Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä helvetti on sellanen 0,5l tuoppiin tehtävä paukku joka näyttää vedeltä, maistuu ehkä vähän mansikkaiselta..?

Mikä helvetti on sellanen 0,5l tuoppiin tehtävä paukku joka näyttää vedeltä, maistuu ehkä vähän mansikkaiselta..?

Sellanen, joka näyttää multa, maistuu kivasti mansikkaiselta...................öööh, mitä vielä daahling. ;)

Sellanen, joka näyttää multa, maistuu kivasti mansikkaiselta...................öööh, mitä vielä daahling. ;)

Hah:D Tuli vain mieleen kun kerran sellasen näin...:rolleyes:

Tänään vois käydä halvinta skumppaa ostamassa, siihen lisäksi kaljaa ja kirkasta.

Hah:D Tuli vain mieleen kun kerran sellasen näin...:rolleyes:

Tänään vois käydä halvinta skumppaa ostamassa, siihen lisäksi kaljaa ja kirkasta.

Voi hani, sä oot niin ihana kultamussukka. :lol2:

Onko olemassa juomaa josta ei tuu hirvee hedari? :(

Tarpeeks vettä vaan illan mittaan niin hyvällä onnella voit välttää sen ;)

E. Long island iced tea maistuu paskalta eikä mansikalta :D

Kirkasta viinaa ja helkutisti safkaa+nesteitä, ei se muuta tarvi. Sit kannattaa valvoo mahdollisimman myöhään.

Kovassa humalassa, masu tyhjänä unille -> FAIL

on ROMMI:rock: juot rommia pepsin tai cocacolan kanssa noi limut ei saa sit olla mitään light versioita:whip: ainaki itellä menny hyvin 2 pulloa limua ja sit menny samalla rommi pullo ja oon juonu kyytipojaks twelvin:) noil saa kyl aika hyvän humalan ja tänää menossa itellä pitkään aikaa tuommone setti voi olla et menee vähän enempikin:lol2:

Tää nyt ei oo juoma, mutta itse oon nykyään välttänyt seuraavan päivän päänsäryn sillä, että otan nukkumaan mennessä Buranan. Ja sen olen minäkin oppinut, että ilman roskaruokaa en ala nukkumaan. Sen virheen jos tekee, niin seuraavana aamuna takuuvarma :urjo:

Nimim. Ei oksennuskrapulaa 1,5 vuoteen :D

Ja sitten tietysti seuraavana päivänä korjaussarja Hesestä; kerrosateria valkeella majoneesilla ja Fantalla. Huomista odotellessa.

Seuraavassa miitissä taas ;) Siihen mennessä keksin kyllä tavan, miten saan sen sekoitettua mehuun.

Paska kuohari maistuu vanhalta, hiilihappoiselta omenamehulta, kun taas hyvä kuohari maistuu vähän kuin makealta viiniltä, jossa on kuplia.

Musta taas makeat kuoharit ovat järkkyjä, parasta on kuiva ja erittäin kylmä kuohari :kuola:

Illalla ohjelmassa skumppaa, Sol-olutta ruoan kanssa ja päälle jotain hyvää täyteläistä punkkua tai light-siideriä.

Juu en mie oo laatannu 8-vuotissyntymäpäivän jälkeen kertaakaan... Sen sijaan aina jos ottaa lähtee muisti ja tulee kamala päänsärky. Auts.

Kiitti vinkeistä. Testaan seuraavalla kerralla...

Juu en mie oo laatannu 8-vuotissyntymäpäivän jälkeen kertaakaan...
Karskii porukkaa :rolleyes:

e. ok oon ahdasmielinen varmaan, voiha sitä laatata muunki takia ku viinan

Jaahans, tänään taas kuraa koneistoon kavereiden kanssa :kippis1:

Toivottavasti ei lähde voiteluaineen kulutus aivan käsistä, ettei kuolema kuittaa taas huomenna. Pitäneekin hakea vähän tasoittavaa sarjaa huomiselle A-marketista...

Back
Ylös Bottom