Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla oli tänään tollanen mieto ykköskrapula :) En juonut kauhean paljon, vaikka pilkkuun asti tulikin hilluttua baarissa. Päivällä yhdentoista maissa ylös, autoa hakemaan, kotiin, tunnin päikkärit ja sit töihin illaksi. Töissäkään en edes sekoillut vaikka ihan hiukan heikotti.

Huomaavatko ihmiset muuten tuntemattomasta helposti jos tällä on krapula? Olen monesti miettinyt että tajuavatkohan ihmiset et heidän tarjoilijallaan on aivan jäätävän kamala olo (kuten mulla yleensä on). Kyllähän monet ihmiset puhuvat luonnostaan hiljaa ja monien liikkeet ovat luonnostaan hitaita :rolleyes:

Joskus huomaa joskus ei, tutuista kyllä näkee samantien jos niillä on krapis...

niin joo, ensimmäinen olut korkattu. Pikkujoulut illalla tiedossa... :rock:

Musta huomaa ainakin vähintään siitä että ainoastaan mun hengitys ei haise viinalle vaan mua seuraa viinanhajuinen vana :D En ymmärrä miksi tuntuu siltä että haisen normijamppaa herkemmin darrassa brenkulle.

Kanjonissa ollaan semmoisten kivien alla, että ei auta edes avara luonto-sarja ja kebamättö. Tenoxin voimalla pitää käydä liskoja vastaan... Sir, onko teidän oksennusastianne täynnä?

Bokserikännit, keissi pohjalla ja lisää pitäis saada, mut en usko, että mulle myydään :(

Pakko yrittää silti. Muuten on se vaara, että vitutuksissani teen jotain tyhmää...

Tänään tuli sitten tuo 18 täyteen :) Oli aamulla melkonen hiki ku heräsin ja siitä voitaneen syyttää armottomia tequila shotteja.. Muuten ei ollut krapulaa vaikka 60 € kumosin sedulaan :D

Aaaa, mä tahon viihteelle! Tänää ei vaa viel pysty, huomen aamulla töihin :( Muutaman vois ottaa ;D

Perjantaina kävin vähän ulkona ja olo on lyhyesti sanottuna kamala, vaikka en muistaakseni edes juonut kuin 3x12cl valkkaria ja sit vähän jotain (viskiä?). En saanut nukuttua yhtään koko eilispäivänä ja nyt sitten heräsin siinä neljän pintaan.

Tämän yön hyvä asia: mun kriiseilevä kaveri ei ole soittanut kännipäissään, ku on lähtenyt baarista kotiin.

Muutama siemaus viskiä huomista täyden hoidon päivää odotellessa. Mansion House toimii pieneen makeannälkään ja bourboneista alle juoppotason maksava Four Roses toimii taas tähän hetkeen eli chillatkaa rauhassa! Kkkingston!

Back
Ylös Bottom