Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
tänään hommattu koneeseen kiinni paremmat humppavehkeet-kaiuttimet ja subbari,hyvin rokki raikaa
kummasti alkaa kalja upota vaikka ei ollu oikeen tarkotus ottaa..

6 päivää töitä takana, joten eilen oli sit pakko lähteä ulos. Johonkin puol kahteen asti olin ihan säädyllisesti, kunnes tuttu lopetti vuoronsa ja tuli dokaamaan mun kanssa. Pari shottia baarin kalleinta tequilaa ja siitä se sitten lähti... Loppujen lopuksi juotiin ilmaista viinaa Pete Parkkosen backstagella :jahas:

Heräsin aamulla jostain ihan hevonhelvetistä. Ei mitään käryä, kenen kämppä se oli enkä aluksi tiennyt edes että missä päin kaupunkia olin. Joku tuntematon oli kai poiminut mut matkaansa kadulta (kun olin itse matkalla taksitolpalle tai johonkin) ja vienyt kotiin. Onneksi heräsin vaatteet päällä, joten mitään ei tapahtunut. Siinä sit tarkistin et rahat sun muut on tallella, poimin kamani ja kävelin vajaan kilometrin matkan omalle autolle.

Kai se pitää pikku hiljaa uskoa, että tequila ei ole mun juttu.

Ja lähdit ajamaan autolla?

:jahas:
Kyllä. Tiedän, etten olisi saanut. Tiedän, etten ollut täysin ajokunnossa vielä siinä vaiheessa. Ja tiedän, että oli tosi typerää.
Muuta?

Miksi sitten ajoit, kun tiesit ettet voi, et saa ja että on typerää?

Koska halusin himaan niin pian kuin mahdollista.

No eihän tuo kännissä ajaminen ketään haittaa. Minun mielestä kaikki saisi ajaa kännissä kotiin jos tuntuu että pystyy ja on kiire.

Nyt on niinku ihan pakko vetää kalsarikännit, ei oo niin pitkiin aikoihin tullut moista harrastettua.

Olis kaapissa lonkeroa, kalja ja siideri + muija on poissa + hiihtoloma + mass effect 2.

BILEET! (yksin kotona)

Vielä pitäis miettiä että alottaako nyt vai vähän myöhemmin. Jos alottais nyt niin vois mennä aikasemmin nukkumaan mut sit taas illalla ois enemmän tunnelmaa ja siihen on tottunu.

Ei vittu. Välillä ihan oikeasti tuntuu että ajokortin ikäraja pitäis olla 25.

Sama. Ei heru yhtään sympatiaa rattijuopoille. Vielä lisäksi krapulassa ajaneet tai kovin nuoret ei tunnu ottavan sitä vakavasti ja pahimmassa tapauksessa suuttuvat kun alkaa moralisoimaan.

Ei ollut mitään henkilökohtaista allyssalle, olen vain huomannut tällaista trendiä.

Back
Ylös Bottom