Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Onkohan kukaan pitäny kirjaa vuoden mittaan,että kuinka monta annosta alkoholia on itse juonut. Rupesin äsken miettimään, kun hain taas lavan KOFFia. Itselläni olutta menee aika paljon ja olen jo myöntänyt itselleni riippuvuuden olueen. Tupakasta olen päässyt irti kohtuu helposti, mutta olut vaan on niin hyvää. Ei mulla muuta :kippis1:

Onkohan kukaan pitäny kirjaa vuoden mittaan,että kuinka monta annosta alkoholia on itse juonut. Rupesin äsken miettimään, kun hain taas lavan KOFFia. Itselläni olutta menee aika paljon ja olen jo myöntänyt itselleni riippuvuuden olueen. Tupakasta olen päässyt irti kohtuu helposti, mutta olut vaan on niin hyvää. Ei mulla muuta :kippis1:

Joskus opiskelija aloittaessa pidin kolmisen kuukautta päiväkirjaa tuosta. Ennätys taisi olla muistaakseni 169 annosta kuussa. Se oli aika kostea kuukausi :D

Mulla tais fuksivappuna olla jotain 300 annosta 12 päivässä. Se oli jo aika happomeininkiä. Nyt on ollut muutama viikko ihan parilla annoksella ja sama meininki tulee jatkumaan:).

viime viikko olin ilman, jotenki nyt tuntuu, että huomenna menee kaikki käsistä. jos menis salille kello 8 illalla, ja pysyis siellä klo 12 :D ei pääse tapahtumaan mitään

Maistelen tässä Carlsbergin Elephant olutta, jotain uutta varmaan suomessa? 7.2 rossasta, maultaan aika kevyt, ei yhtään kusimainen niinkuin suomalaiset ohrapirtelöt.

Maistelen tässä Carlsbergin Elephant olutta, jotain uutta varmaan suomessa? 7.2 rossasta, maultaan aika kevyt, ei yhtään kusimainen niinkuin suomalaiset ohrapirtelöt.

Joo ei ole vanha tuote. Mutta pakko itekkin ylistää että on todella hyvää olutta noin vahvaksi vielä. Johtuukohan juuri siintä että on aina paikallisesta alkosta loppu :rolleyes:

Turpaan tuli eilen näköjään, en muista mitään illasta. Normipäivä.

Joensuussa itekki! Lomille intistä klo 08:00 pääsin poies, 09:00 kävin lavan kaljaa kaupasta, 14:00 10 kumottu. Ja illalla joensuun yöhön, jos vielä on siinä kunnossa.

Eilen tuli otettua ja tänä aamuna herätys 07.00 ja klapihommiin. Parinkin tunnin yöunilla näköjään jaksaa.. hetken. Nyt väsyttää.. Mut pitäiskö silti ottaa uutta nousukautta illemmalla?

Back
Ylös Bottom