Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitoitko oikeesti 500e sileeks yhtenä iltana laivan baarissa?:lol2::hyvä: Mahtaa olla darrakin sit semmonen että tuntuu. Ite oon joutunu vielä tänäänkin vähän kärsimään kaverin polttareilla lauantaina hankitusta darrasta. On se kyllä saatana, kun ei ennen tullu näitä kahden päivän darroja, paitsi jostain kunnon putkista. Nyt semmosen saa jo päivän ryyppäämisestä, jos kunnolla ottaa. Vanhaks tulossa vissiin.Vituttaa ja itkettää. Meno tukholmasta helsinkiin 0€, visa ja laivan baari 500€, kauhia kankkunen = priceless
Mun työpaikka on kyllä kaupungin pahin denafirma.
En tiennytkään että olet onnelassa töissä :hyvä:
Onnela ei ole mitään tohon paikkaan verrattuna :D Vituttaa vähän olla salin puolella töissä ni ei voi vetää bisseä töissä niinku pojat tekee.
Alyssa promoaa duunipaikkaansa ainakin erittäin loistavasti :hyvä:

Millä laivalla olit? Silja Serenadella oli tajuttoman paska meno.Vituttaa ja itkettää. Meno tukholmasta helsinkiin 0€, visa ja laivan baari 500€, kauhia kankkunen = priceless
Kyl se varmaa noihin serotoniinitasoihin vaikuttaa. Herra Molkon sanoin "Valium and cherry wine"! JATKAKAA. Mä ainaki jatkan :DJoku tuol mainostikin näitä "ahdistuksia" darras. Itel keskivaikea masennus ja dysmorfinen kehonkuva. Siin ku oot 8 päivää "kaasuis" (40 annost min/ilta). Ja lopetat Q seinään ni tiet milt tuntuu oikeet tilat :DKyl se varmaa noihin serotoniinitasoihin vaikuttaa. Herra Molkon sanoin "Valium and cherry wine"! JATKAKAA. Mä ainaki jatkan :D