Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Pitää hakea sitä kisakestävyyttä, et pärjää sit kauppiksen tenttiviikot ;)

Totta! Puoli vuotta aikaa harjoitella! Ja lähtötaso on jo aika kova!

sigu?

Mul meni ohi

Sigu on tuollainen allekirjotuksen tapainen, jota käytetään nettifoorumeilla. Eli tässä tapauksessa kiwi^ otti mun fiksun lausahduksen omaksi allekirjoituksekseen :D

Sigu on tuollainen allekirjotuksen tapainen, jota käytetään nettifoorumeilla. Eli tässä tapauksessa kiwi^ otti mun fiksun lausahduksen omaksi allekirjoituksekseen :D

Kai sä nyt otat kaiken kunnian siitä itelles ja vaadit nimes siihen perään?: D

Katoppa edelliseltä sivulta kiwi^n viestiä ja huomaat että kyllä mun nimi siinä yhteydes mainitaan :)

Mutta se pitäis saada siihen "siguun"!;D

Voi sigu sentään!

Mä lähden nyt nukkumaan:)

Ja virvoikkeet saa jäädä nyt toistaiseksi.

Tulipa vedettyä taas rajulla kädellä pari päivää.

Tänään ei oo viel mitää pystyny sit syömäänkää

1,5kk aikana otin ehkä muutaman kaljan kerrallaan. Nyt vetäsin torstaina niin paljon viinaa kun vaan meni ja lauantaina lähes samalla tavalla. Nyt voisi taas laittaa korkit kiinni ja keskittyä treenaamiseen muutamaksi viikoksi. Krapulat on vittumaisia. :puntti:

Kävin parilla lähibaarissa, kun naapurintyttö juhlisti täysi-ikäistymistään.
Nyt tos sängyllä sit loikoilis sankari, semmonen yhekskytluvun tuotos...
joopa joo...

Kävin parilla lähibaarissa, kun naapurintyttö juhlisti täysi-ikäistymistään.
Nyt tos sängyllä sit loikoilis sankari, semmonen yhekskytluvun tuotos...
joopa joo...

Eiks tää pitäis laittaa Iloisia asioita ja/tai Laatua pojille 2 ketjuihin ku ei osu tän otsikkoon. Olit parilla eli et kännissä->ei krapulaa ja vielä vähemmän ryyppäämistä.

Jeppanpepaa beibit. Ajattelin ilmoitella, että oon yheksättä päivää putkee iha jööteis kasikybäsel ja nelosoluel. Ja ajasta suurinpiirtei jotain puolet ollu hereil :D En suosittele kellekkää. Paska roiskuu ja rauhottavat maistuu! Voisin liittää tähän vaik viel :david: hymiön!

Ystävä tokas tos toissa torstaina ku olin sen kämpil ja vedin yksin 1,5l salmaria (32%) illas, et alkaa olee tolet kohillaa ::DD

Se on oikein. Ite oon vaan täs kokeillu viikon verran, et lähteekö näpistä jos käy muutamalla... itseasiassa ihan joka ilta ei ees oo lähteny.

Ei tänäänkään.... kun tili meni tyhjäks just sopivasti.

Back
Ylös Bottom