Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Pientä olutohjasteista pohjustusta huomiselle näin työviikon päätteeksi. Hienojen ihmisten seurassa tuli lähdettyä ihmettelemään Vanity Inkin keikkaa. Niin perkeleesti hieno livesetti oli, että tääläkin sitä pitää kuuluttaa!

jaahs se pitäs kohta muutama olut korkata eli korillinen odottaa. katsoo montako jaksaa tintata ja olisha tota lonkeroo ja viinaaki kaapissa. pari kaveria tulossa jos sitä parin tunnin päästä ekan keskiketterän ottais.:kippis1:

Uudet mave enkat takana!!! :rock: ja nyt viru valge 80% :hyvä: ihan rauhallisesti vaan 2cl / paukku ettei ryöstäänny käsistä / laatta lennä :D ihan hyvä fiilis alkaa olla.. bodikuvia selaillessa! Eiks tääl kettää muuta oo joka palauttelee PE iltaa kämpillä.. muijalla naisten ilta joten sitä pämpätään yksin!

edit: kello siis on 1:16 :D jotenki väärässä toi aika tos postauksessa..
Paljon nous? Onko nyt darra? Ite tuli eilen oltua aika kovassa kaasussa, vaikka tarkotus oli ottaa ihan rauhallisesti.

Kova on krapula ny. Ihminen ei edelleenkään koskaan opi, aika perseestä sanoisin. Oma vika. Krapulassa aina ahdistaa kaikki. Annoin eilen sitten ylen, oloa se ei ilmeisestikään helpottanut. Punaviinipaholaista vielä puolikas pullo jäljellä. Ei paljoa tarvitse kokemattoman juoda niin tulee paha olo. Ei tämä alkoholi ole minun juttuni. Voisin lopettaa tähän vaikkapa.

Oltiin eilen kämppiksen kanssa ihan kahdestaan ulkona. Ollaan molemmat niin ylisosiaalisia, että koko ajan oli kyllä jotain ulkopuolistakin seuraa, mikä oli tosi kiva juttu :)

Halpa juotava oli vaan vähän petollista ja n.10min nukkumaan menon jälkeen löysin itseni vessasta puhumassa norjaa :jahas: Tänään on hiukan sattunut pää. Mut kyl se oli sen arvoista.

Neljä olutta ja kaksi gin-lonkeroa takana, ja kyyti kaupunkiin odottaa pihassa hetkenä minä hyvänsä. Pitkästä aikaa kaveriporukan kanssa pyörähtämään keskustan kuppiloissa.:kippis1:

Ekat kalsarikännit varmaa viimesee parii vuotee, viimesen lomaviikonlopun kunniaks, ja heti kaatu siiderit läppärille:rock:.Saas nähä pelittääkö tää enää huomenna kunnolla.

huh huh tulipas taas otettua pari päivää, ei tartte vähän aikaa taas koskea noihin litkuihin

ei mutta Ilosaarirockiin täytyy lähteä viikon päästä :dance:

Eilen oli erittäin mukava pvä. Jo aamulla 9jälkeen mentiin maalle grillaamaan ja ottamaan aurinkoa ja kaljaa. Koko päivän oli hyvä ilma mukavaa. Nähtiin pirusti tuttuja jne. Sitten illalla saunaan ja sen jälkeen muutaman pikkukylän baarien kautta kaupunkiin baariin. Ja baarikierron kaupungissakin. Kotona oltiin joskus 3 aikaan ja siitä nukuin sitten 13.00 asti. Krapulaa ei ollut missään vaiheessa eikä muutakaan negatiivista. Rahaa kyllä meni varmaan yhteensä emännän kanssa eilen 200€. Mutta silti oli hauskaa...

Miten te parannatte krapulapäivän alakuloa? Mulla ei viihteelläolon jälkeen ongelmana ole fyysinen krapula vaan henkinen morkkis. Ranteet auki -fiilis tulee ihan joka kerta, riippumatta promilleista tai illan tapahtumista - jotenkin tuntuu, että fyysinen pahaolokin olisi helpompi kestää.

Miten te parannatte krapulapäivän alakuloa? Mulla ei viihteelläolon jälkeen ongelmana ole fyysinen krapula vaan henkinen morkkis. Ranteet auki -fiilis tulee ihan joka kerta, riippumatta promilleista tai illan tapahtumista - jotenkin tuntuu, että fyysinen pahaolokin olisi helpompi kestää.

Alkoi itsellä tulemaan samoja oireita. Pihalle kämpästä kavereiden kanssa hengailemaan ja naureskelemaan edellisen illan kommelluksille. Tepsii :thumbs:

ei ymmärrä? Yleensä ei mitään morkista vaan varsin levännyt ja relax fiilis seuraavana päivänä. Aivan kuin tuollainen viihtellä olo antaisi uusia voimia.
Mikä tuossa sitten tekee sen negatiivisen olon henkisesti?
Nyt kuitenkin pitää tunnustaa että vituttaa(lue tuo vituttaa threadi) mutta muuten varsin relax olo....

Ihan sama homma. Mää yleensä vedän sipsit, suklaat, hampparit seuraavana päivänä verhot kiinni, niin saa ton olon jatkettua vielä muutamalle tulevallekkin päivälle.
(Kerran oon lähteny kaverin kanssa sauvakävelylle ja syönytkin normaalisti, ranteet auki kesti vaan sen aamun... :eek: )

tosityttö sanoi:
Miten te parannatte krapulapäivän alakuloa?
Mikä alakulo? :D Ite oon niin hyvissä fiiliksissä aina krapulapäivinä että meno saattaa olla jopa kovempi kuin humalassa ja jutut ainakin on levottomampia... Harmi että monet kaverit eivät jaksa krapuloida mun kanssa niin ihan tylsä yksin heilua :D

Edit: Eilen siis tuli juotua viinaa kaverin mökillä ja meno oli ihan jees. Tänään 5h yöunien jälkeen on aikas levoton fiilis. Pitää varmaan köyttää ittensä sohvalle kiinni etten lähde kaupungille pahennusta aiheuttamaan.

Back
Ylös Bottom