Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mitenkähän lie, kannattaisikohan sitä lähteä keskiviikkona juomaan (=eli siis baariin)?
Kuitenkin se torstai on byhä, eikä ole edes sali auki. Voisi siis kraulassa maata senkin bäivän.

Perhana kun meinaa tulla tavaksi tämä iltatissuttelu näin lomalla. Baarista tuli äsken kotiuduttua mutta eihän tässä tänäänkään mitään känniä tullut otettua, pieni pöhnä vaan tässä päällänsä.

Ja huomenna jo kaverin mökille uuttavuotta viettämään ja sielläkin sitä olutta taas kuluu. Noo, 1.1.2009 sitten alkoholin tissuttelu rauhoittuu. Tosin 3.1 on jo taas luvassa eräät juhlallisuudet.:D

Kaljaa kuluu vähän uutta vuotta odotellessa kun työtkin alkaa vasta kahdelta, tiistai eli oikeastaan tänään vika päivä töitä ennen Uudenvuoden Nahkamiekkaa Nosturissa. :rock: Ei salettiin ketään muuta pakkikselta menossa?

Umh... Jatkan vitutuskännien vetämistä. Bacardi ja Bombay -pullot tyhjennetty. Vähän pahasti näyttää siltä, että ei oo jäljellä juuri muuta kun absinttia... Kyl tästä hyvä tulee. Nytkään ei vituta ollenkaan niin paljon kun 4 tuntia sitten...

Voi poijaat! Puoli lasia sinistä 80% absinttia ja puoli lasia huoneenlämpöstä laittikolaa... :thumbs:

ps. :urjo:

edit: laulan yksin karaokee ja oon ehkä yhen absinttishotin päässä siitä, että kuulostan paremmalta kun sinatra, elvis ja maiköl zäksön yhteensä

Voi poijaat! Puoli lasia sinistä 80% absinttia ja puoli lasia huoneenlämpöstä laittikolaa... :thumbs:

ps. :urjo:

edit: laulan yksin karaokee ja oon ehkä yhen absinttishotin päässä siitä, että kuulostan paremmalta kun sinatra, elvis ja maiköl zäksön yhteensä

Sullahan on vähän ilta venähtänyt :D

Tänään otettiin parit samalla kun pelattiin korttia, huomenna sitten kunnolla. Ongelmana on, etten tiedä mitä joisi?! Aloitellessa siis. En mä uutena vuotena voi normaalia bisseä juoda :wtf:

Back
Ylös Bottom