Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Otimpa kunniakseni yhden (1) oluen tässä ennen nukkumaanmenoa. Hieno mies.

Ostin tommosta tummaa rommia, 4e maksoi 0.7L puteli. Otinpa tuota nyt raakana... :jahas:

Kyllä! Olen taas kerran ryypänny ja vihdoinkin oon melkein tajuissani, yleensä oon niin kujalla etten tajua mitn.

No niin nyt on sitte kotiuduttua:) firma makso juomat ja muut kulut joten oli taloudellisesti ajatellen ihan hyvä ilta:D
Muuten oli semmonen semi paska baari ilta, ei ollu oikein muita saman ikäisiä liikenteessä joten oli enimmäkseen tyydyttävä siihen että yksin kuljeskelin hakemassa seuraa.
No lopulta löytykin muutama tuttu että välillähän tuo ilta oli ihan ok, mut muuten oli fiilis itellä kyllä vähän paska, mut tarjoiluja en moiti ne saa arvosanaksi 10- .

örph... perus humala päällä..
lievästi haittaa huomista poraalu sessiota..

no aivan sama.. ei mitään oksennus kännejä kumminkaa :)
eli tyylikkäästi :D

KY klubilla, 4 jätkän porukassa. Porukka ihan hajalla,alkuillasta ei mitääna ikaan, loppulllasta pokaan jonkun 2v itteä vanehmman muijan joka on kihloissa, käyn tanssimassa, saan numeron, suutelen ja feidaan tanssilattialle (kiire dösään), hieno ilta, rahaakin meni sopivasti.

Juoppokuskin nakki napsahti. Eipä tuo haitannu kuskailla paria kaveria ja istua iltaa selvillä vesillä seilaten, eipähän oo aamulla krapula eikä kuse treenit. :rolleyes:

Tähän se nyt se meni.. foo fightersin dvd skulaa ja rommia menee enemmän ku lääkäri määrää! :rock::worship:

Kyllä! Olen taas kerran ryypänny ja vihdoinkin oon melkein tajuissani, yleensä oon niin kujalla etten tajua mitn.

Semi- :offtopic: Melko epic 666. posti. :D Ei muuta, jatkakaa. Itse en voisi tähän ketjuun varsinaisesti postata kun en ole noin kuukauteen ottanut, seuraavan kerran tarkoitus ois uutenavuotena.

Tuli sitten eilen eräissä pikkujouluissakin vierailtua, kun kaveri soitti että tervetuloa. Meni siinä sitten sitä viskiäkin illan mittaan.

Tuossa reilu tunti takaperin herätessä heikotti, mutta johtui varmaan osittain siitäkin, kun koko iltana tai yöllä ei tullut oikein mitään syötyä. Söin puoliväkisin reiluhkon aamiaisen, ja alkaa olo tässä taas pikku hiljaa normalisoitumaan.

Tänään uusiksi saunomisen merkeissä.:kippis1:

Tuli mentyä nukkumaan puol kahdeksan! Tänään uusiksi.. jos kohta starttais! :rock:

Tänään taas liikenteeseen (eli illalla baariin). Oli nimittäin viikko sitten niin kipeä olo, että jäi silloin juomat juomatta kokonaan. Pitää korjata tilanne tänään.

Nyt pitäs olla selvinpäin,mutta muija haluaa joulukuusta ja pitäs yheltä sukulaiselta hakea ni siin käy varmasti niin et olen vasta huomen aamul kotona jos tänään lähen sitä hakee :kippis1:

Jaahas se oli sitten lähdettävä kaverin pikkujouluihin med ginlemon.. Ginlemoni juotu hyvin nopeasti-mitä jäi jäljelle? Paha mieli ja juomat loppu.... PERKELE

EDIT: vielä ajattelin, että juon vaan vähän tänään ja ostin tuon pikkupullon, nyt sitten alkoi mieli tekemään lisää eikä vielä tunnu missään - mikä neuvoksi? kaupat kiinni ja mistään ei lisää saa. Baarit auki mutta ikää ei ole... nyt apuja ja nopeasti

EDIT2: ja katabolia ei pääse todellakaan iskemään, ehrammia on mukana ja runsaasti

Jaahas se oli sitten lähdettävä kaverin pikkujouluihin med ginlemon.. Ginlemoni juotu hyvin nopeasti-mitä jäi jäljelle? Paha mieli ja juomat loppu.... PERKELE

EDIT: vielä ajattelin, että juon vaan vähän tänään ja ostin tuon pikkupullon, nyt sitten alkoi mieli tekemään lisää eikä vielä tunnu missään - mikä neuvoksi? kaupat kiinni ja mistään ei lisää saa. Baarit auki mutta ikää ei ole... nyt apuja ja nopeasti

EDIT2: ja katabolia ei pääse todellakaan iskemään, ehrammia on mukana ja runsaasti
osta kavereilta tai joltai randomilta. tai vaihda osta:n tilalle pölli.:thumbs:

Back
Ylös Bottom