taidanpa ottaa tänään kupinpoikasta pitkään aikaan, normilonkero illalla ja kultalonkero päälle jos ei eka mene hirveästi kupoliin :kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No olipas hyvät kännit. Parasta on jioda yksin, eiåä tuöe riitoja. Hail!
Paskoitko ees housuun?
En, enkä kussut, ihme kyllä. Pääkipu on taas ollut koko päivän aivan jumalaton. Ja väsyttää niin saatanasti,vitttuuuu. Sitä kun on vanha ja huono. Mutta oli se kyllä niin mukavaa taas, että millon tahansa uusiksi. Ja se konjakki, voi perkele, että oli suun myötästä...

Voisi tissutella pari kaljaa leffaillan kyytipojaksi. 3 viikkoa täynnä ilman kännejä. Mustahan on tullut ihan raivoraitis.
Juopon puhetta mainostaa että ei oo kolmeen viikkoon vetäny kännejä! Eli haetaan jotain tunnustusta että pystyy olla noinkin "kauan" ilman kunnon kännejä. Ja silti on on leffakaljat kourassa, mutta niitähän ei lasketa.
Melkein yhtä ihailtavaa kun suomalaisten perus "tipaton tammikuu, nyt saa olla helmikuun sitten hyvällä omallatunnolla tipassa". :D
. Ja mitäs pahaa kahdessa leffakaljassa on? Sehän on sama kuin joisi kokista. Mun mielestä.Joo no oli vähän tyhmästi sanottu. Ei ollut tarkoitus mainostaa, normaaliahan tuo on ettei sitä nyt joka viikko ryypätä. Ja mitäs pahaa kahdessa leffakaljassa on? Sehän on sama kuin joisi kokista. Mun mielestä.

Onko?
Ja nimen omaan, kaks leffakaljaa = ei mitään virkaa. :D
.Juopon puhetta mainostaa että ei oo kolmeen viikkoon vetäny kännejä! Eli haetaan jotain tunnustusta että pystyy olla noinkin "kauan" ilman kunnon kännejä. Ja silti on on leffakaljat kourassa, mutta niitähän ei lasketa.
Melkein yhtä ihailtavaa kun suomalaisten perus "tipaton tammikuu, nyt saa olla helmikuun sitten hyvällä omallatunnolla tipassa". :D
Okei, oon busted. Painun nurkkaan häpeämään:(.