Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa ja itkettää. Meno tukholmasta helsinkiin 0€, visa ja laivan baari 500€, kauhia kankkunen = priceless
Laitoitko oikeesti 500e sileeks yhtenä iltana laivan baarissa?:lol2::hyvä: Mahtaa olla darrakin sit semmonen että tuntuu. Ite oon joutunu vielä tänäänkin vähän kärsimään kaverin polttareilla lauantaina hankitusta darrasta. On se kyllä saatana, kun ei ennen tullu näitä kahden päivän darroja, paitsi jostain kunnon putkista. Nyt semmosen saa jo päivän ryyppäämisestä, jos kunnolla ottaa. Vanhaks tulossa vissiin.

Kauhia rapelo.

Tuli eilen vähän juopastua töiden jälkeen. Sanoin itseni irti nykyisestä työpaikasta, kun opiskelut jatkuvat ja sain kylkeen muita hommia.

Kävin sitten juhlistamassa sitä.

Työpaikan jätkät pyysivät bisselle ja siitä se sitten lähti. Odottelin niitä, söin jätskiä ja join kaljaa duunin takapihalla ja olin jo kunnon hiprakassa kun vihdoin päästiin lähtemään. Olis varmaan pitänyt jättää koko touhu siihen, vituiksihan se ilta sit meni... Mut onneks vasta ihan loppuyöstä, alkuilta oli tosi kiva :)

Mun työpaikka on kyllä kaupungin pahin denafirma.

En tiennytkään että olet onnelassa töissä :hyvä:

Onnela ei ole mitään tohon paikkaan verrattuna :D Vituttaa vähän olla salin puolella töissä ni ei voi vetää bisseä töissä niinku pojat tekee.

Onnela ei ole mitään tohon paikkaan verrattuna :D Vituttaa vähän olla salin puolella töissä ni ei voi vetää bisseä töissä niinku pojat tekee.

Alyssa promoaa duunipaikkaansa ainakin erittäin loistavasti :hyvä:

Alyssa promoaa duunipaikkaansa ainakin erittäin loistavasti :hyvä:

Se on aivan mahtava :haart: Ja kaikki osaa ja hoitaa kyllä hommansa aivan loistavasti:)

Hohoh, Viime viikonloppuna Vanajassa, tiistaina baarissa, tänään ja huomenna pitäs viellä ottaa.

Rapelo. Pitäs muka vielä perjantaina ottaa... Ei oikein tee mieli nytten.

"Ei enään koskaan!"

Taidanpa lähteä juopottelemaan kavereiden kanssa kaverin kämpille. Tässä on nyt hyvät ainekset 3-4pv putkelle. :kippis1:

Ja tänään taas, eipä ole muutakaan tekemistä. Huomenna vielä ja sitten kaverilta mgs lainaan ja sitä paukuttamaan.

Eipä voi laskea kännäämiseksi, mutta pieni nousu kuitenkin. 8cl jamesonia, 8cl benromachia ja 8cl loch lomond viskejä. Samalla kun maistelin niin katsoin Babylon A.D leffan joka oli ihan syvältä ja muuten tuo Loch Lomond viskikin kuuluu samaan kategoriaan.

Huomenna ekaa kertaa vammautumisen jälkeen lenkille.
Jännittää et mitä tuleman pitää.
Jos ei onnistu, masennun ja otan varmasti ja välittömästi keittoa.

Joku tuol mainostikin näitä "ahdistuksia" darras. Itel keskivaikea masennus ja dysmorfinen kehonkuva. Siin ku oot 8 päivää "kaasuis" (40 annost min/ilta). Ja lopetat Q seinään ni tiet milt tuntuu oikeet tilat :D :david: Kyl se varmaa noihin serotoniinitasoihin vaikuttaa. Herra Molkon sanoin "Valium and cherry wine"! JATKAKAA. Mä ainaki jatkan :D

Joku tuol mainostikin näitä "ahdistuksia" darras. Itel keskivaikea masennus ja dysmorfinen kehonkuva. Siin ku oot 8 päivää "kaasuis" (40 annost min/ilta). Ja lopetat Q seinään ni tiet milt tuntuu oikeet tilat :D :david: Kyl se varmaa noihin serotoniinitasoihin vaikuttaa. Herra Molkon sanoin "Valium and cherry wine"! JATKAKAA. Mä ainaki jatkan :D

Nojoo, ei tohon kyllä enää mitään masennuksia tarvita, että tietää mitä on tullut tilattua. Pari päivää kun meikäläinen ottaa reippaammin niin jo on mieli maassa alkuviikon. En edes halua kuvitella mitä se on kahdeksan päivän jälkeen.

Back
Ylös Bottom