Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama.
Fostersia ja vähän kultalonkeroa :kippis1:
Muuten kävin "maaseutu discossa" ja drinkit maksoi 7,3-9,5e, oli aika kallista minusta vai mitä?Vittu join eilen noin kymmenen alkoholiannosta ja tänään aamulla ku heräsin ni kännikeiju oli paskantanut suuhun ja lyönyt lekalla päähän ja vaihtanut setelirahat huonolla kurssilla kolikoihinMuuten kävin "maaseutu discossa" ja drinkit maksoi 7,3-9,5e, oli aika kallista minusta vai mitä?
:kippis1: täälläkin alkaa olo paraneen:kippis1: Juomat loppuu just.. pitää hakea kohta jostain lisää. Onkohan r-kioski auki? matkaa sinne ois 500 metriä. Eilinen meni hyvin kun rahaa meni vain 250 euroa mihin sisältyy taksiEi kahta ilman kolmatta. Ei voi juoda kokopäivää jos ei alota heti aamusta :kippis1:
Ei o tullu tälle vuotta hirveesti juotua mutta parit viime kerrat kun olen juonut, niin olen seuraavana päivänä alkanu korjaan krapulaa heti kun olen heränny.. niinku nytkin. Aiemmin en tätä ole harrastanu, ja nyt ihmettelen että miksi? Krapula lähtee(siirty) ja olo paranee.. sunnuntaisin ei ole edes kuppilassa amatöörit tiellä