Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Voi huh huh taas, päätin viime viikonlopun takia olla ainakin olla pari kk kunnolla, varmaan syyte tulossa jne... Noh, kotona mörköilin koko illan kyynelehtien toilailujani, siinä 9 aikaan tuli puhelu että nyt niko radalle!!! Noh, lupauduin yhdellä. Tultiin hakemaan ja hyppäsin autoon niin takapenkillä oli lirtan leijona sit olutta, kysyin että kenen noi on. "toi leijona on sun" Voi ettähhhh siittä sit lähti :D Mentiin 10 aikaan kaverien tallille, olin jo aikas kuosis. Pojat repäs s koon hihattoman verkkopaidan, 1min ja se oli mun päällä :D Siittä eka baariin verkkopaita päällä ja kappas siellähän oli karaoke, olin vitun kännissä jo. Pojat meni ilmottaa mut vetämään jonkun biisin.
En muista biisin nimiä mutta mahtavasti meni :D Kesken biisiä vedän housut kinttuun ja masturboin samalla kun laulan ---> portitkielto.. NICE
Koska rupeat kirjottaa kirjaa?:D

Tuli sitten juhlittua kaunista säätä jäämällä perjantaina terassille treenien jälkeen ja eilen muuten vaan. Thaimaassa opin sen, että kankkunen lähtee, kun juo lasin vodkaa. Nyt olen juonut kolme lasia vodkaa ja kuilu katsoo minua takaisin. Tässä on se ongelma, että minun mielestäni kännissä on mukava olla. Ilman treenaamista (kuolen ennemmin kuin olen heikko) yhtä naista ja duunia tässä voisi olla kännissä useimminkin. Ai niin kännissä ei voi lukea hyviä kirjoja :(

Lähdin sitten eilen terassille yhdelle, kun oli hieno ilmakin. Otin kuitenkin toisenkin, joka olikin jo iso 0.8l tuoppi ja täytyihän sitä sitten vielä toinen nollakasi saada. Kaveri sai tässä vaiheessa hyvän idean, johon tietysti suostuin. Haettiin kaupasta pussikaljaa ja mentiin kirkkopuistoon teinien kanssa rylläämään. Siitä taas kauppaan ostamaan possun sisäfilettä, kanan siipiä ja kyrsää ja lähdettiin mittarilla kaverille kokkailemaan. Meitsi sai kokin hommat, josta suoriuduin humalatilaan nähden varsin hyvin. Mikään ei nimittäin mennyt pilalle ja maistuikin oikein hyvältä.

Mutta ei tässä mitään, olin sopivissa sooseissa ja päätin, että taidanpa lähteä kotiin, ettei lähde ihan totaalisesti käpälästä. Soitin eukon hakemaan ja mentiin kotipizzan kautta kotiin. Pihalla tulee vastaan naapuri ihan hirveissä kuoseissa ja pyytää meitä käymään siellä, se tarjoaa paukut. Mentiin sitten nopeasti käymään. Eukko lähtikin aika pian, juotuaan sen yhden paukun ja sanoi, että tule sitten kun tulet. Otin neuvosta vaarin ja tulin kai parin kolmen tunnin päästä. Taisi jotain vartin verran tästä mennä, kun tähtäilin avainta lukkoon. Sanoin vaimolle öööööö ja painelin nukkumaan. Nyt heräsin ja olen edelleen kännissä. Otin kuitenkin varmuuden vuoksi yhden oluen korjaavaksi. Ihan tän yhden vaan...

'' että kankkunen lähtee, kun juo lasin vodkaa. Nyt olen juonut kolme lasia vodkaa ja kuilu katsoo minua takaisin.

No nyt on useammankin lasin jälkeen aika paska olo ja heti huomenna on aamusta hankesuunnittelukokous. Toivottavasti tästä oppii jotain (ei kokouksia maanantaiksi)

Tuli eilen nautittua terassista kun oli kerrankin otolliset olosuhteet, hemmetin hieno sää ja vaimon kanssa vapaa viikonloppu. 7 aikaan illalla olin siinä kunnossa että kävely oli huojuvaa (tulikohan juotua about 7-8 tuoppia ja pari lasia viiniä) ja se meinas että on hyvä mennä kotiin. Jaksoimme sitte katsoa vielä twilight leffankin, vaikka en omasta mielestäni selvennyt yhtään klo 7 - 10 välillä, kumma juttu.

Viikonloppu alkoi, siksipä viskiä hieman maistelen. Äsken takapakkia tuli: niin kovasti nauroin että ylen annoin ja osa viskistä lennähti masusta ulkomaailmaan takaisin. Onneksi maisteltavaa jäljellä on vielä desejä monituisia. Hyvää on. Sieppokin pihlajassa laulelee. Ulos viskin lennähtäneen jätän helleilmaa kostuttamaan; en siis sitä lattialta nuole.

Luulin että tämä oli joku ammattilaisen vinkki ja toimivakin sellainen niin päätin eilen vähän kokeilla samaa. Vittukun flunssa ja darra yhessä on ihan perseestä. En suosittele. Nolla tähteä. :0:

Flunssaan ei kuulu juoda bissea. Kokeile mieluummin jallua tai minttuviinaa tai vaikka molempia sekaisin niin johan lahtee flunssa :D

Meilla on henkilokunnan illallinen joka torstai ja joka kerta oon paatynyt mukavaan humalaan. Eilinen ei ollut poikkeus ja join litroittain calimuchoa (punaviinia ja kokista, pari sitruunan viipaletta), pari bissea ja pari jagerbombia. Rahaa meni 1,50e :D
Tanaan yritan olla juomatta, vaikka ilma olisi just sopiva bbq:lle...

litroittain calimuchoa (punaviinia ja kokista, pari sitruunan viipaletta)

yleensä jos juon jotain muutakun kaliaa, niin tuo on aivan ykkönen, tosin sitruunat jää usein ostamata. suhteet 50:50, right?

seuraavan kerran alkomaholia uudenvuoden aattona, voisikin sillon litkiä kalimatsoa :haart:

Pisang ambon(lila) korkattuna, mä rakastan kesäpartyja!<3

;)

Mojitoa ja olutta. Alkaa tuntua siltä että tänään tullee pitkästä aikaa vedettyä kunnon tumut :dance:

yleensä jos juon jotain muutakun kaliaa, niin tuo on aivan ykkönen, tosin sitruunat jää usein ostamata. suhteet 50:50, right?

seuraavan kerran alkomaholia uudenvuoden aattona, voisikin sillon litkiä kalimatsoa :haart:

Jep, 50:50. Tosin siina vaiheessa kun alan tulla liian sekavaksi, pyydan enemman kokista kuin punkkua :D Ei muuten tule krapulaa, toisin kuin muusta alkoholista.

Ma join tanaankin. Ei edes pitanyt, mutta puistoilun jalkeen mentiin meidan toiseen hostelliin ja siella oli 1e jagershotit ja niita oli tietysti pakko ottaa muutama. Siihen paalle ilmaiset henksubisset ja se oli menoa :jahas: Nyt meen kylla nukkumaan jo, ei pygee enaa.

Ihan naamat! Taas joku random vosu tuli pokailee :( hyi hyi),

^ Ihan naamat. Nukuin koiran pedissä lattialla, kilpparissa:dance2:

Back
Ylös Bottom