Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Jumalauta kun oli hyvät kännit. Tällä kertaa hukkui visa electron. Helmee! Tänään uusiksi. Kuka on liikkeellä?!

Ei hukkunutkaan electron. Se oli vaan eri taskussa lompakossa. Tuli vaihdettua lompakko pari viikkoa sitten niin ei oikein vielä osaa käyttää tätä uutta.

just pääsin himaan vanhoojen jatkoilta, joista tosin lennettiin ulos ku pullot löyty. ihme paskaa, järkkärit tutki narikassa olevia laukkuja ja kamoja ja siel mussa tiloissa kans. Saako ne edes koskee, saati sitten penkoo narikkaan jätettyjä kamoja? Onneks ehin sen verran juoda et huomen on paha olo

Meillä nuo vanhojen jatkot oli kans semi hanurista. Sisällä piti saada juoda, mutta ei. Jengi sitte kittas soppaa ihan tosissaan siinä ulko-ovella ja oli loppuillasta hieman kuolleen olosia :D Onneks "kaverilla" oli pippalot paikan lähellä jossa sai ottaa sitten pohjat. Sitte vähä laattaa ja jatkoille bailaan :puntti:

Meillä nuo vanhojen jatkot oli kans semi hanurista. Sisällä piti saada juoda, mutta ei. Jengi sitte kittas soppaa ihan tosissaan siinä ulko-ovella ja oli loppuillasta hieman kuolleen olosia :D Onneks "kaverilla" oli pippalot paikan lähellä jossa sai ottaa sitten pohjat. Sitte vähä laattaa ja jatkoille bailaan :puntti:

Ihme touhuu. Meilläki oli 2 järkkäriä hommattu sinne muttei ne juomista tai muustakaan mitään valittanu. Katteli vaa ettei ulkopuolisii pääse sisää ja jauho paskaa :P

Ensipuraisu, nyt nollataan inttipaska mielestä.

Rommikolaa naamariin ja kohta suunta kohti kaverin tupareita. Tänään olla pojat ja tytöt humalassa! Muijakin on sopivasti abiristeilyllä niin voi olla itsekkin huoletta kovassa kännissä !

Eilen aika perussetti. Duunin jälkeen "parille" ja vikalla metrolla kotiin aivan kaatokunnossa. Morkkis päällä, vaikka mitään ei ole tapahtunut, just like always. Viina on viisasten juoma eikä tunnu sopivan minulle vaikka kuinka harjoittelen.

Mä juon vettä tän viikonlopun:)

Alan juomaan!

Ok, kiitos tiedosta. Mitä kaikkea aiot juoda aloitellessasi, baarissa? Vai menetkö edes baariin? Onko sinullakin käytössä taktiikka "Kotona paljon, baarissa vähemmän - rahaa säästyy"?

Itse nyt aloittelen ja hetken päästä taksilla baariin.

Duhh.. 4 päivää tuli juotua putkeen. Abiristeilyä sun muuta :rock:

Back
Ylös Bottom