Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mua kiinnosta (ihan oikeasti) mikään, HAISTAKAA VITU. Ihan jokainen
ps. Olen 7% humalassa.
Alkoholin määrä veressä mitataan jo desilitroina!7 % = 70 promillea. Taitaa olla kaverilla suomenennätyslukemat. ;)
Kaikkien aikojen rapula..:urjo:
Tavaraa tulee molemmista päistä ja tuntuu että henki lähtee.
Jumala jos sä nyt oot olemassa niin auta mua ja hae mulle kaupasta Fantaa..
Ja vessaan. Kiitos sille ketä keksi alkoholin.
Ikinä en ole olutta pystynyt juomaan, maistuu villasukassa vanhennetulta piimältä. Siksipä luulinkin ettei alkoholi vain sovi minulle, mutta sitten löysin viskin. :haart:Onko täällä muita, vai olenko ainoa jonka mielestä olut maistuu aivan hirveälle? Lonkeroa taas pystyy juomaan vaikka kuinka paljon :kippis1:
No tuo on kyllä totta, että jos on tullut juotua melkeinpä pelkkää lonkeroa, niin olo on kyllä sen mukainen sit aamulla :urjo:Ikinä en ole olutta pystynyt juomaan, maistuu villasukassa vanhennetulta piimältä. Siksipä luulinkin ettei alkoholi vain sovi minulle, mutta sitten löysin viskin. :haart:
Lonkero on vielä pizzan kanssa hyvä juoma, mutta kännejä en sillä yrittäisi enää ikinä ottaa. Liekö syynä sokeri tms. mutta aina on esim. vodkalla läträtessä ollut seuraavana päivänä paljon parempi olo.
Onko täällä muita, vai olenko ainoa jonka mielestä olut maistuu aivan hirveälle? Lonkeroa taas pystyy juomaan vaikka kuinka paljon :kippis1: