Anna mennä mies! Tuo mave-enkka aiheuttaa aihetta juhlimiseen! Viinipullo tuhotaan kohta.!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljon nous? Onko nyt darra? Ite tuli eilen oltua aika kovassa kaasussa, vaikka tarkotus oli ottaa ihan rauhallisesti.Uudet mave enkat takana!!!ja nyt viru valge 80% :hyvä: ihan rauhallisesti vaan 2cl / paukku ettei ryöstäänny käsistä / laatta lennä :D ihan hyvä fiilis alkaa olla.. bodikuvia selaillessa! Eiks tääl kettää muuta oo joka palauttelee PE iltaa kämpillä.. muijalla naisten ilta joten sitä pämpätään yksin!
edit: kello siis on 1:16 :D jotenki väärässä toi aika tos postauksessa..
Paljon nous? Onko nyt darra? Ite tuli eilen oltua aika kovassa kaasussa, vaikka tarkotus oli ottaa ihan rauhallisesti.
Ja niin vähän ettei kehtaa sanoa 
Ei tämä alkoholi ole minun juttuni. Voisin lopettaa tähän vaikkapa.

Miten te parannatte krapulapäivän alakuloa? Mulla ei viihteelläolon jälkeen ongelmana ole fyysinen krapula vaan henkinen morkkis. Ranteet auki -fiilis tulee ihan joka kerta, riippumatta promilleista tai illan tapahtumista - jotenkin tuntuu, että fyysinen pahaolokin olisi helpompi kestää.
Miten te parannatte krapulapäivän alakuloa? Mulla ei viihteelläolon jälkeen ongelmana ole fyysinen krapula vaan henkinen morkkis. Ranteet auki -fiilis tulee ihan joka kerta, riippumatta promilleista tai illan tapahtumista - jotenkin tuntuu, että fyysinen pahaolokin olisi helpompi kestää.
Ihan sama homma. Mää yleensä vedän sipsit, suklaat, hampparit seuraavana päivänä verhot kiinni, niin saa ton olon jatkettua vielä muutamalle tulevallekkin päivälle.Miten te parannatte krapulapäivän alakuloa? Mulla ei viihteelläolon jälkeen ongelmana ole fyysinen krapula vaan henkinen morkkis. Ranteet auki -fiilis tulee ihan joka kerta, riippumatta promilleista tai illan tapahtumista - jotenkin tuntuu, että fyysinen pahaolokin olisi helpompi kestää.
)Mikä alakulo? :D Ite oon niin hyvissä fiiliksissä aina krapulapäivinä että meno saattaa olla jopa kovempi kuin humalassa ja jutut ainakin on levottomampia... Harmi että monet kaverit eivät jaksa krapuloida mun kanssa niin ihan tylsä yksin heilua :Dtosityttö sanoi:Miten te parannatte krapulapäivän alakuloa?