Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Aina ihan pienet voi viikollakin ottaa ;)

Pienet ei nollaa tarpeeks! Meinaan sellasta taju pois -koomakänniä. Aion olla niin taulut, etten osaa ees puhelinta käyttää. Mikä olis sinänsä aika hyvä...

5 viikkoo selvinpäi ja nyt paripäivää dokailin ja mokailin:wall: Morkkikset on kyl sellaset, et ei tarvii taas kuukautee ryypiskellä. Olokii on iha helvetin huono:urjo:

mikähänse tämän hillittömän rapuloimisen perimmäinen aiheuttaja on?onko se se nestehukka kun alkomahoolia tempoessa tulee kuseskeltua tuplamäärä ulos kuin mitä suusta sisään menee?vai onko syy myrkyissä mitä syntyy sivutuotteena kun viina palaa kehossa...

elikkä jos syy on nestehukka ni pitäis napata jotain semmosta ainetta lärviin mikä säilöö nestettä kehoon mahdollisimman tehokkaasti.jos syy on nuissa myrkyissä ni pitäs syödä jotain evästä joka neutralisoi viinan tuottamat myrkyt,vähä niinku samariini neutralisoi mahahappoja..

vittu,kyllä huomaa että on maanantai kun näinki joutavia alkaa tosissaan miettimään:david:terveisiä älyn lähteiltä..

mikähänse tämän hillittömän rapuloimisen perimmäinen aiheuttaja on?

Veikkaan että syynä esim mulla on a) maksa on paljon paskemmassa jamassa kun 20 vuotiaana ja b) juon määrällisesti enemmän kun nuorena. Eli kun kiskon viinaa 12 tuntia putkeen tolkuttomat määrät niin maksaparka joutuu niin suurelle koetukselle yrittäessään polttaa kaiken myrkyn pois. Siksi krapula kestää vuorokausia (ei tunteja niinkun pikkupoikana).

t. kotilääkäri

Veikkaan että syynä esim mulla on a) maksa on paljon paskemmassa jamassa kun 20 vuotiaana ja b) juon määrällisesti enemmän kun nuorena. Eli kun kiskon viinaa 12 tuntia putkeen tolkuttomat määrät niin maksaparka joutuu niin suurelle koetukselle yrittäessään polttaa kaiken myrkyn pois. Siksi krapula kestää vuorokausia (ei tunteja niinkun pikkupoikana).

t. kotilääkäri

ite oon siitä lähtien ku juomaan opetteli nii kärsiny rapulaa.nuorempana vain yks päivä riitti sille hommalle.nykyäänki jos alle mäyräkoirallisen keskaria tempasee illassa ni selviää hyvällätuurilla yhenpäivän potemisella.mutta kyllähänse suurin syy sille rapulalle tosiaan on tuo määrä mitä juo illan aikana.sitäpä jos viidenkuuden perseillä alkaa tissuttelemaan ni se on 15 keskaria jo pohjilla ennenku kuppilaan konkoillaan.siellä vielä vähintään puolenkymmentä lonkeroa ja sekalainen määrä napandereita päälle ni kylläpä siinä alkaa olemaan promillet kohdillaan...ihmekkään jos tutisuttaa paripäivää

"Age: 27". Tuossahan se syy on. :)
Mun avopuoliso on nyt 33v eikä vieläkään saa krapulaa, vaikka vetäisi kunnon kännit. Olen kateellinen :(

Mun avopuoliso on nyt 33v eikä vieläkään saa krapulaa, vaikka vetäisi kunnon kännit. Olen kateellinen :(
Naisilla nyt on usein omat määritelmät noille "kunnon känneille". Todellisuudessa ollaan otettu 2-3 sidukkaa. Tämä on sitten "kunnon perseet" ja aamulla hehkutellaan krapulansietokyvyillä.

mun viikonloppu on usein et pe noin 4 aikaa alkaa dokaaminen ja loppuu noin 2 aikaan yöllä
ja la ku aloitan siinä 12 aikaan ja se kestää noin 4 asti yöllä. välillä tulee sunnuntaisin otettua muutama krapulakalja mutta darra on yleensä niin jäätävä ettei pysty edes vettä juomaan kun mikään ei pysy sisällä ja toisena päivänä on vielä perusdarra 3 päivänä masisdarra..
onneks en juonut tänä viikonloppuna :D

Tuon takia itse suosin nopeita kännejä. Kunnon euforinen olo tulee kun vesiselvästä mennään perskänniin puolessa tunnissa. Esim perussetti on että selvänä sinne 0:00 asti. Pullo jekkua parilla huikalla => sopivat baaripohjat. Sit baarissa saa juoda sen minkä ehtii sinne puol neljään + jatkot. Näin ei tuu aamulla krapulaa. Ainakaan mulle.

Ei kai sitä krapulaa voi ollakkaan ku tolla tavalla vedettäessä on aamulla vielä ihan kännissä :D
Itse suosin samaa systeemiä.. Sitten kun aamulla vetää kunnolla ruokaa nassuun (ei onnistuisi krapulassa mutta laskuhumalassa on hirvee nälkä..) niin sitä paskaa oloa ei tule ollenkaan :dance2:

Ei kai sitä krapulaa voi ollakkaan ku tolla tavalla vedettäessä on aamulla vielä ihan kännissä :D
Itse suosin samaa systeemiä.. Aamulla kun vetää kunnolla ruokaa nassuun (ei onnistuisi krapulassa mutta laskuhumalassa on hirvee nälkä..) niin sitä paskaa oloa ei tule ollenkaan :dance2:

No pitäishän sen krapulan tulla sitten ku se känni menee aamulla ohi?

Naisilla nyt on usein omat määritelmät noille "kunnon känneille". Todellisuudessa ollaan otettu 2-3 sidukkaa. Tämä on sitten "kunnon perseet" ja aamulla hehkutellaan krapulansietokyvyillä.
Olet kyllä täysin oikeessa. Ei naiset osaa juoda :D. Mutta niin, olen kyllä esimerkiksi yhden kerran todistanut esimerkiksi hänen oksentaneen useamman otteeseen ryyppäämisen seurauksena ilman seuraavan päivän krapulaa. Ei tiiä sitten.

Eilen kävi taas perinteiset, emännän kanssa ulos syömään, pullo viiniä ja morjens. Lähti taas lapasesta. MIKSI ei osaa lopettaa ajoissa.. Varmaan vaikutti se että ruokapaikan vieressä olevasta ravintolasta sai 12€ pullon viiniä :-D Nyt on kivaa töissä..

:hyvä:Vittu että nauroin makeasti, kun kuvittelin mielessäni tuota Urhokekkosen tilannetta. Hups, lähti TAAS lapasesta. Eikun ihan vaan eukon kanssa tuossa syömässä käydään:D

Back
Ylös Bottom