Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa ihmiset jotka tarjoilee drinkkejä mulle :curs: vaikka kuin koittaa sanoa että "älä tarjoo, en haluu et mulle tarjotaan vaan ostan itte omat juotavani", niin ei auta silti tuputetaan niitä drinkkejä ja sanotaan vaan et "tarjoot sit joskus takasi". Voi vittu sentään...

No voi kääk :D
Mistä tämä johtuu? Oletko harvinaisen kaunis, vai näytätkö harvinaisen köyhältä?

No voi kääk :D
Mistä tämä johtuu? Oletko harvinaisen kaunis, vai näytätkö harvinaisen köyhältä?

En varmaan kumpaakaan.. eikä mulle onneksi kokoajan olla tunkemassa niitä drinkkejä, vain jotkut tietyt ihmiset sitä harrastaa. Eikä se vielä haittaa jos pysytään ihan kohtuudessa, eli silloin tällöin joku tarjoaa yhden. Sittenkö niitä juomia aletaan tunkea kumpaankin käteen niin kyllä siinä tulee sellanen ahdistunut olo, kun jää toiselle tavallaan velkaa..

Mikäs tässä ollessa, siideriä ja lonkeroa jääkaapissa ja teeleivät paistuu uunissa :dance:

Menihän sitä rahaa taas eilen, lievän krapulan arvon verran. Ja selkäkin on kipeä kun tuli kaaduttua baarin portaissa sangen näyttävästi. Kädessä ollut, vastaostettu juoma ei kuitenkaan refleksinomaisen suojauksen ansiosta läikkynyt pisaraakaan. On muuten kumma homma, että nykyään on aina juopottelun jälkeisenä päivänä vittumainen morkkis ja alakulo, vaikka isompaa hölmöilyä ei tule koskaan kovemmassakaan kännissä harrastettua. Tuo portaissa kaatuminenkin tuntui aamulla lähes miesmurhan veroiselta teolta.

Tänäänkin kävi kutsu kylille, tällä kertaa rauhaisan kotijuopottelun pariin. Pysähdyin äsken miettimään tarjousta kahden neuvoa-antavan oluen ajaksi. Tuleehan sitä taas lähdettyä. Reppu täyteen kaljaa ja menoksi.:kippis1:

Ei lainkaa hassumpi päivä täyttää 19.. itellä sama tilanne huome ;) Tuli oltuu aika jönöis eile! Uskaltaiskohan sitä jo pikkuhiljaa katsoa tilin saldon..

Ei kyllä se on tänää se hyvä päivä :D Tiiä vaikka ois vielä huomennakin vähän maisteissa... kolmas päivä putkeen siis :DD

santtuu santtuuu <3333 Laphroaigia otin tossa kans mut ei oikein uponnu :( kai se siitä menee. Jos joku tampereella haluu siivut joku viikonloppu, niin ottakoon yhteyttä.

Eikö sun pitäny olla pääsiäisestä vappuun juomatta?

Piti, mutta sitten sain ton Damin paikan ja päätin että mitä vittua, mä ryyppään viimeiset päiväni Suomessa hyvällä omallatunnolla :D

Tänäänkin pyydettiin ulos, mutta tulin kiltisti kotiin tekemään rästihommia ja pesemään pyykkiä. Duunissa join vähän jekkukolaa ja yhden bissen, mutta thats it.

Ja taas mentiin. Pitkälle kestinkin ja ensimmäinen selvä viikonloppu sitten viime vuoden joulukuun oli jo lähellä, mut puol kuus tajusin et alko menee kohta kiinni ja kiirehän siinä meinas tulla,

Aina viina maistuu parhaimmalle, kun seuraavana päivänä on 14 tuntia töitä.

Tai mahdollisesti lauantaina.

Sama asia. Perkele.

mun elämän ensimmäinen viinakramppi. frendi makoili samas huonees ja yritin pyytää sitä soittamaan hätäkeskukseen, mut suusta lähti vain hiljaista kähinää. kesti semmoisen minuutin ajan etten pystynyt hallitsemaan kehoani ja olin koko ajan tajuissani. aika kohtuu pelottava kokemus...

Piti, mutta sitten sain ton Damin paikan ja päätin että mitä vittua, mä ryyppään viimeiset päiväni Suomessa hyvällä omallatunnolla :D

Tänäänkin pyydettiin ulos, mutta tulin kiltisti kotiin tekemään rästihommia ja pesemään pyykkiä. Duunissa join vähän jekkukolaa ja yhden bissen, mutta thats it.

:D

Ja jälleen kerran yksi todiste siitä että jos tyyppi alkaa puhua jotain tipattomasta ni ihan turha noteerata mitenkään:D
Never going to happen.

Braastad X.O. :kippis1:

Back
Ylös Bottom