Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Pojat nyt hiljaa siitä mun ajamisesta. Mulla oli alla ~7h unta, yli 10h edellisestä alkoholiannoksesta sekä 1km kävelyä ulkona, joten en todellakaan ollut missään räkäkännissä. En kyllä aio tehdä toiste.

Tänään join lasin viiniä Blancossa ja sitten mentiin kämppiksen työpaikalle. Mä join kolaa ja kämppis joi itsensä humalaan.

Eihän se uni eikä kävely alkoholia polta :D

Itselläkin meinasi kerran käydä vahinko. baarista lähdettiin 3 aikaan pois, mentiin frendin luo kattomaan leffaa, kello oli 9 eli aika lähteä duuniin. Tunsin itseni 100% selväksi, tehtiin vielä frendin kanssa kaikenlaisia akrobatia testejä jotka suoritin täydellisesti :D lähdin ajamaan, kytät pysäyttää, puhallan 0.48. Vittu että
säikähdin miten lähellä oli.
Ja en baarissa ollut edes kummoisessa humalassa, hyvä kun nousuhumalan sai aikaan, saatika sitten että on juonut alyssan tyyliin niin paljon että muisti menee.

Tapauksesta viisastuneena olen pitänyt nykyisin vähintään sen 9h lievienkin kännien aikana väliä autoilusta, ja kovempien aikana 13-15.

No joo. Pikkulikoilla on tapana vähän liioitella juomisiaan. Ollaan niin kännissä ja muistikin menee, vaikka todellisuudessa ollaan juotu 2 paukkua tequilaa ja yksi siideri.

Veikkaan että aika moni on ajellu "tietämättään" jotain ajoneuvoa, kun on ollu vielä hoolia veressä. Meinaan rapulapäissään siis. Kyllähän sitä helposti vetää sumut edellisenä iltana ja joskus aamulla/päivällä voi olla jo ihan skarppi olo ja kykenee pystyvänsä ajamaan. Mutta helposti se viisari värähtää vaikka olo ois kuinka hyvä.

Turhaa jeesustelua. Tänään keskaria huiviin.

Veikkaan että aika moni on ajellu "tietämättään" jotain ajoneuvoa, kun on ollu vielä hoolia veressä. Meinaan rapulapäissään siis. Kyllähän sitä helposti vetää sumut edellisenä iltana ja joskus aamulla/päivällä voi olla jo ihan skarppi olo ja kykenee pystyvänsä ajamaan. Mutta helposti se viisari värähtää vaikka olo ois kuinka hyvä.

Turhaa jeesustelua. Tänään keskaria huiviin.

Tollasen nyt jotenkin vielä ymmärrän, että vahinko voi tossa asiassa käydä, ellei pelaa tosiaan varman päälle ja ole hemmetin pitkään ajamatta. Mutta se että menee tietoisesti rattiin kännissä, ei riitä sanat kuvaamaan vihaa sellasia ihmisiä kohtaan...

Euro Marketissa oli Hollandia-nimistä olutta myynnissä kuusi puolen litran tölkkiä 6,90 tai 6,95 euroa. Hinnan lisäksi myös makukin on yllättävän hyvä! :kippis!:

Vittu, liian kipiä reenaamaan niin otetaan sitte brenkkua. Mennossa joku ranskalainen alkosta ostettu sidukka jossa on rosentteja kuin mummun marjamehussa, eli huikiat 5 volttia. Tällä makuaistilla (eli sen puutteella) uppoaa kuin nyrkki vanhaan ihmiseen. Olivat vielä oikein skumppapullon korkin ranskanmaalla tuohon värkänneet kivasti. Jääkaapissa odottelee italialainen rotariskumppa, saas nähä joudunko vielä silläki lääkitsemään reenaamattomuudesta johtuvaa vitutusta.

Euro Marketissa oli Hollandia-nimistä olutta myynnissä kuusi puolen litran tölkkiä 6,90 tai 6,95 euroa. Hinnan lisäksi myös makukin on yllättävän hyvä! :kippis!:

Täytyy kompata, että yllättävän hyvää oli kun viimeeks ostin samaan hintaan saman satsin.

Itse ajattelin tänään nauttia Sierra Nevada Torpedo Extra IPAn
torpedo-xtra.jpg

tättärää olen humalassa. Pakko juhlistaa, kun meikäläisen hoitovapaa alkaa ensi viikolla, eikä töitä enää ole (palkka tosin vielä juoksee). Eikä tartte töitä murehtia ennen uutta vuotta. Yhden brittialen tossa huitaisin lärviini ja nyt onkin jo pidemmän aikaa nautittu konjakkia. :kippis1: Tossa mätettiin vähän pleikkaria hyvässä seurassa ja jos vielä avokilta pääpalkintoa irtoaa niin meikäläinen kyllä menee kun pendolino. Mutta en tosin myöhästele kuten vr.

Kohtuuttoman rankka viikko takana Rukalla..Märkä on maistunut koko viikon aamusta iltaan ja olo on sen mukainen...Pitää varmaan tilata jostain yöseura vahtimaan ettei nuo kaikista isoimmat krokotiilit kiipeä sänkyyn asti...

Tänään riipastaan kovat kännit! Nyt on sellanen fiilis, että on pakko päästä bilettämään :)

Olin ite kuskina mut kaveri oli enemmän laitamyötäsessä ku laki sallii:D Sammu takapenkiltä etupenkkien väliin vaihdekepin päälle. Mitä tästä opimme? Humalainen autossa on vaaratekijä takapenkilläkin.

Huhhuh kun heikottaa. Kaverin ja tyttöystävän kanssa tuli eilen otettua ihan reilulla kädellä kolmestaan, kun ei muuta tekemistä keksitty. Rööperi tuli katsottua siinä sivussa, oli ihan mainio pätkä.

Back
Ylös Bottom