Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Jepjep. No mitäs suunnitelmia nyt? Baari? Kotihumala? Minä menen kohta baareihin.

Tyttöystävä on teatterissa. Oottelen että lähtee pois sieltä ja sit isken to the downtown. Yritän olla john travolta ja sean connery yhtä aikaa tanssilavalla. Jos poke kysyy "mikä on kunto?" vastaan: Ihan jees. Punttia nostelen ja cooper on 3000. Tai vaihtoehtoisesti suksin vittuun.

Tyttöystävä on teatterissa. Oottelen että lähtee pois sieltä ja sit isken to the downtown. Yritän olla john travolta ja sean connery yhtä aikaa tanssilavalla. Jos poke kysyy "mikä on kunto?" vastaan: Ihan jees. Punttia nostelen ja cooper on 3000. Tai vaihtoehtoisesti suksin vittuun.

vittu sä oot asiallinen jätkä. meitsi heräs tänää paikasta tuntemattomasta muistamatta mistään mitään.

Kyl mä vähän oon ottanu, tipaton loppu parisen viikkoa sitten.

Tässä ei vaan tiedä meniskö mihinkää vai eikö. 3 tölkkiä olutta ja 1 siivu konjakkia takana. Fiilistä löytyy mutta kavereita ei lähtijäksi asti. En oo mikää vapaa mies joten harvemmi nappaa yksin baaritiskillä notskaileminen naisten perässä ja miesten kans ei viitti jutella, heti luullaan homoksi. :jahas:

Viru valge + karpalomehu kotona vaimon kanssa. Baariin vai ei?

Tuskin tulee kyllä lähdettyä, väsyttää hiukan 10h duunipäivän jälkeen...

otettu *vähä* soppaa ennenku baarii joskus 11.00, jasiitä eespäin järkyttävävää tahtia kuppia nurin,safkan kautta kotii... asun 5min päästä anniskeljliikkeistä, melkei en jaksannuu tulla kotii sieltä.. ikinä ollu näi huono olo.. Pitää pitää taukooa..

Just kaadoin viemäriin 24euron russian standard vodkapullon. Nyt saa tää juominen mun osalta jäädä, alkaa kyllästyttää nää darrat, paljo mukavampaa ilman...

Mulla on ollut avattu pullo kuohari mun huoneessa kohta viikon verran... onkohan enää juomakelpoista jos laittaa takaisin jääkaappiin? Ku oon siitä vaan lasillisen kerennyt juomaan, ni ei viittis heittää pois: d

Back
Ylös Bottom