Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Olin saikulla ja tullu ryypättyy 2 viikkoo putkeen. Nyt on eka päivä/yö selvinpäi ja nää pelkotilat o jotai iha kauheeta. Normaali liskodisco ei oo mitää verrattuna tähä.

Tässä sitä ''odotellaan'' huomista ja ylihuomista, tulee taas ns. pakko dokausta. Kahden kaverin kutsuvieras juhlat peräkkäisinä päivinä ja sunnuntaina 2pv:n ryyppäyksen jälkeen sitten sitä iki-ihanaa darra urheilua... 90min kun juoksee kankkusessa kentällä tuntee olevansa kuin uudelleen syntynyt pelin jälkeen :))

Tänään otetaan kunnolla. Ja huomen paremmalla kunnolla. :) Täytin tänää 22 mut huomenna tietty juhlistetaan paremmin. Eihän torstai ole mikään päivä juoda.. Toki nyt on jo Pe. Kaikille hauskaa iltaa :kippis1:

Äsken oli oksennus lähellä mutta nyt jo elämä voittaa. :) Tuli sitä olutta eilen kyllä juotuakin. :D Ja tänään ilmeisesti uudestaan!

Aijai kun on huomenna ja maanantaina varmasti niiiiiin hyvä olo. Mutta salille on pakko kyetä maanantai-iltana viimeistään.

Ei vittu eilen tuli otettua soppaa kunnolla ja nyt on ääni täysin lähtenyt... Kurkku on vaan vähän kipeä mut ääntä ei tuu yhtään ja maanantaina alkaisi työt uudessa paikassa :D

Taidan olla tänään, ja ehkä huomennakin juovuksissa. Huomenna tärähtää 19 mittariin, ei helvetti. Puolet 38:sta.
Ei lainkaa hassumpi päivä täyttää 19.. itellä sama tilanne huome ;) Tuli oltuu aika jönöis eile! Uskaltaiskohan sitä jo pikkuhiljaa katsoa tilin saldon..

Kolmonen ois menossa ellei torstaina olis ollut välipäivä. Tänään chillimmin ja huomenna älytön lopetus tälle viikolle. Sitten pari viikkoa ilman.

Mä olen niin rappiolla. Eilen taas kerran yhdelle töiden jälkeen, pilkun aikaan duunikaverin luo nukkumaan ja aamulla taksilla himaan. Nakitin vuoroni toiselle ja nyt menen vasta iltaan, koska en olisi pystynyt menemään aamulla töihin.

Kämppis yrittää houkutella mua ulos tänään. En varmasti lähde!

Suu napsaisi, mutta ei taida antaa luonto periksi. Tai siis krapulanpelko.

Mä olen niin rappiolla. Eilen taas kerran yhdelle töiden jälkeen, pilkun aikaan duunikaverin luo nukkumaan ja aamulla taksilla himaan. Nakitin vuoroni toiselle ja nyt menen vasta iltaan, koska en olisi pystynyt menemään aamulla töihin.

Kämppis yrittää houkutella mua ulos tänään. En varmasti lähde!

Eikö sun pitäny olla pääsiäisestä vappuun juomatta?

Vituttaa ihmiset jotka tarjoilee drinkkejä mulle :curs: vaikka kuin koittaa sanoa että "älä tarjoo, en haluu et mulle tarjotaan vaan ostan itte omat juotavani", niin ei auta silti tuputetaan niitä drinkkejä ja sanotaan vaan et "tarjoot sit joskus takasi". Voi vittu sentään...

Back
Ylös Bottom