Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vitsi mikä laivareissu taas... Maanantai-illasta ei juuri muistikuvia, mutta arvaan että olen ollut aika päissäni. Sammuinkin ensimmäistä kertaa elämässäni :wtf:

Jatkoilta kotiuduin äsken ja nyt on ihan sellanen olo et vois vaikka pitää hiukan taukoa juhlimisesta.

Kerran ryypättiin viinaa ja Japella sitten se nousi päähän, ihan tuiskeessa oli ja selvästi näki että nyt meni ukolla viina päähän. Aamulla kuntilla oli tukka kipiänä ja ÄIÄN maine tosi asia! Mulla käsi lipassa hänelle, KIGNI. Silirimpsis!

Kaveri täytti 18. sitä juhlittiin. Meikä kuskina ollu liian pitkään, Nää hommat saa jäähä. Ei kestä daijju baari iltaa, saas nähdä millanen kapula aamulla :urjo:

Kaveri täytti 18. sitä juhlittiin. Meikä kuskina ollu liian pitkään, Nää hommat saa jäähä. Ei kestä daijju baari iltaa, saas nähdä millanen kapula aamulla :urjo:

Eikä ollu ees paha, olo on melkein hyvä :D

Ööh tää viesti on lähetetty 23 aikoihi, aika ristiriitasta :D. Mut silti tää viski on kyl pirun hyvää pitkästä aikaa ja alkaa jo tuntua.

Ööh tää viesti on lähetetty 23 aikoihi, aika ristiriitasta :D. Mut silti tää viski on kyl pirun hyvää pitkästä aikaa ja alkaa jo tuntua.
Tuon viestin kirjotin ennen baariin lähtöä, ja mietin vain tulevaisuutta.

Ahaa.. Iha jäätävä darra ollu tänää mut kai tää tästä, pitäis viel tänään juhlia.. huhuh ku tulee taas mukava sunnuntai ja maanantai darrat :(

Punkku pullo jo melkis takana, eikä kaveritkaa oo päässy viel tänne asti jolloin se oikee juominen alkaa. Sen tietää mitä täst illast tulee :kippis1:

Tänään tekee mieliki ottaa :) Kävin hakemas Alkosta snapsipullon ja sixpackin giniä, eiköhän niillä lähe ;)

Jeeeee! Jopa Faboo on mun puolella, ihana "Are you getting drunk tonight"-sovellus antoi tulokseks 98% :D

En ole yksin mutta anna tulla vaan.

Päivä meni ihan jees. Ostin auton. Ongelma on siinä, että siinä on niin vitun iso lintulauta että hävettää. Vetäisen sahalla lyhyemmäks.

En oo palautunu tiistain jalkatreenistä vieläkään. Ruokahalut on ollu isommat, väsyny ja nuutunu olo. Täytyy maanantaina kokeilla jos uskaltais salille.

Kani räjäytti paskahuussin. En tiedä mikä kaivamisvimma sillä on päällä.

Edit. cristal snow nrj:n radiossa rupee vituttaan. Narisee siellä että miten pitää kävellä korkokengillä jne. paskaa. Vaihdan voiceen.

Päivä meni ihan jees. Ostin auton. Ongelma on siinä, että siinä on niin vitun iso lintulauta että hävettää. Vetäisen sahalla lyhyemmäks.

En oo palautunu tiistain jalkatreenistä vieläkään. Ruokahalut on ollu isommat, väsyny ja nuutunu olo. Täytyy maanantaina kokeilla jos uskaltais salille.

Kani räjäytti paskahuussin. En tiedä mikä kaivamisvimma sillä on päällä.

Edit. cristal snow nrj:n radiossa rupee vituttaan. Narisee siellä että miten pitää kävellä korkokengillä jne. paskaa. Vaihdan voiceen.
Ehkä olisi kannattanut miettiä kauppaa vielä kerran.
Teit ilmeisesti kovan jalkatreenin? Ruokaa vaan naamaan niin kyllä se siitä. Onko lihaskipuja?
En osaa kommentoida kaniasiaan.
En minäkään perusta Cristal Snowsta juurikaan. Aamupojat ihan hauskoja.

Huomenna tarkoitus itse lähteä salille, viimeistään maanantaina.

Ehkä olisi kannattanut miettiä kauppaa vielä kerran.
Teit ilmeisesti kovan jalkatreenin? Ruokaa vaan naamaan niin kyllä se siitä. Onko lihaskipuja?
En osaa kommentoida kaniasiaan.
En minäkään perusta Cristal Snowsta juurikaan. Aamupojat ihan hauskoja.

Huomenna tarkoitus itse lähteä salille, viimeistään maanantaina.

Auto: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8a/Ford_Puma_front-2.jpg Ei sama mutta kuitenkin. Lauta irtoaa, sahaan lyhyemmäks ja avot. Hyvä ostos oli.

Treeni oli perusjees. 6,4,3,3 jne ku rahkeita kyykyssä riitti. Tohon otin vielä maastavedon kevyesti. Ruokaa oon syöny PALJON.

Kanille honkkarista isompi astia, ei pelletit lentele.

Aamupojat on jees. Cristal snoyyy.... Helvete!

Back
Ylös Bottom