Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Melkein naulan kantaan, mutta jos revolveri olis ollit mukana niin en nyt kirjottaisi tässä vaan odottelelisin tuomioni pituutta.

Ihan mielenkiinnosta aivan kysyttävä mitä "tero" on tehnyt mikä on niin ärsyttävää että tekisi mieli ampua? :evil:

Voi vittu mitä arjen sankareita oli taas baarissa:D

M= minä
AS= arjen sankari

AS= Vittu teitä nykynuoria, teistä oo mihinkään, istuin vuonna 77 linnassa kahden poliisin hakkaamisesta.
M= Vai niin, hieno juttu.
AS= Hakkaisin kyllä helposti sinutkin
M= Niinkö arvelet...
AS= No niin kyllä vittu arvelen, mennäänpäs pihalle ja selvitetään tää asia.
M= No mennään (ja nousin penkiltä ylös)
AS= Eeeeeeeei nyt , eei eii ollaan nyt kiltisti, ei ruveta tässä nyt tälleen...
(ja häipyi johonkin).

Enhän minä nyt olisi sitä käpyä hakkaamassa käynyt, korkeintaan vähän lunta maistattanut, on vaan hauskaa kun nuo kääkät tulee mulle avautumaan noista nuoruutensa kovista suorituksista.

helvetti otin eilen vaan 3 kaljaa aikani kuluksi ja silti on krapulainen olo, kai se omatunto siella kolkuttelee.

Eilen piti juoda viinaa. Eihän sitä tullut juotua kuin neljä paukkua siinä tsillaillessa. Jos tänään otettaisiin vahinko takaisin?

On tullu taas tissuteltua? :whip:

Kaikkein hienointa tässä on se, että alotin juomisen ihan joskus kuuden aikoihin ja tein yhtä proggista kaupungilla, välillä menin baariin kittaamaan kaljan kun tuli kylmä siellä pihalla pyöriessä. Kun sain homman hoidettua, olin jo aika hönössä ja siitä sunnistin kaverin pippaloihin baariin. Ryyppäsin, mutten sikana ja kun lähin menee otin pitsan himaan. Aamulla oli vitullinen jano, muttei morkkista, pahaa oloa eikä päänsärkyä. Yleensä toi menee niin, että juon niin paljon kuin kestän ja muisti menee ja valomerkin jälkeen pääsen jolain ihmeen kaupalla kotiin. darra on sitte ihan järkky.

Tänään menen taas tekemään toista proggista Tavastialle ja otan pari viskiä pohjalle, koska Tavastian kalja on kauheen hintasta. Yöllä sitten kun saan ton hoidettua, on vissiin taas joku pippalo jossain päin keskustaa, niin saapa nähdä miten äijän käy tällä kertaa.

Back
Ylös Bottom