Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vaihteeks taas ulos, oli viime vuoden puolella ku viimeks kävin ulkona täällä omalla "kylällä". Pikkusen on flunssaa mutta eiköhän se lähe muutaman paukun jälkeen:dance::dance2:

Tarkoitus oli lähteä kylille, mutta 20 ravintola-annoksen jälkeen innostuin toden teolla. Ja lähdin kylille. Tai lähden pian. Ah elämää.

Eilen 7 kaljaa ja laatta lensi. Vielä aamullakin kävin neljä kertaa huutamassa Ralfia posliiniluuriin, WTF ?? Liekö ollut pilaantunutta kaljaa? Nyt juon loput ja katon mitä tapahtuu.

Hieman päezn. Alkuillasta nautiskelin viski- ja vodkapaukkuja, minkä jälkeen saunaan. Saunan jälkeen muutama puolen litran bisse. Lukuloma menossa. :D

Nonii hyvä ränni oli ja on menossa. mitähä vielä, joku hyvö leffa ehkä tähä ja aamulla pekoni+kebab+aurajusto pizza, NAM!

Ei ollu mitään tarkotusta juoda,mutta kaveri sano tupakilla "voitan tosta 100euroo ni tarjoon teille molemmille".Kolme tyyppiä siis siinä ulkosalla tupakalla.Tällä kertaa kävi tuuri ja ilmaset keitot tuli:D

Mikä helvetti nykyajan nuoria miehiä vaivaa. Ihan ystävällisesti ilmoitin baarissa että sisätiloissa otetaan lakki pois päästä, niin sälli alkaa riehua kuin virtahepo. Ei se baari sentään mikään lastentarha ole, vähän jotain käytöstapoja voisi odottaa.

Mikä helvetti nykyajan nuoria miehiä vaivaa. Ihan ystävällisesti ilmoitin baarissa että sisätiloissa otetaan lakki pois päästä, niin sälli alkaa riehua kuin virtahepo. Ei se baari sentään mikään lastentarha ole, vähän jotain käytöstapoja voisi odottaa.

Olisiko saanut tarpeekseen äidillisiä neuvoja jo kotona? Jos et ole henkilökuntaa, niin mitäpä se sinulle kuuluu kuka piettää mitäkin missäkin? Pöljäähän siitä on riehumaan tosin alkaa. Känni tekee ihmeitä.

Olisiko saanut tarpeekseen äidillisiä neuvoja jo kotona? Jos et ole henkilökuntaa, niin mitäpä se sinulle kuuluu kuka piettää mitäkin missäkin? Pöljäähän siitä on riehumaan tosin alkaa. Känni tekee ihmeitä.

Joo, eihän se multakaan kovin fiksua ollut:D. Mulla on vaan sen verran erikoinen huumorintaju että kaikki ei tajua. Ikinä en mitään pahaa tarkoita, mutta eihän mun juttuja ymmärrä jos ei mua oo kattellut ensin paria kuukautta. Mutta onneksi mitään pahempaa ei tapahtunut. Ei tappelua eikä mitään sellaista, pieni suukopu vaan ja itseäni tönittiin. Onneksi oon rauhallinen kaveri. Vaikka saisin nyrkistä naamaan niin luultavasti vaan nauraisin ja vetäisin olutta suuhun. Turha pilata hauskoja iltoja tappeluilla.

Voi hyvä helvetti kun tuli taas pitkästä aikaa juopoteltua enemmän. Perjantaina stam1na lahdessa ja baariin. Aikamoinen darra eilen ja sitten kun siitä selvis niin viiden aikaan ainejärjestön vuosijuhliin ja ne kestikin sitten jatkoineen ja jatkojen jatkoineen niin, että olin aamulla puol kasilta himassa.. Toivottavasti ei rupea tästä enää olo huononemaan.

No niin. Olen kännissä. Varmään kännein tila mulla kolmeen vuoteen. Katsoin Twilight-elokuvan punkun kera. En tiedä, kumpi oli seuraus ja kumpi syy. Ei siitä ilman selvinnyt.

Back
Ylös Bottom