Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vittu naiset! Ei niistä ole kuin harmia...
Joulukuussa ehkä olen vanhassa kunnossa, tarkoittaa että vuosi, VUOSI hyvää treeniaikaa on mennyt hukkaan. Mitä olinsinkaan voinut saavuttaa vuodessaa. Hetkoi, no? Täh. niin. Ehkä oli ylikuntoa, se on mennyt nyt 9-10kk avull pois, kiitos siitä naisille, naiset rules.. täh?

edit. norway, iltoja

Punttimimmit, kertokaa mikä teissä on että saa salihöerön jättämään harrastuksen 10kk:ksi

mikä on ku ei onnistu kirjoitus

Yheksättä keppanaa tässä imeskelen. Ai saatana, että ois hyvälle! Emäntä totesi tuossa, että saa sitten olla viimenen. Taidan tulla vanhaksi, kun uskon...

Olen ryypännyt elämäni aikana jo niin paljon ja joskus liikaa, että uskottava se kait on. Sitä paitsi viimeisillään raskaana olevat naiset on yllättävän uskottavia sanoissaan...
oisit heti maininnu et o pieniin päin.. Eiku onnea tulevalle isälle :thumbs:

mikäs tämä tredi oikeen on. Känniset saa tänne kirjotella... oon piiiitkästä aikaa pöhnäs
Pistä replyä tähän threadiin jos oot juonut useamman kuin 2 saunaolutta.

Myönnä rehellisesti jos oot aivan Tuubat tai on tarkoitus olla illanpäälle.

Pelkkä 'Hep' riittää jos haluat ilmaista että olet humalassa, mutta mieluusti threadiin voi merkitä:

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn

Itse tunnustan että olen juonut liikaa pirtua ja syystä tästä aloitan myös tämän threadin. :david:
Jaa tää oili tämpöttenen.
1. vituttaa ku ei pääse reenaa
2. viina
3. kui toit käso kipeä
4. en tiä taitaa olla tuluhdus
5. sepä.

kyllähä se on mukava taas päissään olla!

Kiva ilta kavereiden kanssa takana. Jonkin verran tuli otettua, muttei humalaan asti. Jos aamulla on huono olo niin ihmettelen suuresti (ei olisi kyllä eka kerta kun parista annoksesta on vuoden krapula)

Joo-o taas on känni päällä. Kävelin reilun kilometrin himaan, housut mudassa ja sekava olotila. :kippis1:

Baari reissu tuli sitten tehtyä.. Aika paska ilta ei voi muuta sanoa, ei minkäänlaista meininkiä eikä fiilistä koko baarissa.
Hyvä puoli tosin on että ei mennyt rahaa juuri yhtään lonkerot 2.5€:D Ja muutenkin tuli juotua niin vähän että tuskin on edes krapula huomenna.
Rahanmenoa ja hyvinvointia ajatellen tämä oli ihan ok ilta, mutta viihteeltään se saa arvosanaksi 5½ oli senverran laimee ilta..
Jos sitte ottais uusiks pikkujouluna..

Back
Ylös Bottom