Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
joutu taas eilen ottamaan vähä enemmänki olutta (maun takia). Pitää itekki ostaa tota Russian standard vodkaa.. Onko se semmosta ku mulle on kerrottu, raakana otettuna ei kirpaise yhtään jne?

joutu taas eilen ottamaan vähä enemmänki olutta (maun takia). Pitää itekki ostaa tota Russian standard vodkaa.. Onko se semmosta ku mulle on kerrottu, raakana otettuna ei kirpaise yhtään jne?

En tiedä kirpasuista kun tuntuu menevän yks jos toinenkin myrkky alas, yllättävän hyvänmakunen myrkky johon ihastuin jo ekalla purasulla joskus.. Alkossa ei taida olla kun tota vasemman puolisinta myynnissä: http://www.russianstandard.com/images/upload/rs_brands_logo.jpg

Laivalta noita oon yleensä pari pulloa ottanu mukaan..

Platiniumia tai imperijaa. Se normiversio on ihan yhtä pahaa melkeinpä, ku normi viinatkin.

Saakeli eilen join kun saharasta saapunut kameli ja silti ei ole kovinkaan kummoista darraa. Ihme homma. Yritin nimenomaan vetää soppaa kaksin käsin, mutta se tämänhetkisestä olotilasta ja eilisen suhteellisen vähäisestä humalatilasta pääteltynä epäonnistui pahasti. Jos ei huomenna olisi töitä niin ryyppäisin kyllä nyt heti. :D

ennen baariin lähtöä reilu litra vodkaa pohjiksi, päälle oluet ja lonkerot. baarissa käynnistä ei juurikaa muistikuvia mutta kuitteja löytyy väliltä 20-80e useita. juon ensikerran omilla 50v synttäreilläni.

Normaali russian standard on omaa makuuni aika lähellä smirnoffin laatusta. Platinum ja Imperia onkin sitten oikeen herkullista tavaraa :kuola:

Kerrankin keskityin tikan heittoon baarissa juomisen sijaan, yleensä siinä käy niin, että joka heiton jälkeen tulee vetästyä olut ja sitten rupee tikat lentelemään ties minne. Hyvä näin.

Queen's night! Koko kaupunki pukeutuu oranssiin tanaan ja huomenna (Queen's Day) ja lahtee ulos vetamaan perseet. Ma menen nyt suihkuun, kayn kaupassa ja coffee shopissa ja sit mennaan :)

ei tää nyt niin paha ole ----> kohta salille

Tää tais olla niitä kuuluisia viimeisiä sanoja?

Perkeles ku duunit pilaa vapun (ja naiset [oikea, mutta hyvä syy]). Ei jaksa tosiaa vanha sillä tapaa ku ennen. Ryyppäykset on merkittävästi vähentyny parin vuoden takasesta. Ikävuodet 20-25 oli sitä railakkainta aikaa varmaankin. No onneks ens kuussa pääsee ainaki laivalle ja sillonhan se mopo lähteeki sitte hanskasta. Toivottavasti ei ihan laidan yli kuitenkaan..

Jaaha se on eka vappukalja korkattu! Tarjolla myös salmaria :kuola: Alla possun sisäfilettä. Olen aika onnellinen.

Hauskaa vappua kaikille ! :kippis1:

saattaapi olla että hutaisen tänään pienet känät, oltu nyt jo melkeen 2 viikkoa selvinpäin joten tänään kiipee kaaliin vähä toiseen malliin :rock:

Ei jaksanut mitään kummoisia suunnitelmia kehitellä, kaupasta äidin mukana tulossa 2xkultalonkeropäkkiä ja puolikas viinapullo tuossa pöydällä. Pitäis vissiin lähteä rantasaunomaan + uimaan ja parantamaan maailmaa saunan lauteille.

Back
Ylös Bottom