Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
"Sori, en aio juoda tänään. Korkeintaan tissuttelen tän viinipullon mikä mulla sattuu olemaan avattuna."
15min myöhemmin:
"Jaa ootte menossa Leamingtoniin? No en mä silti... Eilinen oli vähän liikaa."
30min myöhemmin:
"En oo kyl koskaan ollut siellä... Ja haluaisin pois kampukselta... Mut ei kyl tänään välttämättä..."
45min myöhemmin:
"JOOJOO, okei, saitte ylipuhuttua, oon messissä!"

Ja niin siinä sit kävi. Leamington Spa ja Smack, missä oli puhuttiin itsemme vieraslistalle ja sitä kautta sisään. Oli kivaa, tanssin varmaan 3000 kalorin edestä. Ja join 50000000 kalorin ja humalan edestä. Kiitti moiii
.

eikö sitä lasketa juomiseks, jos yhen viinipullon juo?:wtf: mä oon oksentanutki yhen viinipullon jälkeen, mut mulla onki huono viinapää

eikö sitä lasketa juomiseks, jos yhen viinipullon juo?:wtf: mä oon oksentanutki yhen viinipullon jälkeen, mut mulla onki huono viinapää

Ei se ollut ihan kokonainen viinipullo, ehkä jotain 3/4 oli jäljellä edellisestä illasta. Eli se lasketaan tissutteluksi :rolleyes: Tosin voin juoda kokonaisenkin illan aikana tulematta mitenkään kovin humalaan, riippuu ihan millä tahdilla juo, millaista viiniä juo ja onko syönyt kunnolla. Mä juon tosi paljon viiniä (ja kaikkea muutakin), joten olen kai jo tottunut juomaan paljon... Huono viini tulee kyllä ylös, sitä en pysty juomaan kuin kokiksen/muun blandin kanssa.

vittuku alko tänään maittamaan tai eilen 6 aikaan illalla, siitä lähtien sit juonu, että päälle 12 tuntia kitannu eikä vieläkää nukuta, sitä oon kyl ihmetelly jo monta tuntia. no ei kait siin. huomiseks tasottavaa.

Kirjoitan jo ennakkoon, koska tänään lähden risteilylle. Jos yritän kiivetä laivan piippuun, heittäkää minua jollain.

Viikko sitten kirosin alkoholin maailman alhaisimpaan kolkkaan ja vannoin taas selvistä viikonlopuista oksentaessa. Niinhän siinä taas kävi että tänään pitäs taas lähtee.

Join eilen yhden yhden III-oluen ja yhden I-oluen. Oli jännää katsoa humalaisia ihmisiä.

Sit, kun niitä katsoo tarpeeksi monena päivänä viikossa, niin jännitys rupeaa kummasti laantumaan.. Oma jano tosin kasvaa myös entisestään.

Ihan perseestä se on, mutta onpahan jotain tekemistä :D. Janoa oli toki hieman, mutta oli tiedossa parempaakin hommaa tälle päivälle, joten ei sellasia.

ei perse että vituttaa, tiistaista torstai aamupäivään join, ja nyt ollu sitte perjantain niin kova krapula että ei oo menny viina alas vaikka kaapissa olis kaikenlaista kaljasta ja kultalonkerosta saarenmaahan. no ei täs kyl enää uskallakkaa oikeen ottaa ettei haima pamahda taas.

IHan täTtÄräÄ ! koskenkorva vanilja vodka !! On sit hyvää.

Ihan seitinohuet tänää :kippis1:

Viime yön työt ja muutaman tunnin unet vähän painaa jaksamista mutta muutama neuvoa-antava otettu. Eiköhän sitä taas jonkin verran uppoa, kohta saapuu seuraa.

Kello on 4.30pm. Heräsin äsken ja ihan tajuton päänsärky :( Enkä muista eilisestä juuri mitään paitsi sen että siihen on syy, miksen yleensä juo kirkkaita.

Tänään en juo. En varmana. Vaikka olisi Halloween-bileitä ja kaikkea.

Back
Ylös Bottom