Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Joopajoo. Tuli viikonlopun aikana dokattua 28 tuntia putkeen ja otettua kalorit seuraavista lähteistä: prodedrinkki, pussi sipsiä, kebab, 5 pizzaa ja lähemmäs 50 annosta keittoa.

Muisti lähti perjantaina kaverilla ennenkuin baariin asti kerettiin. Siellä henkilökunta ei tainnut arvostaa meikäläisen juhlatuulta ja ulos kuulemma lensin. Eipä siinä muutakun pizzan kautta takas kaverille painimaan ja nyt on sitten torstaina hajonneen selän lisäksi niskakin jumissa. Päätettiin siinä jatkaa ryyppäystä yön ja seuraavan päivän lävitse ja ysiltä oltiinkin jo kaupan tiskillä kaljojen kanssa. Miksi?

Nyt ahdistaa.

Onhan täällä havaittavissa pientä darraa, hyi helvetti.. Pitäis kohta lähtä pesemään petivaatteet.. Eipä kyllä oo taas kahteen vuoteen juotukaan niin hyvin että ihan wanhanaikainen käy.. voivoi..

Eiku laattasin.. Varmaa vieläkin kännissä, ihan helvetin paha olo, ja muutenkin tuntuu siltä ettei voi kohdistaa katsetta mihinkään.

Otin krapularyypytkin fisua, mutta ei se mitn. auta.. Mä kyl lopetan ryyppäämisen, ku en huomaa kännissäollessani sitä että oon kännissä muusta ku siitä, että kaatuilein, eikä se tunnu miltään.. Taas se tuli todistettua eilen illalla..

Saatanallinen olo ei voi muuta sanoa.. Eilennä siis ajatus oli piristää mun yhtä hyvää kaveria, jolla on vähän ongelmia.. Ottaa parit ja kävästä baarissa.. No parit muuttu kahdestaan vedetyksi melkein kokonaiseksi eurokossuksi, tölkeistä laskettuna kotona 4:ksi puolikkaan bisseksi, ja baarissakin muistaakseni joku mulle jotain osti.

Haha.. huomenna tätä muistelee jo ilolla;)

e: varmaa siis jopa toinen kerta tänävuonna, ku juon.. Molemmilla kyllä lähteny mopo NIIN vitun käsistä ku voi vaa lähteä. Nimim. yritinpä eilen vongata pillua kämppiksen tyttöystävältä. Nolottaa ai-van vitusti. Varmaa taas tosi hyvän kuvan antanu itsestäni, ku vonkaan kämppiksen muijaa heti ku ekaa kertaa nään sen + kaadun useampaan kertaan kadulle. Ei vittu, toivottavasti en enää nää sitä koskaan:D

Eile loppu sitten kuukauden pitune juomattomuus. 12kaljaa ja pari viski paukkuu tuli kumottuu. Aamulla oli pientä krapulaa havaittavissa mut ei enää minkäänlaista. Lauantaina sitten uudemman kerran :kippis1:

No mä olin varmaan lähemmäs 3 promillen kaatokunnossa, enkä ollenkaan enää tajunnu missä mennää + en mä tajunnut että se on sen tyttöystävä, mä luulin että se oli jostaa vaa napannu ne muijat mukaan tjsp. Mä kyllä lopetan ton holtittoman alkoholinkäytön (=eli en dokaa enää koska lapasesta lähtee) aaivan vitun henkisesti tyhjä olo tänään, ja vituttaa armottomasti että yleensä tuli eilen lähdettyä baarireissulle.. paskaa touhua ryyppääminen on

e: luonnollisesti mä en tiennyt sitä että se on tän muija, koska aikasemmin en oo nähny koskaan sitä tyttöä.

e: varmaa siis jopa toinen kerta tänävuonna, ku juon.. Molemmilla kyllä lähteny mopo NIIN vitun käsistä ku voi vaa lähteä. Nimim. yritinpä eilen vongata pillua kämppiksen tyttöystävältä. Nolottaa ai-van vitusti. Varmaa taas tosi hyvän kuvan antanu itsestäni, ku vonkaan kämppiksen muijaa heti ku ekaa kertaa nään sen + kaadun useampaan kertaan kadulle. Ei vittu, toivottavasti en enää nää sitä koskaan:D

:rock::D:rock:.

Ei helvetti noita Indican seikkailuja. Olisi kyllä hauska tietää, millainen kaveri nimimerkin takana oikeasti piilottelee :lol2:.

:rock::D:rock:.

Ei helvetti noita Indican seikkailuja. Olisi kyllä hauska tietää, millainen kaveri nimimerkin takana oikeasti piilottelee :lol2:.

Mä oon ihan kiltti oikeesti! Eikä musta päällepäin uskoisi koskaan näitä juttuja.
No kai nyt ees sait siltä?
Ei lämmenny, ja känppiskin oli toki mukana..:D Ymmärtäväinen jätkä, ei oo kuittaillu mulle tänää siitä ollenkaa..

Enkä mä nyt nykyää enää seikkailekkaan, joku parivuotta sitte se meininki oli aivan sairasta jo. Myönnettäköön sekin sitte, että mä en saisi juoda, ku kerta en osaa juoda oikein. Oisi kiva pystyä siihen että ottaa parit bisset hyvässä seurassa tai vaikka viiniä vähän. Mut ei sitä kai voi oppia. En halua päätyä pahoihin ongelmiin, niin täytyy kyllä pistää toistaiseksi korkki kiinni.

Ihan mielenkiinnosta aivan kysyttävä mitä "tero" on tehnyt mikä on niin ärsyttävää että tekisi mieli ampua? :evil:

Nyt vasta luin oman kirjotukseni, ei muistikuvaa että olen "terosta" ehtinyt avautua känni-ketjuun. :)
Niin... totta että sitä tuli kopautettua kaupassa, minkä vuoksi ei mulla enää ole pokeria mennä lähikauppaani hetkeen... :david: Olis sen voinut muuallakin tehdä.,
Noh mitäpä ei olisi "tero" tehnyt, viimeksi aiheutti perättömillä puheilla mulle kasan ongelmia joita jouduin selvittämään vähän jopa vakavissakin merkeissä. Perkele. Tappaa se pitäis jos näin totta puhutaan.

Nyt ei muutakuin bisseä niskaan. :kippis1:

putka: Aika paljo pitää ihmistä kyl vihata jos ei malta pitää näppejään erossa vaan on pakottava tarve mennä mytisemään keskellä kauppaa. :D

Alan tulla vanhaksi, vieläki aivan järkyttävä darra, oksettaa, huono olo, päätä särkee.. Eikä oo ku kohta puoliyö

Pitää kyllä olla juomatta toistaiseksi.

Indica oisit kyl kova ryyppykaveri, aina kun otat viinaa tapahtuu jotain. :hyvä: Sulle kun vähä viinaa tarjois että sais lumipallon vyörymään niin sitten menis loppuilta kattoessa minkäkäisen ohjelman tuli maksaneeks. :kippis1:

Krapulan tynkää on kyllä, mutta tänään uusiks :D tulin eilen kotia jo 12 aikaa, ei ollut kovin kattava ilta :(

Back
Ylös Bottom