Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Heräsin joku 40 minuutti a sitten ja oobn vieläkin aika kännissäääääääää ja näin pahaa unta kumma juttu muistan unestakin enemmän kuin eilis illasta...

E:vois lähtee uuteen noutsuun pikku lauantain kunniaksi ketkä on mukana?

...se viimeinen Long Island Ice Tea saattoi ehkä olla virhe... :urjo:

:hyvä:

Hyvä drinkki tuo Long Island Ice Tea. Paljon hauskoja muistoja. Vituttaa joka kerta kun ympäripäissäs meet tiskille ja yrität sanoa tuon "lungistntle" ja sitten tulee joku lapin kulta.

Toinen hauska muisto on kun oltiin kaverin kanssa vetämässä viinaa baarissa niin että oikeasti paukkuu.
Kummallakin meni filmi ihan samasta kohdasta poikki, siitä kun tarjoilija laski pöydälle ne juomat ja sanoi "tässä nää drinkit" -----> blackout. Itse heräsin kotoa , kaveri sitten läheiseltä rannalta yksin, ja alasti.
Siinä mielessä kävi tuuri :hyvä:

Jep, se on kyllä melkoinen sumukone. Melko kallistahan se on, mutta sellaisia kun ottaa pari niin kyllä on myös pelti kiinni sen jälkeen. Itsehän päädyin mm. kotimatkalla hetken mielijohteesta järveen pulikoimaan vaatteet päällä. :piis:

Se voi olla että Karttunen ei juo viinaa vähään aikaan.

Taitaa long island ice teasta olla rutkasti muunnelmia? 6cl vai 8cl 38-40% viinaa lienee se vakiintunein versio.

Vahvempiakin sekoituksia on tullut vastaan, piti kokeilla hesan memphis raflassa muutama vuosi sitten paikallista sekoitusta a 10€ drinkki ja kieltämättä hyvin lähti lapasesta. Itseasiassa en muista yhtäkään reissua jossa on tullu tuota otettua eikä ole tullut övereitä. Enkä edes muista juomaa erityisen hyvänmakuiseksi.. ;)

10 cl se ainakin meikäläisen vakiopaikassa on. Pyhätunturin rinnebaarissa ois baarimikko tehny myös 20cl drinkin, mut otin silti tolla kympillä, ettei nyt aivan lähtis käsistä homma. Helvetin hyväähän tuo on ja joka kerta on johtanut jonkinlaisiin ylilyönteihin.:D

Mulla on ihan viikonloppuolo, en yleensä ikinä dokaile keskellä viikkoa :D

Koko ajan :rock: tänään keittoa, huomenna sukulaisten mökille keittoa...lauantaina kaverin ja muijan yhdistetyt 6-kymppiset ja ihan törkeästi keittoa :rock: :kippis1: Joutuu varmaan syöksee tulta sytytysnesteellä...ihan kunkkuhommaa :rock: ja motörheadia lemmyn viiksien tahtiin :kippis1:

Kuullostaa ihan vitun mahtavalle meiningille.. :kuola: Mulla on tän viikon jälkeen enään 47 viikkoa jäljellä kun voin taas ottaa alkoholia.
Sitä se on :rock: Onneks kaveritkin ymmärtää Lemmyn ja Motörheadin äijäkkyyden päälle :D

Onks sulla joku uuden vuoden lupaus vai mikä estää Mr. Viikseä ottamasta?

Tein itselleni lupauksen juhannuksena. Ei tää oo ees vaikeeta, joillekin muille ihmisille kylläkin voi olla. Oon mä silti kaljaa juonu, siinä vaan ei oo alkoholia.

Tein itselleni lupauksen juhannuksena. Ei tää oo ees vaikeeta, joillekin muille ihmisille kylläkin voi olla. Oon mä silti kaljaa juonu, siinä vaan ei oo alkoholia.
Toi on niin totta, että muille toi juomattomuus on ongelma. Mun muija on käytännössä absolutisti ja se on saanu koko ikänsä kuulla vittuilua, kuittailua ja kyselyjä siitä, miksi ei juo. Se on perseestä...ja syvältä sieltä. Se juo, joka haluaa ja se ei juo, joka ei halua. Niin yksinkertaista. Ei oo mua ainakaan tähän mennessä estäny ottamasta keittoa ja vaikka millaisia perseitä. Pidä tiukka linja, Lemmy :rock:

Huomenna Vanaja:kippis1: . Veneellä kirjaston rantaan ?

Huomenna Vanaja:kippis1: . Veneellä kirjaston rantaan ?
Ähää :rock: Lauantaina olis kaverin yllä mainitut synttärit Hämptonissa ja joutuu mahdollisesti lähtee räkä poskella lähteä tuonne :D

Jes enää pari tuntia ja korkkaan ekan kaljan :rock: Ensin vähän rantaan istuskelemaan ja sitte festarit :) Tänään oon aivan lärvit - kaljan kyytipojaksi vähän Kaivosmiehen kuolemaa :kuola::rock::):urjo::(

Back
Ylös Bottom