Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
firma makso juomat ja muut kulut joten oli taloudellisesti ajatellen ihan hyvä ilta:D Kyllä! Olen taas kerran ryypänny ja vihdoinkin oon melkein tajuissani, yleensä oon niin kujalla etten tajua mitn.
Melko epic 666. posti. :D Ei muuta, jatkakaa. Itse en voisi tähän ketjuun varsinaisesti postata kun en ole noin kuukauteen ottanut, seuraavan kerran tarkoitus ois uutenavuotena.onneksi ei tarvitse lähtee ryyppäämään, kun on keuhkoputkentulehdus ! :dance2::dance:
Tässä samalla voi harjotella diettiä varten selvinpäin oloa.
tähän se nyt se meni.. Foo fightersin dvd skulaa ja rommia menee enemmän ku lääkäri määrää!![]()
tuli mentyä nukkumaan puol kahdeksan! Tänään uusiksi.. Jos kohta starttais!![]()
:d:d
osta kavereilta tai joltai randomilta. tai vaihda osta:n tilalle pölli.:thumbs:Jaahas se oli sitten lähdettävä kaverin pikkujouluihin med ginlemon.. Ginlemoni juotu hyvin nopeasti-mitä jäi jäljelle? Paha mieli ja juomat loppu.... PERKELE
EDIT: vielä ajattelin, että juon vaan vähän tänään ja ostin tuon pikkupullon, nyt sitten alkoi mieli tekemään lisää eikä vielä tunnu missään - mikä neuvoksi? kaupat kiinni ja mistään ei lisää saa. Baarit auki mutta ikää ei ole... nyt apuja ja nopeasti
EDIT2: ja katabolia ei pääse todellakaan iskemään, ehrammia on mukana ja runsaasti