja coleslaw-salaattia, josta jengi tykkäs ihan homona, mutta kaikki sen jälkeen menikin ihan päin vittua. Että hyvää wappua, saatana.

huhhuh tätä vappua :D ollu kyl taas sellasta menoo että täytyy välis hengähtää. :D jätkäporukalla pieni spedeilykin sai yleisön huomion kivasti tänään ja päästiin tavoitteeseemme! :D

oonkohan ainoo joka ei osaa nukkua kännissä :< tää infernaalinen darra yhdistettynä vitunmoiseen väsytykseen on aika...mukavaa

Kyllä mullakin on nukkumiset aika vähissä ku krapula alkaa hiipimään esiin.. muutama loiventava ja sit takas nukkuun jos tuntuu siltä että pitäis vielä levätä.

Näiden vappuhajoamisien perään pitää laittaa omat, lähes raittiina vietetyn, vapun tunnelmat. Pari kolme hirvilimuhuikkaa tuli sentään otettua, joten ei mene iahn täysin ohi aiheen.

Eli vappu tuli vietettyä kotipippaloissa rennossa seurassa lähestulkoon selvänä. Kukaan ei ollut kauheassa tuubassa ainakaan siinä vaiheessa, kun tuolta kämpiltä lähettiin, ja muutama oli lähes samanlaisella simalinjalla kuin itse. Aikaisempina vappuina on tullut kuppia kaadettua turhankin paljon, eikä koskaan ole ollut näin hauskaa. Jälkeenpäin on aina ollut hemmetinmoinen morkkis. Nyt hauskaa oli alusta loppuun saakka, ja aamulla sai herätä aikaisin erittäin levänneenä ja virkeänä, ilman että tili oli tyhjentynyt mystisesti yön aikana. Juomista en ole siis heivaamassa kokonaan, mutta ehkä viimein sitä alkaa tajuta, että hauskaa voi ollakin ilman viinaa. Joskus tosin sekin on hemmetin hauskaa, kun saa vedellä oikein kunnolla. Liikun myös semmoisissa piireissä nykyään, ettei tällaista vähäistä juomista tunnuta paheksuvan. Suomessa juominen kun tunnutaan yhdistettävän aina tylsyyteen tai johonkin vastaavaan, mutta itse en ole koskaan pitänyt tästä käyttäytymisestä.

Mut joo, tää viesti ei todellakaan ollut mikään kannanotto tai yleistys suuntaan tai toiseen, mutta itsestäni olen ehkä vasta nyt oppinut, että aina ei tarvitse mennä saman muotin mukaan kuin suurin osa muistakin. Huvinsa kullakin.

Näiden vappuhajoamisien perään pitää laittaa omat, lähes raittiina vietetyn, vapun tunnelmat. Pari kolme hirvilimuhuikkaa tuli sentään otettua, joten ei mene iahn täysin ohi aiheen.

Eli vappu tuli vietettyä kotipippaloissa rennossa seurassa lähestulkoon selvänä. Kukaan ei ollut kauheassa tuubassa ainakaan siinä vaiheessa, kun tuolta kämpiltä lähettiin, ja muutama oli lähes samanlaisella simalinjalla kuin itse. Aikaisempina vappuina on tullut kuppia kaadettua turhankin paljon, eikä koskaan ole ollut näin hauskaa. Jälkeenpäin on aina ollut hemmetinmoinen morkkis. Nyt hauskaa oli alusta loppuun saakka, ja aamulla sai herätä aikaisin erittäin levänneenä ja virkeänä, ilman että tili oli tyhjentynyt mystisesti yön aikana. Juomista en ole siis heivaamassa kokonaan, mutta ehkä viimein sitä alkaa tajuta, että hauskaa voi ollakin ilman viinaa. Joskus tosin sekin on hemmetin hauskaa, kun saa vedellä oikein kunnolla. Liikun myös semmoisissa piireissä nykyään, ettei tällaista vähäistä juomista tunnuta paheksuvan. Suomessa juominen kun tunnutaan yhdistettävän aina tylsyyteen tai johonkin vastaavaan, mutta itse en ole koskaan pitänyt tästä käyttäytymisestä.

Mut joo, tää viesti ei todellakaan ollut mikään kannanotto tai yleistys suuntaan tai toiseen, mutta itsestäni olen ehkä vasta nyt oppinut, että aina ei tarvitse mennä saman muotin mukaan kuin suurin osa muistakin. Huvinsa kullakin.

Ite olin myös eilen selvinpäin ja kuskina :) Mukava herätä aamulla tosiaan kun on hyvä olo ja tuli sitä vähän rahaakin kuskin touhuista ;) Viime vappu olikin aikamoista örvellystä ja nyt oli sitten hieman rauhallisempi vappu.

Huhhu mikä ilta.. coronaa uppos nassuu ku viimestä päivää ja rahaa palo niin paljon et ahistaa... Oli kyllä onnistunu vappu, mutta olo on nyt sen verra kauhee, että :urjo: Päästiin kavereitte kaa skippaamaa kaikki kilsan mittaset jonot yökerhoihin (kavereit/tuttui ihan jonon kärjes..). Onneks ja saatiin taksiki samantie(frendi kuskin).

oonkohan ainoo joka ei osaa nukkua kännissä :< tää infernaalinen darra yhdistettynä vitunmoiseen väsytykseen on aika...mukavaa
Et tosiaan. Ihmetyttää, kun jotkut väittää nukkuvansa krapulan pois, eli tyyliin nukutaan puoli päivää. Ei helvetti. Minä herään muutaman tunnin unien jälkeen, enkä saa enää nukuttua, vaikka väsyttää. No, ei siinä mitään. Jääpä enemmän aikaa korjailla. Nytkin tässä kiskon kaljaa rauhalliseen tahtiin ja odottelen, että uunissa oleva grillikylki valmistuu. Jonkun 4-5 tuntia ajattelin sen antaa olla siellä miedohkolla lämmöllä.

Aaah, tuli nukuttua hiukan katkonaisesti mutta kuitenkin sopivasti ja pahin krapula jäi sinne. Enää heikottaa mutta eiköhän sekin tästä kun veti perinteiset krapulaleivät naamaan. 150g rapeaa pekonia, 2 kananmunaa ja kunnon goudaa päälle mmmmmmmm :D

Back
Ylös Bottom