Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...se viimeinen Long Island Ice Tea saattoi ehkä olla virhe... :urjo:

hehhee kukaan muu tällätti keskiviikkosin kännejä vetele kuin mää?? :D:D;);)![]()

tänään keittoa, huomenna sukulaisten mökille keittoa...lauantaina kaverin ja muijan yhdistetyt 6-kymppiset ja ihan törkeästi keittoa
:kippis1: Joutuu varmaan syöksee tulta sytytysnesteellä...ihan kunkkuhommaa
ja motörheadia lemmyn viiksien tahtiin :kippis1:Kuullostaa ihan vitun mahtavalle meiningille.....ja motörheadia lemmyn viiksien tahtiin :kippis1:
Mulla on tän viikon jälkeen enään 47 viikkoa jäljellä kun voin taas ottaa alkoholia.Sitä se onKuullostaa ihan vitun mahtavalle meiningille..Mulla on tän viikon jälkeen enään 47 viikkoa jäljellä kun voin taas ottaa alkoholia.
Onneks kaveritkin ymmärtää Lemmyn ja Motörheadin äijäkkyyden päälle :DToi on niin totta, että muille toi juomattomuus on ongelma. Mun muija on käytännössä absolutisti ja se on saanu koko ikänsä kuulla vittuilua, kuittailua ja kyselyjä siitä, miksi ei juo. Se on perseestä...ja syvältä sieltä. Se juo, joka haluaa ja se ei juo, joka ei halua. Niin yksinkertaista. Ei oo mua ainakaan tähän mennessä estäny ottamasta keittoa ja vaikka millaisia perseitä. Pidä tiukka linja, LemmyTein itselleni lupauksen juhannuksena. Ei tää oo ees vaikeeta, joillekin muille ihmisille kylläkin voi olla. Oon mä silti kaljaa juonu, siinä vaan ei oo alkoholia.

ÄhääHuomenna Vanaja:kippis1: . Veneellä kirjaston rantaan ?
Lauantaina olis kaverin yllä mainitut synttärit Hämptonissa ja joutuu mahdollisesti lähtee räkä poskella lähteä tuonne :D
Ensin vähän rantaan istuskelemaan ja sitte festarit
Tänään oon aivan lärvit - kaljan kyytipojaksi vähän Kaivosmiehen kuolemaa 

:urjo::(