mitä jos on naisen kivekset? :wtf:Tuo on paskapuhetta. Ole 1-2kk ilman pisaraakaan. Jos on miehen kivekset, niin 2-3kk. Sitten deathkänni. Ja tuska ja kuoleman halu täyttävät tajuntasi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mitä jos on naisen kivekset? :wtf:Tuo on paskapuhetta. Ole 1-2kk ilman pisaraakaan. Jos on miehen kivekset, niin 2-3kk. Sitten deathkänni. Ja tuska ja kuoleman halu täyttävät tajuntasi!
Eli homma on ylsinkertainen.Siis tarkotin et tiedän miten voin kombotella tätä lääkettä muiden kanssa "turvallisesti".
Mulla on yksinkertaisempi lähtökohta. Jos vituttaa homma mene putkeen, jos ei niin saatat löytää voimanlähteesi.Shamaani chilivodkaahan tuota kaatu kurkkuun taas. Jospa se sydämen palo tästä sammuisi. Mitäpä tuota, aikuinen mies - muuta. Joskus on vähän surullinen olo ja tulee mieleen Henry Rollinsin -rautarunot sun muuta. Se on oikeasti vähän surullista, mutta olen kuitenkin kohta neljää kymmentä käyvä mies ja vieläkin tuntuu, että ei tämä tästä, ei todellakaan. Se mikä ei ole paskaa, on kusta. Niisse vain taitaa olla, kuitenkin. Me ihmiset ollaan sen verran heikkoja.
Mulla on yksinkertaisempi lähtökohta. Jos vituttaa homma mene putkeen, jos ei niin saatat löytää voimanlähteesi.
Koko illan, ei lennä. Hyvää on, mutta vittu nyt riitti :urjo:Mölliskö, miten sä oikeesti voit juoda 25 valkovenäläistä ykkösellä? eikö tossa lennä laatta pakostikkin? kauan käytät aikaa siihen?
Tänään :kippis1: Muija laivalla ja kämppä tyhjänä :D

ja lisää keittooa naamaan:kippis1:
:wtf:

Tekkee kato itte, niin ei tuu kalliiksi. Ja kyllä ne menee, ainakin sillä ykkös-tyylillä :DHuonosti kaloreita tulee 25 valkovenäläisestä:D
Valkkikset on kyllä hyvää mutta ei niistä oikein känniin napsahda, ellei tyyliin juo sitten 20-30 parin kolmen tunnin aikana, joka tulee kohtuu kalliiks:D