Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
4 kpl A-luokan Karhua takana. Jumalauta kun maistuikin hyvältä!:kippis1:

Kohta on taas kerran kyyti kaupunkiin pihassa. Näin se homma etenee kohti ensi viikon abiristeilyä.:D

Vaikka oon töissä mä voisin samantien vetää kännit jos ois alkoholia saatavilla...
Ei jaksais millään odottaa huomiseen...

Kaikkien aikojen rapula..:urjo:
Tavaraa tulee molemmista päistä ja tuntuu että henki lähtee.
Jumala jos sä nyt oot olemassa niin auta mua ja hae mulle kaupasta Fantaa..
Ja vessaan. Kiitos sille ketä keksi alkoholin.

Kaikkien aikojen rapula..:urjo:
Tavaraa tulee molemmista päistä ja tuntuu että henki lähtee.
Jumala jos sä nyt oot olemassa niin auta mua ja hae mulle kaupasta Fantaa..
Ja vessaan. Kiitos sille ketä keksi alkoholin.

Nautinnnon maljan pohjalla piilee katumuksen karvas sakka.

Viskipullo ostettu. Tänään voisi nautiskella.

Piti eilen ottaa vitutuskännit, mutta sitten päätin että se on ihan turhaa eikä tuu ku pahempi olo. Otin sitten hyvän mielen kännit, juttelin sellaisten ihmisten kanssa joita näen päivittäin, mutta harvemmin tulee mitään sen enempiä puhuttua. Oli tosi hauskaa ^^

Nyt kämppis on lähdössä ulos.... Pitäisköhän iteki ?

Onko täällä muita, vai olenko ainoa jonka mielestä olut maistuu aivan hirveälle? Lonkeroa taas pystyy juomaan vaikka kuinka paljon :kippis1:
Ikinä en ole olutta pystynyt juomaan, maistuu villasukassa vanhennetulta piimältä. Siksipä luulinkin ettei alkoholi vain sovi minulle, mutta sitten löysin viskin. :haart:
Lonkero on vielä pizzan kanssa hyvä juoma, mutta kännejä en sillä yrittäisi enää ikinä ottaa. Liekö syynä sokeri tms. mutta aina on esim. vodkalla läträtessä ollut seuraavana päivänä paljon parempi olo.

Ikinä en ole olutta pystynyt juomaan, maistuu villasukassa vanhennetulta piimältä. Siksipä luulinkin ettei alkoholi vain sovi minulle, mutta sitten löysin viskin. :haart:
Lonkero on vielä pizzan kanssa hyvä juoma, mutta kännejä en sillä yrittäisi enää ikinä ottaa. Liekö syynä sokeri tms. mutta aina on esim. vodkalla läträtessä ollut seuraavana päivänä paljon parempi olo.
No tuo on kyllä totta, että jos on tullut juotua melkeinpä pelkkää lonkeroa, niin olo on kyllä sen mukainen sit aamulla :urjo:

Taidan olla kohta hieman huppelissa...*hik*...sitä se rommi-cola teettää...:P

Mitä tää meinaa? Näin hiljasta lauantai yönä :o itsehän olen ottanut taas oikeen kunnolla, tai no en oo ees överit, olis pitäny olla..

Onko täällä muita, vai olenko ainoa jonka mielestä olut maistuu aivan hirveälle? Lonkeroa taas pystyy juomaan vaikka kuinka paljon :kippis1:

Suomi-lager maistuu ihan hirveälle, ei pysty enempää kuin kaks tuoppia juomaan. Sen sijaan jotkut ulkomaiset tummat menevät sujuvasti alas. Ei sitä lonkkuakaan pysty älyttömiä.. Mielummin sitten käy tiukan puolella.

Juuri nappasin jägeristä siivut ja kaverin kanssa istutaan kuuntelemassa Metallicaa ja turinoimassa, vikan bissen kanssa.

Aivan kauhea muistikuva iski perjantailta, nyt tuli morkkis mistä en ole kärsiny pitkään aikaan. Jumalauta!!

Back
Ylös Bottom