Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vedän Peppi Pitkätossut ja en kasva ikinä aikuiseks, tää on kyl ihanaa ryypätä ilman sitä darraa..

Mun teorian mukaan se darra alkaa tulla sitten, kun on juonut tarpeeks kauan. Esim. ne jotka alottaa dokailun vasta 18-20-vuotiaana ei myöskään kärsi krapulasta .. Siis heti siinä alkudokausvuosina.

Mä taisin vetää ekat kännit 15-vuotiaana ja sen illan jälkeen oli kyllä aikamoinen darra :D ja niin oli alussa lähes joka kerran jälkeen, nyt on helpottanut sitten, en tosin tiedä että johtuuko se siitä että osaan ottaa fiksummin nykyään...tänään ois aika taas :rock:

Mä en aio kyllä olla humalassa ennen vappua. Jos jossain lähden tuulettumaan niin se on max 2 sitsua, mitkä juon. Ei pidä wanhaa maksaa kiusata.

Punkussahan on se joku aine, jolle aika monet on allergisia. Aiheuttaa migreeniä yms. Minkähän takia Juice Leskinen sai sillo loppuvuosiaan juoda vaan valkkaria eikä muita alkoholijuomia..?

Mä oon kyllä treenannut, jos on muuten ollut hyvä fiilis. Harvoin on sellasta kunnon kanuunaa. Syön aamulla kunnon aamiaisen ja lepään pari tuntia, niin olen good to go puntille. Treeni on tietysti kevyempää, vedetäään pienemillä painoilla.

Sitten asiaan, kuka ottaa tänään? :rock:

Sitten asiaan, kuka ottaa tänään? :rock:

Pakkohan se tänään on tässä vähän ottaa, ettei huomenna juhlissa tule yllätyksenä kropalle että sitä alkoholia tulee pitkin iltaa ja yötä. Johan tässä eilinen päivä oltiin ottamatta, siinä ajassa jo ehtii turnajaiskunto laskea ja maksa palautua liiaksi ja alkaa näin ollen sietämään alkoa huonommin.:kippis1:

Noo, ylihuomenna sitten taas rauhoittuu meno...

Kolmas ilta pikku pöhnissä. Viski ja olut, mmmmmmm...

Nyt tuntuu siltä, että elämä vihdoinkin voittaa. Eilen peruskrapula. Tänään hikoilua ja tärinää sekä pelkotiloja. Lisäksi tunne, ettei saa ajatuksista kiinni. Jospa sitä jo huomenna salille pääsis/uskaltais.

Nonii nyt on rikottu se tipaton tammikuu. Enää muutama päivä ennen kuin voi palata arkeen ja siitä sitten kaikki irti. Kaveri nukkuu tuossa vierellä sohvalla ja itse juon kaljaa,vittu mikä amatööri.

Back
Ylös Bottom