Deleted member 48743
Missä olot? Nyt on varmasti jokin vialla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Sori, en aio juoda tänään. Korkeintaan tissuttelen tän viinipullon mikä mulla sattuu olemaan avattuna."
15min myöhemmin:
"Jaa ootte menossa Leamingtoniin? No en mä silti... Eilinen oli vähän liikaa."
30min myöhemmin:
"En oo kyl koskaan ollut siellä... Ja haluaisin pois kampukselta... Mut ei kyl tänään välttämättä..."
45min myöhemmin:
"JOOJOO, okei, saitte ylipuhuttua, oon messissä!"
Ja niin siinä sit kävi. Leamington Spa ja Smack, missä oli puhuttiin itsemme vieraslistalle ja sitä kautta sisään. Oli kivaa, tanssin varmaan 3000 kalorin edestä. Ja join 50000000 kalorin ja humalan edestä. Kiitti moiii.
eikö sitä lasketa juomiseks, jos yhen viinipullon juo?:wtf: mä oon oksentanutki yhen viinipullon jälkeen, mut mulla onki huono viinapää
Tosin voin juoda kokonaisenkin illan aikana tulematta mitenkään kovin humalaan, riippuu ihan millä tahdilla juo, millaista viiniä juo ja onko syönyt kunnolla. Mä juon tosi paljon viiniä (ja kaikkea muutakin), joten olen kai jo tottunut juomaan paljon... Huono viini tulee kyllä ylös, sitä en pysty juomaan kuin kokiksen/muun blandin kanssa.Sit, kun niitä katsoo tarpeeksi monena päivänä viikossa, niin jännitys rupeaa kummasti laantumaan.. Oma jano tosin kasvaa myös entisestään.Oli jännää katsoa humalaisia ihmisiä.
Sit, kun niitä katsoo tarpeeksi monena päivänä viikossa, niin jännitys rupeaa kummasti laantumaan.. Oma jano tosin kasvaa myös entisestään.
Kossukolaa kossukola-aukkoon!