Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Haha:D Kyllä se siitä, jos ei muuta niin uuteen nousuun ja kohti alkoholin sekoittamaa elämää:kippis1:

Kyllä janottais, mut kiukuttaa törkeästi.. Ei taida uskaltaa lähteä !

Voi video taas mitä tuli tehtyä... :)

Eilen ihan perus infotilaisuus koululla. Siellä sit muutamia öölyitä, sitten lätkää kattomaan screeniltä ja lisää olutta. Sekään ei tietenkään riitä, vaan piti vielä baariin mennä. Sieltä kun kotiin pääsin ni irkissä kehuivat kovaa menoa kiltahuoneella. Sinne tuli sitten lähettyä.
Loppujen lopuks heräsin toiselta puolen lähiöö erään tyttösen vierestä jo valmiiks myöhässä töistä. Onneks molemmat pomot on lapinmiehiä ni nauroivat vaa oikein makeesti ku raahauduin töihin... :D Oli kyllä melkosta haperoa tämä työpäivä.

Ei nyt kyllä tee mieli laisinkaan, mutta kaverit sen kuin vinkuvat keitolle. Huomenna olisi vielä tutun valmistujaiset jossa pitäisi piipahtaa. Tietää taas juopotelleensa jos kahtena päivänä riipaisee...

Nyt saatana! Yli kuukauden olen pitänyt taukoa humalahakuisesta juomisesta, ja pyhittänyt treenin, koirat sekä ruokavalion. Tämä riittää, korkki on aukaistu. Menkööt viikonlopun treenit, syödään kebakkoa ja antaa koirien maata matolla.

Kuukauteen en ole juonnut tippaakaan alkomahoolia ja humalassa olin viimeksi uutenavuotena. Taidan jättää tuon valtion myymän myrkyn kokonaan, on niin vanhanaikaista toi juominen.

Kaljaa myös, kuorrutettuna steven seagalin dvd-boksilla.

ohhoh, huuhuuuhhh..... Eukko tul kotii, psykologian opiskelija joka yrittää puhu mut ympätri baarireissusta.... Heljvetti jätkät, tähän lankaan en mene!!

Mun kello raksuttaa ranteessa...

vittu mitkä kännit tuli sit eilen riipastua, tuli mentyä peräti 100km taxillakin eri pikkukylän paikallis pubeja morjestaen, nyt on kyl semmone olo, et saa ryyppääminen vähäks aikkoo jäädä.. mulla jäi takkikin perkele yhteen paikallis pubiin, jääköt muistoksi.. loistava jomutus päässä ja nälkä on kova

Unta takana n. 16h. Äsken Anchorman ja pari bisseä, kai se tästä taas lähtee. Vaikka ei pitänyt :( Mutta lupaan, etten juo paljoa. Ihan hiukan vaan.

Yea, ei kans pitäny eilen juoda mutta siihen se sitten meni. Käytiin kuokkimassa ja sit kaveria haukuttiin raiskaajaks. Siitä se soppa sit syntyki ja tää haukkuja uhkas vedellä meiät kaikki yksin. Meitä oli siinä kuus :rolleyes:
Kova uho oli, mutta ei se kiinni käyny, eikä mekään siihen. Jälkeenpäin harmitti kun ei laitettu pojan suurta suuta tukkoon.

Ps. tää sälli oli 21v ja nosti penkistä 185. Yeah right.

Hoksasin tässä oluen avatessani, että nyt lähtee viides kerta yhdeksän päivän sisään.
Tänään vielä ja sitten pistetään kyllä korkki hetkeksi aikaa kiinni.

Back
Ylös Bottom