Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä on perseestä kotona yksin tissutella ku kaverit mökilllä :wall:

Pyh, kyllä se pieni oma hetki ilman mitään on vain niin luksusta, että alta pois. Tässä on loppuelämä aikaa juhlia muiden kanssa, mutta sitten kun haluaakin viettää pienen hetken itsensä kanssa on ongelmat edessä.

olutta tässä tullu tissuteltua ja vähän glögiäkin, alkaa pikkuhiljaa nousta päähän perkele.

tänään jatkuu :)

ihme jannuja oli eilen Jenny Woo:ssa.
tuli tivaamaan multa oonko mä siviilikyttä, ku siellä pyörin. Olin vähä sille että WTF:wtf:
Tais pojilla olla kuurit päällä, ku naamat muistutti rantapalloja :D:puntti:

Alkosta tarttui mukaan kaksi pulloa kirkasta ja kohta suunta jatkuu pikkujouluihin. Nyt pitää popittaa Septemberin Rest In Peacea aivan v*tun lujaa... :dance2:

No sitten eilen kun siinä vilvoiteltiin, niin kaveri puhalti drägeriin 1,6mg:tä, joka on käsittääkseni promilleiksi muutettuna siinä 3,8:n tietämissä. Ohhoh, sano naapuri!

tänään jatkuu :)

ihme jannuja oli eilen Jenny Woo:ssa.
tuli tivaamaan multa oonko mä siviilikyttä, ku siellä pyörin. Olin vähä sille että WTF:wtf:
Tais pojilla olla kuurit päällä, ku naamat muistutti rantapalloja :D:puntti:

Oli muuten joku saanu eilen siinä svenska pubbenin edessä kohtuullisesti nenää niskaan.
Hilloa tie märkänä, toivottavasti saivat tekijän kiinni.

Perinteinen kalsarikänni taas.
Ei yhtään huvita lähteä mihinkään.
Parempi mököttää kotona ja vittuilla vaikka täällä, kun ei kuitenkaan uskalla kellekään päin naamaa sanoa.

Nyt lähetään kaatamaan olveja oikeen urakalla! :pano:

Back
Ylös Bottom