Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Näin meni tällä kertaa, suurella maljalla.. :kippis1:

Huonoina puolia keiton ottamisen tavoite ei täyttynyt.. Ei siinä sitten kai mtn, lukkoon voi mennä ilmeisesti kännissäkin :dance:

Yök.. onpa paha olo. Nykyään tuntuu, et ihan sama kuinka paljon juo, niin on hirvee olo seuraavana päivänä. 11 annosta tuli juotua ja olo on ihan hirveä.

Niin kun arvelinkin ei minkäänlaisia merkkejä krapulasta, ei tee ees mieli roska ruokaa. Yöllä kun tulin kotiin niin kävin kyllä grillin kautta ja tilasin salaattia ja 3 kokolihapihviä, eli melko terveellinen ruokavalinta sekin. Juu mutta jos sitte pikkujouluna ottais uusiksi..

Taidan olla vähän muusissa vieläkin.

E: Haluan vielä jakaa kanssanne, että mulla on nyt "tuparilahjaksi" saatu työmaasta-varoituskolmio parvekkeellani. Hieno ilta. :kippis1:

Tuli vähän alkkis olo eilen.
Oltiin sellasessa pikkupubissa, missä olen ollut tasan kerran aiemmin (about kuukausi sitten). Baarimikko muisti mut ja muisti et juon aina vaan päärynäsiideriä. Mun ei sitten koko iltana tarvinnut ku hiukan vinkata sille ja se toi mulle uuden siiderin :D

En kyllä juonut paljoa, lähinnä viihdyttiin pelaamassa. Oli kiva olla poikien kanssa ulkona, niillä nyt vaan on niin paljon paremmat jutut. Ens kuussa uudestaan :)

Kyl oli hauskaa eile.. baarin jälkee parin kamun kans kämpille viel jatkamaan ja sit saatiin mega idea, että mitä tapahtuu kun laittaa kananmunan mikroon.. n. 3min se siellä pyöri ja otettii pois mikorosta.. Sit alan tökkimään sitä veitellä ja kattoo onko se kypsynä ollenkaa. Hetken päästä se räjähtää oikeesti kovasti! Nyt on sit kananmunaa seinillä ja katossa ja vähä joka puolella, oli se aamulla viel hyvä idea :lol2:

Olihan se ihan jees ilta, saatiin tossa 9aikaa päähän että lähetään sexhibitioniin ja mehän sitten lähettiin. Itsehän siis olen tampereelta. Tulihan siellä pinppiä ja tissiä nähtyä mutta yllättävän laimeeta silti..

Kolme pulloa Dynamiittia perjantain ja sunnuntai aamun välissä, olo on sen mukanen :urjo:
Räjähti, ja kunnolla.

Mutta kivaa oli, ja tapellakkin piti :rock:

Edit: paitsi kun eksyin kaverini kanssa 13-15 vee tyttöjen bileisiin, joka sen ikäisiä pyörittää. Muut pelasivat pullon pyöritystä kun meikä leikki sammunutta :D

pikkujoulut pitäs vittu oikeesti lailla kieltää.voi luoja mikä olo nytten...

Kenties meikäläisestä kertoo kaiken se, että eka pakkis-postaus tulee tähän trediin, mutta enivei, jatketaan.

Olen tällä hetkellä nauttinut Tapsaa vatsapöpön selättämiseksi, joten olen kännissä. Ajattelin kuitenkin jakaa ensi postaukseni myötä kaksi (2) viisautta, jotka on valitettavasti opittu ja sisäistetty erittäin tehokkaasti käytännön harjoitusten avulla, eli ns. kantapään kautta:

1) Älkää vetäkö perseitä ketoosidieetillä. Känni tulee nopeasti, salakavalasti ja iskee kuin leka. Suosittelen ryyppäjäispäivinä kunnon hiilaritankkausta ennen suoritusta ja/tai kännisuorituksen aikana. Itse low carb -kännit vetäneenä voin suositella niitä ainoastaan sellaisille, joita kiinnostavat tappelu, raivareiden saaminen, seksuaalinen mielenkiinto vastakkaisen (tai oman) sukupuolen rumia yksilöitä kohtaan, totaalinen blackout, sekä kaverien muistuttelu siitä mitä tapahtui totaalisen blackoutin aikana.

2) Älkää pelatko pikkujouluissa shottishakkia. Erityisesti mikäli peli tähtää nopeaan vastustajan nappuloiden lyömiseen, kuten meillä. Toisaalta on myös, samana pikkujouluiltana, havaittu että pelin strategiasta ynnä muista olosuhteista riippumatta pelin vaikutukset olivat itse pelaajiin aivan yhtä tuhoisat kaikissa tapauksissa, eli tolkuton humala.

Näistä kahdesta kohdasta viisastuneena en nykyään pelaa juomapelejä ketoosissa. :dance: Enkä ryyppää ketoosissa enkä pelaa juomapelejä, mutta ne ovat eri asioita.

Jeesh, vuoden ekat pikkujoulut takana. Oli hauskaa, silti vuosi vuodelta vähemmän. Nyt vois taas olla hetken abstinenssissa. Katotaan sit perjantaina.

Back
Ylös Bottom