Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Paskoitko ees housuun?

En, enkä kussut, ihme kyllä. Pääkipu on taas ollut koko päivän aivan jumalaton. Ja väsyttää niin saatanasti,vitttuuuu. Sitä kun on vanha ja huono. Mutta oli se kyllä niin mukavaa taas, että millon tahansa uusiksi. Ja se konjakki, voi perkele, että oli suun myötästä...

En, enkä kussut, ihme kyllä. Pääkipu on taas ollut koko päivän aivan jumalaton. Ja väsyttää niin saatanasti,vitttuuuu. Sitä kun on vanha ja huono. Mutta oli se kyllä niin mukavaa taas, että millon tahansa uusiksi. Ja se konjakki, voi perkele, että oli suun myötästä...

Oliks ne yhden miehen varpajaiset :)

Oli. Tupakat sitten loppui, niin piti painella unille. Ihan hyvä toisaalta, kun viinaa olisi kuitenkin vielä ollut, niin eihän siitä taas tokenisi moneen päivään, jos olisi vielä enemmän tankannut.

Voisi tissutella pari kaljaa leffaillan kyytipojaksi. 3 viikkoa täynnä ilman kännejä. Mustahan on tullut ihan raivoraitis.

Juopon puhetta mainostaa että ei oo kolmeen viikkoon vetäny kännejä! Eli haetaan jotain tunnustusta että pystyy olla noinkin "kauan" ilman kunnon kännejä. Ja silti on on leffakaljat kourassa, mutta niitähän ei lasketa.

Melkein yhtä ihailtavaa kun suomalaisten perus "tipaton tammikuu, nyt saa olla helmikuun sitten hyvällä omallatunnolla tipassa". :D

Juopon puhetta mainostaa että ei oo kolmeen viikkoon vetäny kännejä! Eli haetaan jotain tunnustusta että pystyy olla noinkin "kauan" ilman kunnon kännejä. Ja silti on on leffakaljat kourassa, mutta niitähän ei lasketa.

Melkein yhtä ihailtavaa kun suomalaisten perus "tipaton tammikuu, nyt saa olla helmikuun sitten hyvällä omallatunnolla tipassa". :D

Joo no oli vähän tyhmästi sanottu. Ei ollut tarkoitus mainostaa, normaaliahan tuo on ettei sitä nyt joka viikko ryypätä:). Ja mitäs pahaa kahdessa leffakaljassa on? Sehän on sama kuin joisi kokista. Mun mielestä.

Joo no oli vähän tyhmästi sanottu. Ei ollut tarkoitus mainostaa, normaaliahan tuo on ettei sitä nyt joka viikko ryypätä:). Ja mitäs pahaa kahdessa leffakaljassa on? Sehän on sama kuin joisi kokista. Mun mielestä.

Onko? :eek:

Ja nimen omaan, kaks leffakaljaa = ei mitään virkaa. :D

No Henkihän nyt on ihan rapajuoppo ;)

No mut oikeesti jos ajatellaan, niin hyvin monella (nuorella), sinkkuihmisellä on tapana viettää kuukaudesta yksi tai useampi vkonloppu kosteissa huuruissa, moni ottaa jopa kerran tai useammin vkossa. Känniin asti. Se on huono tapa, kielii myös jonkinasteisesta vaikeudesta pitää hauskaa ilman viinaa tai sitten se yksinkertaisesti on vaa pinttyny toimintamalli siihen omaan arkeen. Mutta tällainen käytös ei minun silmissä tee kenestäkään juoppoa. Näen duunissa paljon oikeita juoppoja, ja silloin kun et yksinkertaisesti selviä päivääkään ilman promillen nousuja veressä, ni sillo sut voidaan sellaiseksi leimata. Oli pilkun nussimista tämä toki, mutta on niin tylsää et piti avautua. :D

Itse olen myös aikoinaan juhlinut sinkuksi jäätyäni hieman reilummalla kädellä, juurikin mm. näitä tuplia tuli vedettyä. Sittemmin oon vähentänyt alle 10 kertaan vuodessa, ja vietinpä tossa vuodenvaihteessa 3 kk raittiin jakson. Ja jumalauta, mie olin siittä ylpee vaikken koskaa mikää juoppo oo ollukkaa! :D

Leffavodkaa? Maun vuoksi.

Aluks tuntu oudolta olla viikonloppuja selvinpäin, nyt tuntuu taas normaalilta, vaikken normaalia ole peilistä vähään aikaan nähnykkään heehee hehe.. Ei se 1kk tipaton ole kauhean helppo keikka jos pidempään on tahkottu 1-2x/viikko ryyppäilyä, kaikkia mitä hienoimpia tekosyitä aina keksii että voi lähteä ryyppäämään hyvällä omallatunnolla.. Jos pitäis aina lähteä ryyppäämään kun on joku hyvä, tai "hyvä" syy ni ryyppäisin luultavasti joka päivä.. <3

Jep! Mutta ne jotka mainostaa että on ollu sen ja sen ajan ilman kuningashoolia, on yleensä niitä pahimpia loppasuita. :D Eli vedetään joka vkl keittoa ja sitten ollaan joku ilmiömäinen kuukas juomatta, niin johan pitää ilmottaa. Siinä todistetaan itselle että "kyllä minä pystyn". Juuri tämmönen tipaton tammikuu -ilmiö. Vai onko joku joskus nähny että joku amatöörijuoppo(=juo uv, vappu, juhannus) mainostaa raittiuttaan? :D Ja yleensä se menee vielä niin päin, että kun amatööri on lähteny kerran vudoessa juomaan, niin seuraavana päivänä mainostetaan kauheeta oloa, "ei enää ikinä". Terveisin melkein selvä tsykologi.

Okei, oon busted. Painun nurkkaan häpeämään:(.

Tunnen niin suurta myötähäpeää, että joudun ottamaan pienen hörpyn Vodkaa sen kunniaks. (Ihan maun takia)

Russian Standard <3

imperia.jpg

Back
Ylös Bottom