Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Jaahas pitää sitten ruveta tekee drinkkejä, red devil+imperia, aloitetaan sillä. Onkos muuten kukaan maistanut jenkki skumppaa crystalia? Kävi mielessä että ostan mutta olisi takavarikoitu pois damissa, ku oli välipysähdys siellä. Seuraavaksi pitää ottaa suoran lento NY-HKI.

Saunakaljat vaihtui känniin. Voi perkele mites täs näin pääs käymään:D
Taivas on täynnä, voi perkele, ei taivaaseen pääse enää.

perhana seagram, vartiotornin jampat oli sit vissii oikeassa. Näinköhän sit pääsee valitsee että joutuuko amerikkalaiseen vai kuubalaiseen helvettiin? Tiedättekö eron?

olen juonut olutta koska olut on hyvää. Melekein sanosin että olut on juomaa. ei oo nyt tänä iltana ollu vielä vitusta kysymys, mutta jos sitä vielä kerkiäis! kenedyn tappo allu tuppurainen!

Vittu join eilen noin kymmenen alkoholiannosta ja tänään aamulla ku heräsin ni kännikeiju oli paskantanut suuhun ja lyönyt lekalla päähän ja vaihtanut setelirahat huonolla kurssilla kolikoihin:) Muuten kävin "maaseutu discossa" ja drinkit maksoi 7,3-9,5e, oli aika kallista minusta vai mitä?

Vittu join eilen noin kymmenen alkoholiannosta ja tänään aamulla ku heräsin ni kännikeiju oli paskantanut suuhun ja lyönyt lekalla päähän ja vaihtanut setelirahat huonolla kurssilla kolikoihin:) Muuten kävin "maaseutu discossa" ja drinkit maksoi 7,3-9,5e, oli aika kallista minusta vai mitä?

Nuissa pikku paikkakunnan baareissa on kyllä jännä juttu miten juomien hinnat vaihtelee.. itse alku vuodesta alottelin juomaan eräässä pikku kylän baarissa ja ostin alkuun aina samat juomat(1 tiukka + 1 pitkä). Maksoin kortilla ja myöhemmin tarkistin tiliotteelta paljonko on menny rahaa niin ton juoma-combon hinnat vaihteli 5 eurolla??

Kolme päivää takana ja nyt ei ole edes krapulaa. Nautin auringopaisteesta ja Miles Davis soi taustalla.

Ei kahta ilman kolmatta. Ei voi juoda kokopäivää jos ei alota heti aamusta :kippis1:
:kippis1: täälläkin alkaa olo paraneen:kippis1: Juomat loppuu just.. pitää hakea kohta jostain lisää. Onkohan r-kioski auki? matkaa sinne ois 500 metriä. Eilinen meni hyvin kun rahaa meni vain 250 euroa mihin sisältyy taksi:) Ei o tullu tälle vuotta hirveesti juotua mutta parit viime kerrat kun olen juonut, niin olen seuraavana päivänä alkanu korjaan krapulaa heti kun olen heränny.. niinku nytkin. Aiemmin en tätä ole harrastanu, ja nyt ihmettelen että miksi? Krapula lähtee(siirty) ja olo paranee.. sunnuntaisin ei ole edes kuppilassa amatöörit tiellä:hyper:

Näin aamuvuoroon on vedetty kertaalleen Ile Jokisen Kapakkakieroksella - peli, luonnollisesti ilman suurempaa menestystä. Tänään pitäisi jotain Discoa lähtä katteleen. Tulkaa hihittelemään niin mäki meen.

Back
Ylös Bottom