Kenties meikäläisestä kertoo kaiken se, että eka pakkis-postaus tulee tähän trediin, mutta enivei, jatketaan.
Olen tällä hetkellä nauttinut Tapsaa vatsapöpön selättämiseksi, joten olen kännissä. Ajattelin kuitenkin jakaa ensi postaukseni myötä kaksi (2) viisautta, jotka on valitettavasti opittu ja sisäistetty erittäin tehokkaasti käytännön harjoitusten avulla, eli ns. kantapään kautta:
1) Älkää vetäkö perseitä ketoosidieetillä. Känni tulee nopeasti, salakavalasti ja iskee kuin leka. Suosittelen ryyppäjäispäivinä kunnon hiilaritankkausta ennen suoritusta ja/tai kännisuorituksen aikana. Itse low carb -kännit vetäneenä voin suositella niitä ainoastaan sellaisille, joita kiinnostavat tappelu, raivareiden saaminen, seksuaalinen mielenkiinto vastakkaisen (tai oman) sukupuolen rumia yksilöitä kohtaan, totaalinen blackout, sekä kaverien muistuttelu siitä mitä tapahtui totaalisen blackoutin aikana.
2) Älkää pelatko pikkujouluissa shottishakkia. Erityisesti mikäli peli tähtää nopeaan vastustajan nappuloiden lyömiseen, kuten meillä. Toisaalta on myös, samana pikkujouluiltana, havaittu että pelin strategiasta ynnä muista olosuhteista riippumatta pelin vaikutukset olivat itse pelaajiin aivan yhtä tuhoisat kaikissa tapauksissa, eli tolkuton humala.
Näistä kahdesta kohdasta viisastuneena en nykyään pelaa juomapelejä ketoosissa. :dance: Enkä ryyppää ketoosissa enkä pelaa juomapelejä, mutta ne ovat eri asioita.