Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
aamu kaheksalta nukkumaan ja ilta yheksältä ylös, ei paha olo onneksi. rytmi heitti vaan häränpyllyä pahemman kerran, olis pitäny nukkua 24h.. koko päivä tuli eilen pelattua korttia, monopolia, JUO korttia ym. vanhoja kansantansseja. kaliaa meni niinpaljon että ei noita tyhyjiä pulloja viedä pallonpulautukseen ilman rekka-autoa.

uudessa nousussa , koska kuulin että sittenkin saan vuoden vaihteessa jatkaa työtäni ....jipii:hyvä::kippis1::kippis1::kippis1::kippis1::haart::haart:

uudessa nousussa , koska kuulin että sittenkin saan vuoden vaihteessa jatkaa työtäni ....jipii:hyvä::kippis1::kippis1::kippis1::kippis1::haart::haart:

täälä puolestaan vietetään miun extempore-läksiäisi, tal oikeastaan bileet alkaa 5min päästä kun vieraat ja kaliat saapuuu!!! weeeeeeeeeeee, ja tiistaina ivaloon ja keväällä takasin kotia hommista. katellaan!!!!!!

Pikkulauantaita vietellen tissuttelen tässä lonkeroa ja kuuntelen nahkahousuheviä 80-luvulta :rock: Ei tänään sattuis olemaan ketään turun suunnalla liikkeellä? :kippis1:

Pikkulauantaita vietellen tissuttelen tässä lonkeroa ja kuuntelen nahkahousuheviä 80-luvulta :rock: Ei tänään sattuis olemaan ketään turun suunnalla liikkeellä? :kippis1:

Tervetuloa Club the Onelle, sieltä löytää blondeja tissuttelemassa :D

Huolestuttavaa. Oon nyt jonkun 5 päivän ajan juonut alkoholia joka päivä. Tyyliin 1-2 bisseä/Irish coffeeta/minttukaakaota/drinkkiä. Alan tuntea itseni alkoholistiksi, vaikka en olekaan ollut kännissä.

Tervetuloa Club the Onelle, sieltä löytää blondeja tissuttelemassa :D

Huolestuttavaa. Oon nyt jonkun 5 päivän ajan juonut alkoholia joka päivä. Tyyliin 1-2 bisseä/Irish coffeeta/minttukaakaota/drinkkiä. Alan tuntea itseni alkoholistiksi, vaikka en olekaan ollut kännissä.

Toi oiski kiva tsekata, en oo siel kerenny vielä käymään (Oon asunu turussa vasta pari kuukautta) :D

No ei tos oo mitää huolestuttavaa, toi on vaan seurallista :) Paitsi tietty jos oot yksin ollu juomassa ;)

Jos sitä osais ottaa edes joskus vähän hillitymmin ja koittais vaikka vähän seurustella sielä baaris sen örveltämisen sijasta. :jahas:

Se on tosi kiva paikka.

En ole ollut yksin, onneksi :D Tätä seuraelämää voisi vaan pitää yllä muutenkin kuin bissen ääressä/kuppilassa yleensäkin...

Se on tosi kiva paikka.

En ole ollut yksin, onneksi :D Tätä seuraelämää voisi vaan pitää yllä muutenkin kuin bissen ääressä/kuppilassa yleensäkin...

Noh, ehkä mä tästä vielä eksyn sinnekki sit :)

No joo, voishan sitä, mut tuppaa kaikil olla tapana se, et "mennääks yhelle käymää?" :) Ja siitä se sitte lähteeki yleensä :D

En oo koskaan ollu, onko se siin Zanzibarin paikalla?

Jep, just siinä.

Noh, ehkä mä tästä vielä eksyn sinnekki sit :)

No joo, voishan sitä, mut tuppaa kaikil olla tapana se, et "mennääks yhelle käymää?" :) Ja siitä se sitte lähteeki yleensä :D

Niinpä :D Ja oon laskenut että bissellä käyminen tulee halvemmaksi kuin esim. kahvittelu :D

juu, siittä yhestä vaan tulee aivan liian usiasti ykstoista... sitte se menee jo :dance::kippis1::dance::zzzz:

Joo, se kummasti aina karkaa sinne :D Mullaki täs menos seittemäs, mut tää onki ensimmäinen ja viimenen kerta täl viikol :D Luultavasti itseasiassa viimenen kerta tänä vuonna :dance2:

Ensimmäisen kokeilun jälkeen: The One = Zanzibar(poikkeuksena juotavien hinta, ensimmäisessä siis kalliimpaa). Ikäraja taitaa myös olla alempi ensimmäisessä.

Back
Ylös Bottom