Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mielenkiintoisia ratkasuja oon tehnyt yöllä: Sen sijasta, että laattaisin vessaan, niin olin laatannu tiskialtaaseen, mikä oli täynnä astioita :)

Mulla ei ole yleensä koskaan krapulaa, mutta nyt se teki poikkeuksen. Vittu mikä olo. Koko ajan saa ojennella ämpärille. Ja minä kun luulin olevani vielä eilen maailman kovin äijä. Äkkiä se siperia palauttaa maanpinnalle.

Olikohan toi karhusatsi pilaantunutta tai jotain, kun se tälläisen olon pukkasi.

No oli jo aikakin alkaa tulla krapuloita, kun ikää mittarissa tuon verran! Olet erittäin lahjakas yksilö, jos olet välttynyt pahemmilta sellaisilta noin pitkään.

Jurrissa oltiin, ihmeen kevyt krapula kyllä, naama vähän auki tuli kaaduttua hienosti asvaltilla :jahas:

Pieni rapulainen kahella nakilla

Perkele kun voi täydellisesti lähteä ihmiseltä muisti, heti kun pääsi kaupunkiin niin meni pimeeks, mitään muistikuvaa mitä sitä on tullu puhuttua ja kenelle. Rahaa tais upota koko illan aikana joku 5e, jos sitäkään. Mutta ilta päättyi hyvin, joten kaikki hyvin.

Perjantaina oli niin hirveä morkkis, et nyt on pakko olla hetki juomatta. Olkoot nyt alkuun 1kk, sen jälkeen vois pidentää enempiki.

Ei pysty, vaikka nyt morkkis tosin jo takana ja naurattaa vaan koko ilta. Ei enää mulle viinaa.

Ainakin kävin parille teinille hakemassa tänään kaljaa.

Back
Ylös Bottom