Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Duunin pikkujoulut takana ja nyt sitten arveluttaa, että kehtaako maanantaina mennä enää duuniin. Taidan korkata vodkan kyllä se siitä...

Kävin Amsterdamissa kääntymässä. Kahden päivän aikana 0h unta, 0g ruokaa, vähän sieniä sun muuta kivaa, paljon alkoholia ja vielä enemmän hasista. Lähti joo vähän käsistä. Mut pääsin ehjänä kotiin!

Onko Ally ees heikko olo? :D Vai odottaako se vielä tuloaan? ;)

Kyllä mä tossa bussimatkalla (12h) jonkun aikaa sentään torkahtelin. Ja äsken sain ruokaa naamaan, eli nyt on aivan mainio olo!
Aamuyöstä särki vähän päätä ja tuntui että pää on vaan kertakaikkisen tukossa (olen ollut kipeä viime aikoina eikä se ollut ehtinyt kunnolla parantua, joten ehkä sen takia oli tollanen olo)... Sit otin pain killerin ja olin taas kunnossa :dance: Olen mä silti vähän ruosteessa, koska aiemmin kävin ton lisäksi vielä duunissa. Nyt ei pystyis :(

Vaikea kuvitella, että tollasesta selviäis ilman astetta epämiellyttävämpiä seuraamuksia, vaikka olis millainen toleranssi.. Tai no, riippuu paljonko sun "paljon" alkoholia on. Ja paljonko niitä sieniä on tullut popsittua.

Vaikea kuvitella, että tollasesta selviäis ilman astetta epämiellyttävämpiä seuraamuksia, vaikka olis millainen toleranssi.. Tai no, riippuu paljonko sun "paljon" alkoholia on. Ja paljonko niitä sieniä on tullut popsittua.

Mä olen harjoitellut paljon ja olen nuori, joten palaudun toistaiseksi tosi helpolla. Plus että osaan säädellä olotilaani niin, ettei juuri koskaan tule varsinaista äkkilaskua. Hyödyllinen taito etten sanoisi :D

Lucky you! Se on hienoo, että pystyy dokaan päiväkaupalla rankasti ilman krapulaa. Joillakin on vissiin vaan sellainen lahja..

Spurgutkin syö ja nukkuu, ja niille tulee krapula, jos ne on jonkun aikaa juomatta. Ja ne on sentään harjoitelleet aika paljon.

Sienistä, kukasta jne ei tule minkäänlaista krapulaa / huonoa oloa, mutta sehän nyt on tosiasia, että jos kunnolla juo niin darra tulee.
Edes jonkinlainen. Ei vain ole mahdollista, että rankasti ryypätyn viikonlopun/illan jälkeen olisi ihan samanlainen olo kuin jos olisi selvinpäin ollut.

Kaverilla laatta lensi komeesti seuraavana aamuna/yönä kun oli kokeillut sieniä. Eikä ollut tosiaan juonut paljookaan. Mutta voipi olla tottumiskysymys (ja riippua myös siitä, millaisia shroomeja käyttää). Omat kokemukset on kuitenkin aika vähäiset, että paha sanoa.

Joka tapauksessa viinasta pitäis aina tulla krapula, jos sitä kunnolla ottaa. Jos ei tuu, se on epäreilua! :D

Sienistä, kukasta jne ei tule minkäänlaista krapulaa / huonoa oloa, mutta sehän nyt on tosiasia, että jos kunnolla juo niin darra tulee.
Edes jonkinlainen. Ei vain ole mahdollista, että rankasti ryypätyn viikonlopun/illan jälkeen olisi ihan samanlainen olo kuin jos olisi selvinpäin ollut.

Voi tulla kumpikin.

Mulle tulee huono olo jos nukun, mutta ei unta = ei krapulaa. Arkisin tosin valitsen huonon olon, sillä ei tota kauhean useasti jaksa tehdä.

vaikka ei ois fyysistä darraa niin kai se nyt henkisesti jotenkin tuntuu? välittäjäaineet suht vähissä ja aivot ihan jumissa ainaki itellä jos 2 päivää tosissaan putkittaa.

vaikka ei ois fyysistä darraa niin kai se nyt henkisesti jotenkin tuntuu? välittäjäaineet suht vähissä ja aivot ihan jumissa ainaki itellä jos 2 päivää tosissaan putkittaa.

Sekin on vähän yksilöllistä. Mulla tulee 2 päivän totaalikännäilystä hirveä morkkis, mutta jos juon vaikka viikon (tai no vaikka kaks) tyyliin 6-10 oluttuoppia päivässä niin ei haittaa yhtään vaan fiilis on enemmän "lomalla". Mutta tosiaan jos juo kauemmin kuin viikon niin sitten jo tulee semmonen että vois vähän lopetella..

Nyt taas tipatonta yli 2 viikkoa, sitten olis rovaniemen reissu tiedossa ja varmaan muutamat tulee otettua mutta ei baaria kuitenkaan. Välillä kyllä käy mielessä että vois lopettaa tai rajoittais juomiset vaan ulkomaille.

Back
Ylös Bottom