Aina ihan pienet voi viikollakin ottaa ;)
Pienet ei nollaa tarpeeks! Meinaan sellasta taju pois -koomakänniä. Aion olla niin taulut, etten osaa ees puhelinta käyttää. Mikä olis sinänsä aika hyvä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aina ihan pienet voi viikollakin ottaa ;)
yhen päivän ryyppäämisestä saa kakspäivää sairastaa... en ymmärrä ihmisiä joille ei tule mitään rapulaa vaikka kuinka tinttaa..

terveisiä älyn lähteiltä..mikähänse tämän hillittömän rapuloimisen perimmäinen aiheuttaja on?
Veikkaan että syynä esim mulla on a) maksa on paljon paskemmassa jamassa kun 20 vuotiaana ja b) juon määrällisesti enemmän kun nuorena. Eli kun kiskon viinaa 12 tuntia putkeen tolkuttomat määrät niin maksaparka joutuu niin suurelle koetukselle yrittäessään polttaa kaiken myrkyn pois. Siksi krapula kestää vuorokausia (ei tunteja niinkun pikkupoikana).
t. kotilääkäri
Mun avopuoliso on nyt 33v eikä vieläkään saa krapulaa, vaikka vetäisi kunnon kännit. Olen kateellinen :("Age: 27". Tuossahan se syy on.![]()
Naisilla nyt on usein omat määritelmät noille "kunnon känneille". Todellisuudessa ollaan otettu 2-3 sidukkaa. Tämä on sitten "kunnon perseet" ja aamulla hehkutellaan krapulansietokyvyillä.Mun avopuoliso on nyt 33v eikä vieläkään saa krapulaa, vaikka vetäisi kunnon kännit. Olen kateellinen :(
Ei kai sitä krapulaa voi ollakkaan ku tolla tavalla vedettäessä on aamulla vielä ihan kännissä :D
Itse suosin samaa systeemiä.. Aamulla kun vetää kunnolla ruokaa nassuun (ei onnistuisi krapulassa mutta laskuhumalassa on hirvee nälkä..) niin sitä paskaa oloa ei tule ollenkaan :dance2:
Olet kyllä täysin oikeessa. Ei naiset osaa juoda :D. Mutta niin, olen kyllä esimerkiksi yhden kerran todistanut esimerkiksi hänen oksentaneen useamman otteeseen ryyppäämisen seurauksena ilman seuraavan päivän krapulaa. Ei tiiä sitten.Naisilla nyt on usein omat määritelmät noille "kunnon känneille". Todellisuudessa ollaan otettu 2-3 sidukkaa. Tämä on sitten "kunnon perseet" ja aamulla hehkutellaan krapulansietokyvyillä.