Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla parin päivän dokaaminen tuntuu pienenä väsymyksenä, sellasena "en jaksa tehdä mitään, makaan vaan"-tunteena. Jos mun ei tarvitse mennä mihinkään, olen tosi laiska ja passiivinen parikin päivää, mutta jos on velvollisuuksia, olen arjessa kiinni heti kun täytyy. Henkisesti dokaaminen ei vaikuta juuri ollenkaan.

Nyt olen taas kerran enemmän tai vähemmän naamat. Oho. Siellä oli vodka + red bull £1. Tilasin joka kerta 3-5kpl, vedin shottina kaikki mitä en pystynyt kantamaan ja loput join nopeasti tanssilattialla, koska en tykkää tanssia juoma kädessä.
Huomenna vapaapäivä. Tai no vapaa aamupäivä, päivällä esseekirjoitusta ja illalla yökerhoon duuniin. Nyt menen nukkumaan. Taidan käpertyä matkalaukkuuni, koska jostain syystä tykkään nukkua siellä enemmän kuin sängyssä.

En mä tiedä voiko sitä harrastukseksi laskea jos kerran puolessa vuodessa käy vetämässä niitä sieniä, viinaa ja pilveä sellaisessa mestassa, missä ne ovat laillisia. Hienosti kuitenkin yleistetty yhden kommentin/kerran perusteella :thumbs: Enhän mä tosiaan yhtään mitään muuta teekään kuin vedä pilveä, sieniä ja viinaa.

En mä tiedä voiko sitä harrastukseksi laskea jos kerran puolessa vuodessa käy vetämässä niitä sieniä, viinaa ja pilveä sellaisessa mestassa, missä ne ovat laillisia. Hienosti kuitenkin yleistetty yhden kommentin/kerran perusteella :thumbs: Enhän mä tosiaan yhtään mitään muuta teekään kuin vedä pilveä, sieniä ja viinaa.

No ei sillä laillisuudella nyt ole asian kanssa oikeastaan mitään tekemistä. Mutta jos tuollasia kirjottelee julkisille keskustelupalstoille niin luuletko että 100% suomalaisista ihmisistä pitää tuollasta ihan normi touhuna eikä kiinnitä siihen mitään huomiota ja/tai ihmettele edes vähäsen? Kyllä mie itse tuollasista hommista olisin mielummin huutelematta, mutta omapahan on asias ei mua nyt niin paljoa kuitenkaan kiinnosta tuntemattomien elämä - kunhan "ääneen" ihmettelin..

Se nyt on ihan sama vetääkö viikon viinaa vai viikon pilveä. Viikon viinan vetämistä ei vaan ihmetellä koska se on täällä niin tavallista , mutta heti kun tuodaan jokin "uusi" asia ,kuten pilvi, niin heti suomalaiset juntit on ihmettelemässä.

Välillä kuulee kun jokin elämäntapa spurgu arvostelee huumeita , kossupullo kädessä. Ei vissiin riitä ymmärrys siihen ,että se alkoholi on huume siinä missä pilvi ja kaikki muutkin päihteet.

No ei sillä laillisuudella nyt ole asian kanssa oikeastaan mitään tekemistä. Mutta jos tuollasia kirjottelee julkisille keskustelupalstoille niin luuletko että 100% suomalaisista ihmisistä pitää tuollasta ihan normi touhuna eikä kiinnitä siihen mitään huomiota ja/tai ihmettele edes vähäsen? Kyllä mie itse tuollasista hommista olisin mielummin huutelematta, mutta omapahan on asias ei mua nyt niin paljoa kuitenkaan kiinnosta tuntemattomien elämä - kunhan "ääneen" ihmettelin..

Mitä haittaa siitä muka on, jos mä kirjoitan julkiselle keskustelupalstalle käyttäneeni kannabista Amsterdamissa? En ymmärrä. Jos polttelisin Suomessa ja kertoisin siitä, asia olisi vähän eri.
Damissa toi on ihan normitouhua kaikkien mielestä... Ja kyllä kaikki mun suomalaisetkin tutut ja kaverit varmasti pitää ihan normaalina että Damissa poltetaan pilveä. Siinä mitään ihmettelemistä ole.

Se nyt on ihan sama vetääkö viikon viinaa vai viikon pilveä. Viikon viinan vetämistä ei vaan ihmetellä koska se on täällä niin tavallista , mutta heti kun tuodaan jokin "uusi" asia ,kuten pilvi, niin heti suomalaiset juntit on ihmettelemässä.

Aye. Mut onneksi ainoat suomalaiset joiden kanssa mun tarvitsee enää olla tekemisissä, ovat sellaisia joiden kanssa haluankin olla :)

Edit. Tänään en ollut kännissä. Päinvastoin, juotin muita ihmisiä känniin antamalla viinaa rahaa vastaan. Kivempi välillä näin.

Välillä kuulee kun jokin elämäntapa spurgu arvostelee huumeita , kossupullo kädessä. Ei vissiin riitä ymmärrys siihen ,että se alkoholi on huume siinä missä pilvi ja kaikki muutkin päihteet.

Joo, se tekee juntiksi jos on huumeita vastaan. Mutta sehän on nykyajan trendi, oli kyseessä homojen adoptio-oikeudet, pilvenpoltto, pohjavesien myyminen monikansallisille yhtiöille, ym.; Jos olet jotain vastaan niin olet juntti ja tietämätön urpo.

Tulee töissä nähtyä noita myssy-/sienipäitä päivittäin niin en kyllä voi suositella kenellekään. Niinkun en suosittele kyllä viinaakaan. Liikkeet on kun jollain lelurobotilla mistä on loppumassa patterit, ja puhe on jotain aivan käsittämätöntä mongerrusta mistä ei vittu saa mitään selvää. Ompa siistiä varmaan olla niin jumissa. Pysyisivät edes kotona.

Ja taas on joku rastapäinen zombie selittämässä että eihän se kannabis tee tyhmäksi ja hitaaksi ei helevetti, sehän on luonnontuota ja siitä voi tehä housutkin!

Otetaan sen kunniaksi jotain eksoottista tryptamiinia!

terveisin juntti.

Mitä haittaa siitä muka on, jos mä kirjoitan julkiselle keskustelupalstalle käyttäneeni kannabista Amsterdamissa? En ymmärrä. Jos polttelisin Suomessa ja kertoisin siitä, asia olisi vähän eri.
Damissa toi on ihan normitouhua kaikkien mielestä... Ja kyllä kaikki mun suomalaisetkin tutut ja kaverit varmasti pitää ihan normaalina että Damissa poltetaan pilveä. Siinä mitään ihmettelemistä ole.

Et siis ymmärtänyt. NIMENOMAAN sillä laillisuudella tai sillä veditkö ne sienet ja myssyn sielä damissa vai suomessa ei ollu mulle merkitystä. Ja sanoinko missään vaiheessa että siitä nyt varsinaisesti mitään haittaa olisi, miehän vaan ihmettelin sitä että joku kirjottaa julkisesti vetäneensä viinaa pilveä ja sieniä. Mun silmissä ihminen ei ainakaan anna kovin fiksua kuvaa itsestään jos kertoo vetäneensä viinaa pilveä ja sieniä.

Kyllä mie sen ymmärrän että se "normitouhua" on sielä, mutta mulle se on se ja sama siis missä sie olet, se nyt vaan ei satu olemaan normitouhua IMO. Mutta lopetetaan tämä tähän, joohan? Koska tää "keskustelu" ei tule johtamaan mihinkään, eikä sen tarviikkaan.

Joo, se tekee juntiksi jos on huumeita vastaan. Mutta sehän on nykyajan trendi, oli kyseessä homojen adoptio-oikeudet, pilvenpoltto, pohjavesien myyminen monikansallisille yhtiöille, ym.; Jos olet jotain vastaan niin olet juntti ja tietämätön urpo.

Ei se varmasti tee juntiksi, että on jonkin asian puolesta/vastaan. Enemmänkin se tekee juntiksi ettei pysty perustelemaan mielipiteitään ja näkee vaan mustaa ja valkoista.

Monelle varmaan on yllättävää, että kannabiksen käyttäjät eivät aina ole näitä myssy/sienipäitä vaan ihan normaaleja ihmisiä joita ei katukuvasta mitenkään erota. Kuten alkoholinkaan kohtuukäyttäjät eivät ole näitä puiston penkeillä istuvia denoja. Päihteitä voi nauttia kohtuudella ja päihteissä on paljon eroja.

Valitettavasti monelle päihdeasiat aiheuttavat sellaisen tunteenpalon että keskustelu muuttuu heti sotimiseksi ja menee täysin överiksi. Alkoholi tappaa jokaisen, pilvinarkkarit raiskaa kaduilla, laillinen heroiini valtaa koulut jne jne.

e. Aika valitettavaa IMO että ryyppyputket ovat ihmisten mielestä ihan normitouhua, mutta joku kannabiskokeilu on yleisesti paheksuttavaa. Ei jotenkin kauhean tasapainoista.

Meni kyllä aika pahasti offtopicin puolelle... Tätä keskustelua voidaan varmaan jatkaa tuolla päihdepolitiikka ketjussa.

Itse aiheeseen, tänään ajattelin kunnialla hoidetun pitkän ja rankan koulu - työurakan päätteeksi vähän nautiskella. Jotain laatuolutta, joku viski myös pitäisi hyllyyn ostaa.

e. Viskinyyppänä viskin valitseminen on hankalampaa kun kuvittelisi. Pullotkin on niin isoja, melkeen pitäisi mennä baariin ensin maistelemaan.

Ei se varmasti tee juntiksi, että on jonkin asian puolesta/vastaan. Enemmänkin se tekee juntiksi ettei pysty perustelemaan mielipiteitään ja näkee vaan mustaa ja valkoista.

Monelle varmaan on yllättävää, että kannabiksen käyttäjät eivät aina ole näitä myssy/sienipäitä vaan ihan normaaleja ihmisiä joita ei katukuvasta mitenkään erota. Kuten alkoholinkaan kohtuukäyttäjät eivät ole näitä puiston penkeillä istuvia denoja. Päihteitä voi nauttia kohtuudella ja päihteissä on paljon eroja.

Valitettavasti monelle päihdeasiat aiheuttavat sellaisen tunteenpalon että keskustelu muuttuu heti sotimiseksi ja menee täysin överiksi. Alkoholi tappaa jokaisen, pilvinarkkarit raiskaa kaduilla, laillinen heroiini valtaa koulut jne jne.

e. Aika valitettavaa IMO että ryyppyputket ovat ihmisten mielestä ihan normitouhua, mutta joku kannabiskokeilu on yleisesti paheksuttavaa. Ei jotenkin kauhean tasapainoista.

Kerrohan nyt jumalauta miten mun pitää perustella se että oon sitämieltä että on typerää kirjotella tänne vetäneensä viinaa sieniä ja pilveä illan aikana? Heitä jo helvettiin ja lopeta se vouhkaaminen. En ole missään vaiheessa ollut tekemässä tästä mitään viina vs. sieni/pilvi -keskustelua, ilmaisin vaan OMAN mielipiteeni. On se kumma kun ei ymmärretä lukemaansa, mutta kun ei ymmärretä sitäkään mitä itse kirjotetaan.

Kerrohan nyt jumalauta miten mun pitää perustella se että oon sitämieltä että on typerää kirjotella tänne vetäneensä viinaa sieniä ja pilveä illan aikana? Heitä jo helvettiin ja lopeta se vouhkaaminen. En ole missään vaiheessa ollut tekemässä tästä mitään viina vs. sieni/pilvi -keskustelua, ilmaisin vaan OMAN mielipiteeni. On se kumma kun ei ymmärretä lukemaansa, mutta kun ei ymmärretä sitäkään mitä itse kirjotetaan.

Sen takia se pitäisi perustella, kun ketään ei kiinnosta ei sitten hevon vittua perustelematon mielipide. Mielipiteensä saa kyllä jokainen esittää, mutta jos sitä ei perustele niin eipä sillä minkäänlaista painoarvoa ole.

Olisit voinut kokeilla perustella sitä vaikka näin: "Mielestäni alkoholin ja huumeiden käyttö on typerää, koska:..."
Siihen olisit voinut heittää jonkun tekojeesustelun perään, ja sulkeutua omaan ylemmyydentunteeseesi.

Jos näet jo töissä tarpeeksi kaikenmaailman narkkareita ja juoppoja jne, kuten annoit ymmärtää, niin miksi roikut tämänkaltaisissa ketjuissa? Sehän kuitenkin saattaa olla jopa niin, että Känniketjussa saattaa törmätä ihmisiin jotka päihteitä erinäisiä määriä käyttävät.
Jos jokin haisee paskalta ja näyttää paskalta, niin todennäköisesti se sitten on paskaa.

Eli jos sinulla ei ole mitään sitä vastaan, niin voit viedä nuo naurettavat yleistyksesi ja kärjistyksesi ihan johonkin muualle, täällä niille ei anna kukaan minkäänlaista painoarvoa. Tai vitut, annoimmehan mekin jo. On nämä nykyajan trollit kyllä ovelaa väkeä.

Aina joku hiton jeesustelija tulee pilamaan threadit, eikö heillä ole oikeesti muuta tekemistä.

Ps. Mun mielestä merkkarin on aivan turha kukkahattuilla jos joku laillisesti polttaa pilveä -> vertaa kännisekoilut-threadin merkkarin viestiä.

En nyt viitsi alkaa tästä vääntämään. Onko se nyt yleistämistä etten perusta ihmisistä paljoakaan jotka kertoo vetäneensä ties mitä.

"Et siis ymmärtänyt. NIMENOMAAN sillä laillisuudella tai sillä veditkö ne sienet ja myssyn sielä damissa vai suomessa ei ollu mulle merkitystä. Ja sanoinko missään vaiheessa että siitä nyt varsinaisesti mitään haittaa olisi, miehän vaan ihmettelin sitä että joku kirjottaa julkisesti vetäneensä viinaa pilveä ja sieniä. Mun silmissä ihminen ei ainakaan anna kovin fiksua kuvaa itsestään jos kertoo vetäneensä viinaa pilveä ja sieniä."

Miten mie tämän vielä fiksusti sulle perustelen että sie ymmärrät? Kerro mulle.

Älä perustele enää mitenkään. Kuten jo sanottu, ihan turha kenenkään kukkahattuilla mistään muustakaan päihteestä jos itsekin on edes alkoholia vedellyt. ONTOPIC:

Viikonloppuna olis synttärit, mutta tipatonta edelleen vietellään. Pitää kai keksiä jotakin parempaa (salille) tekemistä sitten :lol2:

Aina joku hiton jeesustelija tulee pilamaan threadit

Minä ainoastaan tokaisin alyssan viestiin tyyliin "on teillä harrastukset - viinaa, sieniä ja pilveä.." jonka jälkeen minä olinkin heti se juntti ennenkuin mitään muuta olin edes asiaan sanonut.

Back
Ylös Bottom