Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kai se pitäis yksille lähteä..

Voi pojat. Tuli sitä sitten paikallista baaria kokeiltua:kippis1:

Ei kyllä lähiaikoina toista kaipaa...

Humala kuitenkin yllä!!!

Helvetin pitkästä aikaa löyty tyttö vieree nukkuun;^)

Mukava ilta ollu, vaikka ei ole edes pientä nousua ollut missään vaiheessa. Pari hyvää olutta mennyt, vodkapaukku, lasiviiniä ja gintonic, joka oli aivan loistava ja raikas. Yksi parhaita drinkkejä kyllä ever. Mikä parasta, kaverin luona mukavan olosen tytön kanssa pientä juttua :) Saa nähä mitä on tuleman sen suhteen.

Kaljahommiksi kääntyi tilanne eilen "yllättäen":jahas:. Rahaa tais mennä ihan kiitettävästi myös. Huomenna alkaa onneksi taas se parempi elämä:rolleyes:

Olen känniääliö:D eilen duunipaikan pikkujoulut..olin jo klo 18 siinä kunnossa et oksat pois: kaljaa, glögii, viinii ja kossuu raakana. Mitään en muista klo 19 jälkeen. Vituttaa et mitä sitä on tullu avauduttua ja kenelle, hih!! Nooh, sattuu kai noita... Ainut pelastus vois olla et muutkin ois ollu vähintään yhtä kännissä mut ei varmana mun tuurilla... Tänään oksunnu koko päivän...ou jeah!!!

Vitun ihanaa mennä huomen aamul duuniin... haaahaaa.

Olen känniääliö:D eilen duunipaikan pikkujoulut..olin jo klo 18 siinä kunnossa et oksat pois: kaljaa, glögii, viinii ja kossuu raakana. Mitään en muista klo 19 jälkeen. Vituttaa et mitä sitä on tullu avauduttua ja kenelle, hih!! Nooh, sattuu kai noita... Ainut pelastus vois olla et muutkin ois ollu vähintään yhtä kännissä mut ei varmana mun tuurilla... Tänään oksunnu koko päivän...ou jeah!!!

Vitun ihanaa mennä huomen aamul duuniin... haaahaaa.

Toi on muuten ihan käsittämättömän vittumainen tilanne kun ei tiedä mitä helvettiä on noissa pikkujouluissa tullu selittäneeks muille. Ja sitten vielä se kun tietää että itse on just se pahin asioiden sotkija, humalassa valehtelija ja keksijäkin vielä, niin alkaa oleen aika tuskaa kun miettii huomista:urjo:

Empä ole ennen tämmöstä 2 päivän rapulaa kokenu, elämyshän se on tämäkin :rock:
E:Känniääliönä sitten menin hajottaan paikkoi jostai kemuista kavereiden kans. Vähän semmoisia vinkeitä aina kavereiden kanssa , mutta ei tullu ku 3e maksua, jostai pöllityistä tupakeista :D:D

Voi vittu, viikonloppu meni sitten viihteellä Stokiksessa ja edelleen kevyt darra päällä. Siistiä istua duunissa.

edit: Nyt tulee taas kyllä pitkä tauko ennen kuin jaksaa seuraavan kerran lähteä dokailemaan. Jos vaan keskittyisi taas ihan siihen treenaamiseen ja hauskanpitoon selvinpäin.

Voi vitamiini.. :urjo:
Näin on. Ja se toinen päivä siinä krapulassa on tavallaan vielä sitä ensimmäistä pahempi. Toinen päivä on parhaimmillaan painajaista; yö on tullut valvottua, tyynyliinasta on lähtenyt värit hikoilun liuottamana, eli siis väsyttää ihan vitusti, kädet tärisee, kylmää mutta on hiki, silmät on aivan 'tupella', käsittämätön paskan maku suussa.Ja kun se henkinen pahoinvointi alkaa monesti vasta toisena päivänä. Ja kylläpä se on sitten siinä toisen päivän rohnarissa mukava mennä töissä yhdeksän kahville, voi vittu. Ja että kun se jäisi siihen toiseen päivään, mutta kun se kolmas menee vielä samoissa merkeissä...

Noniin! Nyt tuli kaks viikonloppua että molempina päivinä menossa, nyt taas hiljaiseloa. Seuraavan kerran uutenavuotena.

Empä ole ennen tämmöstä 2 päivän rapulaa kokenu, elämyshän se on tämäkin :rock:
E:Känniääliönä sitten menin hajottaan paikkoi jostai kemuista kavereiden kans. Vähän semmoisia vinkeitä aina kavereiden kanssa , mutta ei tullu ku 3e maksua, jostai pöllityistä tupakeista :D:D
:thumbs:

:jahas:

Ei aina ymmärrä tollasta porukkaa? Mikä siinä on vitun hienoo hajottaa jonkun toisen tavaraa, edes kännissä. Sais kasvaa hieman... vaikka humalassa ollaankin. :rolleyes:

Tätä mäkään en oo koskaan tajunnu. Mennään jonnekkin ja puukotetaan renkaat autotallista, kaadetaan kirjahyllyt jne. Miten joku saa siitä jotain iloa irti:confused:

Huh. hengissä selvisin duunipäivästä:D kävi ilmi et oon ollu kuulemma kaikkien mielestä vaan tosi symppis ja ihana vaikkakin aivan lärvit, hih!! Eli mitä ilmeisemmin olen osannut käyttäytyä joten kuten...:D morkkis helpottaa..huh!!!

Ei aina ymmärrä tollasta porukkaa? Mikä siinä on vitun hienoo hajottaa jonkun toisen tavaraa, edes kännissä. Sais kasvaa hieman... vaikka humalassa ollaankin. :rolleyes:
Tätä mäkään en oo koskaan tajunnu. Mennään jonnekkin ja puukotetaan renkaat autotallista, kaadetaan kirjahyllyt jne. Miten joku saa siitä jotain iloa irti:confused:
Lue ensimmäinen sana. Ei kyllä ole tapana tommonen.
:piis:

Tänään on aika taas peräti kahden viikon tauon jälkeen (hui kauhistus, ehdin melkein kuivua siinä ajassa) lähteä viihteelle :rock: nyt pitäis lähteä jotain uusia kledjuja katsomaan ja sen jälkeen suuntaan alkoon.

Back
Ylös Bottom