Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Itse oon tuhonnut 9 bisseä. vitun tylsäähän tämä yksin kotona hinaaminen ja kaljaa juominen on, mutta ei tässä parempaakaan keski. Vielä ois punaviini pullo juomatta, saa nähdä miten illan aikana käy! :)

Laatuaikaa itseni kanssa. Lasi punaviiniä... Avoimessa takassa palaa tuikkukynttilöitä ja taustalla soi Barry Whiten "You Sexy Thing", kun makaan alasti karhuntaljalla ja runkkaan.

Laatuaikaa itseni kanssa. Lasi punaviiniä... Avoimessa takassa palaa tuikkukynttilöitä ja taustalla soi Barry Whiten "You Sexy Thing", kun makaan alasti karhuntaljalla ja runkkaan.

Voitko laittaa striiminä sitä tulemaan, alko vähän täälläkin jöpöttämään :haart:

Lämmintä olutta tai minttua, jompikumpi? Paikallinenkii ois viel hetken aikaa auki, mut toisaalta siel tuli oltua jo pari tuntia.

Ota minttua ja laita olut kylmään. Sitten mintun jälkeen olutkin on parempaa.

Haista ite. Otin jo pari ja muutaman drinkin perään.

jouluolut maistuu näin joulun kunniaksi.

Nii vitun kännissä etten o paremmassa ollu iha vähä aikaa..
Täydelline välirikko kuspäisen isäukon kanssa, josta johtuen helvetinmoist dokaamista.. Muutenkaa arvosta tippaakaa mitä itse oon, no aivan sama vittu näytän sille ja kaikille muille et vittu mä oon jotaa aika paljo enemmi mitä ne.. Mikä sekää on 20 vuotta työttömänä ja pätkätöissä ollu äijä arvostelemaa? Noh, toivonmukaa siihi asemaa pääsen, ettei tarvi koskaa ees tavata ketää näitä vitun kusisukuluaisia. Aika sama vaik oisin katuojassa kuhan ei tartte olla 1000 km säteellä että noita mulkkuja tapaisin.

Valkkaria, kuoharia ja kohta vois ottaa parit shotit salmaria ja minttuviinaa, opettaa näillekin miltä se maistuu :D Pieni nousu päällä, mutta rennosti.. nätisti. Ei mitää ördäämistä vaan rentoilua ja kivaa :)

Aika kovassa kunnossa taas. Ensin joulupukkina kuudessa paikassa klo 15.30-18.00 ja sen jälkeen saunaa, ruokaa ja glögiä. En oo millään tasolla jouluihmisiä, mutta kyllä isän kanssa on mukava aina parit glögit maistaa ja kuunnella sen elämäntarinaa. Aina oppii jotain uutta. Ja pikkusiskon kanssa pienessä hauskassa on ihan kiva kikkailla uudella wii-konsolilla. Mutta itse asiaan; pari pulloo punaviiniglögiä, pari saunakaljaa ja pari tiukkaa glögiä. Ei missään isossa kännissä, mutta mukavasti lentää juttu kuitenkin.

Aika kovassa kunnossa taas. Ensin joulupukkina kuudessa paikassa klo 15.30-18.00 ja sen jälkeen saunaa, ruokaa ja glögiä. En oo millään tasolla jouluihmisiä, mutta kyllä isän kanssa on mukava aina parit glögit maistaa ja kuunnella sen elämäntarinaa. Aina oppii jotain uutta. Ja pikkusiskon kanssa pienessä hauskassa on ihan kiva kikkailla uudella wii-konsolilla. Mutta itse asiaan; pari pulloo punaviiniglögiä, pari saunakaljaa ja pari tiukkaa glögiä. Ei missään isossa kännissä, mutta mukavasti lentää juttu kuitenkin.

Älä vaan sano että pukkina heitit keikkaa Ullanlinnassa päin. Ite oli just mutsille menossa ja joulupukki meinas ajaa yli jalkakäytävällä pienellä valkosella autollaan (reinot jalassa).

Back
Ylös Bottom