Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Shamaani chilivodkaahan tuota kaatu kurkkuun taas. Jospa se sydämen palo tästä sammuisi. Mitäpä tuota, aikuinen mies - muuta. Joskus on vähän surullinen olo ja tulee mieleen Henry Rollinsin -rautarunot sun muuta. Se on oikeasti vähän surullista, mutta olen kuitenkin kohta neljää kymmentä käyvä mies ja vieläkin tuntuu, että ei tämä tästä, ei todellakaan. Se mikä ei ole paskaa, on kusta. Niisse vain taitaa olla, kuitenkin. Me ihmiset ollaan sen verran heikkoja.

Shamaani chilivodkaahan tuota kaatu kurkkuun taas. Jospa se sydämen palo tästä sammuisi. Mitäpä tuota, aikuinen mies - muuta. Joskus on vähän surullinen olo ja tulee mieleen Henry Rollinsin -rautarunot sun muuta. Se on oikeasti vähän surullista, mutta olen kuitenkin kohta neljää kymmentä käyvä mies ja vieläkin tuntuu, että ei tämä tästä, ei todellakaan. Se mikä ei ole paskaa, on kusta. Niisse vain taitaa olla, kuitenkin. Me ihmiset ollaan sen verran heikkoja.
Mulla on yksinkertaisempi lähtökohta. Jos vituttaa homma mene putkeen, jos ei niin saatat löytää voimanlähteesi.

Mulla on yksinkertaisempi lähtökohta. Jos vituttaa homma mene putkeen, jos ei niin saatat löytää voimanlähteesi.

Täytyy myöntää, että melkein tässä käy niin, että Darth Vader kahlaa suihkulähteessä ja miettii, että onko litra isompi tilavuuden määrä kuin litra. Noh, tulkintakyssäreitä. Mä en enää usko kehenkään. En enää koskaan. Yritin sitä opetella kymmenen vuotta uudestaan, mutta joo. Tässä ollaan taas. Se mikä ei ole paskaa, on kusta. Kunpa me ihmiset ei aina pelättäis niin paljon elämää, että loukattais toistemme sydämiä. Arvaapa tekikö mieli pistää joltain naama olemattomaksi.

Huonosti kaloreita tulee 25 valkovenäläisestä:D

Valkkikset on kyllä hyvää mutta ei niistä oikein känniin napsahda, ellei tyyliin juo sitten 20-30 parin kolmen tunnin aikana, joka tulee kohtuu kalliiks:D

Tänään :kippis1: Muija laivalla ja kämppä tyhjänä :D

Tänään :kippis1: Muija laivalla ja kämppä tyhjänä :D

Jiihaa!

Eli ensin laitetaan musiikkia :rock:

Sitten avataan ensimmäiset :kippis1:

Kutsutaan kaverit mukaan :hyvä:

Sitten ruvetaan joraamaan, kun pohjat on vielä lievät niin vähän ujoa tanssimista :dance:

Sitten vedetään jägermeisteriä :kippis1:

Sitten uskalletaan jo tanssia :dance2:

Sitten tulee pieni syyllisyydentunne että mites mun punttitreenit..:puntti:

Sitten kaverit sanovat että :anssi: ja lisää keittooa naamaan:kippis1:

Sitten alkaa jo vähän väsyttää:zzzz:

Mutta pieni skarppaus auttaa taas jaksamaan ja pysymään mukana :wall:

Lisää keittoa :kippis1:

Lisää keittoa :kippis1:

Sitten tuli se yksi paukku liikaa :urjo:

Kavereiden tuoma jokinorsu joka illan alussa näytti tältä:
fat+woman.jpg

Näyttääkin nyt tältä:
2zgc584.jpg

Sitten sitä ollaan niin :hyper::wtf::hyper:

Ja kiitetään luojaa tästä tuurista :worship:

Sitten mennäänkin :pano::pano::pano:

Ja ruvetaan nukkumaan:zzzz:

Aamulla kun herätään :wtf:

Suunnataan vessaan :urjo: Ja DP:lle :kakka:

Näiden toimitusten jälkeen mennään sänkyyn ja katsotaan miltä se kumppani näyttää :evil:

Ei vittu... :itku:

Joku avaa ulko-oven lukkoa:hyper:

"Hei kulta, tulinkin takas jo näin aikais... mitä vittua täällä on tapahtunut....." :curs:

:D :D :D Toi on jokainen lauantai :D

Huonosti kaloreita tulee 25 valkovenäläisestä:D

Valkkikset on kyllä hyvää mutta ei niistä oikein känniin napsahda, ellei tyyliin juo sitten 20-30 parin kolmen tunnin aikana, joka tulee kohtuu kalliiks:D
Tekkee kato itte, niin ei tuu kalliiksi. Ja kyllä ne menee, ainakin sillä ykkös-tyylillä :D

Koitas tänään ja raportti huomenna? :kippis1:

Nyt lähti:kippis1: Oliks mulla joku avokki ? täh?

Mölliskö@ ei pysty , dieetillä ei kärsi nykästä 1200 ylimääräistä kaloria :D ykkösellähän valkkarit kuuluukin juoda alas, mitä niitä nyt hörppimään.

Eilisten pienien suojien saattelemana tänään vähän isommat sopat :) :kippis1:

Back
Ylös Bottom