Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
en sano mitään ,)
Cthulhu sanoi:Flunssa vähän pukkaa päälle, joten ajattelin ahdistella sitä mäyräkoiralla.
Luulin että tämä oli joku ammattilaisen vinkki ja toimivakin sellainen..
nyt oon lotrannu kaks ja puoliviikkoa putkeen, joka ilta ihan kunnon humalaan asti.. Ei tää alkoholi taida oikein mulle sopia. Tai no oon tän nyt tietäny jo vuosia, ettei se sovi..
Nytki oon juonut 10 puolikkaan kaljaa, ja sitte ku viinat loppu ni niinki hirveänmakuista myrkkyä kuin rigas melnais balzams, joka suorastaa on aika kauheaa.. On sitä paremmankin makuisia viinoja tullut juotua.
Vein tässä tänään pulloja ja laskin että viimisen 10 vuorokauden saldo vaatimattomat 88 annosta alkoholia normiannoksina laskettuna.. Tolet taas noussu et ihan hyvin tuntuu järki juoksevan vaikka oon 10 puolikkaan kaljaa ja sitte tota myrkkyä hörppiny.
e: Mä taidan kyllä seuraavaksi kokeilla olla ilman ja jos ei onnistu mennä puhumaan a-klinikan väen kanssa,että oisko mitään apua tarjolla, en tosiaankaan halua alkaa puiston mieheksi ja katuojan kautta hautaan alle 30v.